Connect with us

Eveniment

O bancă și-a dublat profitul în primul semestru din 2018 | Aradul De Azi

Publicat

pe

Potrivit rezultatelor financiare ale Libra Internet Bank, marja de creştere raportată s-a datorat majorării portofoliului de credite, „în condiţiile unei rate de neperformanţă mult sub media sistemului bancar, dar şi prin optimizarea cheltuielilor operaţionale”. 

La 30 iunie 2018, activele nete ale Libra Internet Bank însumau 4,96 miliarde lei, în creştere cu 9% comparativ cu datele de la începutul anului. 

În acelaşi timp, soldul surselor a fost de 4,39 miliarde lei, iar soldul creditelor de 3,06 miliarde lei. 

Totodată, rata de neperformanţă s-a situat la 1,69%, nivel pe care oficialii băncii îl consideră „mult mai bun decât media pieţei”. 

Libra Internet Bank a fost desemnată, în acest an, „Cea mai inovatoare bancă”, în cadrul a trei evenimente din industria bancară. 

Banca are o cotă de piaţă de peste 1% şi o reţea formată din 50 de sucursale.

AradulDeAzi.ro

Eveniment

SURPRIZĂ ÎN TELEVIZIUNE! O vedetă celebră va prezenta la Antena 1 o emisiune deja consacrată | Aradul De Azi

Publicat

pe

După ce s-a accidentat în cadrul show-ului ”Ultimul Trib”, Dorian Popa se pregăteşte să fie co-prezentatorul unei emisiuni de succes. 

Dorian Popa va fi de luni co-prezentator la la Xtra Night Show, alături de Dan Capatos. Artistul se alătură echipei “Xtra Night Show”, din care mai fac parte actorul Cătălin Bordea şi DJ-ul de talie internaţională Vika Jigulina.

“Dorian este un tip care te poate contamina cu optimismul său şi cu pofta lui de viaţă, chiar şi dintr-un scaun cu rotile, aşa cum se va prezenta în platou, începând de luni. Aşa că, putem spune că totul va merge ca pe roate… (râde). Dorian va porni pe primul lui drum profesional, după „Ultimul Trib”. Hâtz, Johnule, să te ţii!!!”, spune prezentatorul show-ului, Dan Capatos.

Va fi prima apariţie publică a artistului, de la revenirea din Madagascar, unde a suferit o accidentare. Dorian Popa a fost nevoit să părăsească ”Ultimul Trib” şi să se întoarcă în România.

 “Mă bucur că am avut parte şi de reversul proverbului ”Un rău nu vine niciodată singur” şi că din această întâmplare tragică am ajuns prezentator la „Xtra Night Show”. Sfătuiesc toţi oamenii care trec prin momente grele în viaţă să nu îşi piardă speranţa şi să lupte pentru zilele mai bune ce vor veni”, spune Dorian Popa, potrivit Cancan.

AradulDeAzi.ro

Citeste in continuare

Eveniment

Renault a dezvăluit noul SUV Kadjar | Aradul De Azi

Publicat

pe

Încă de la început, modelul a beneficiat de experienţa partenerului Nissan în ceea ce priveşte eficienţa tracţiunii integrale. Noul Kadjar face progrese sub toate aspectele, folosind un stil mai dinamic si rafinat, însă păstrând liniile de SUV. O noutate importantă o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED. Pe baza identitatii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retuşat partea frontala şi spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fată cat şi bara spate au noi inserţii şi detalii cromate. în gamă, clienţii pot opta pentru tipuri de roţi de 17 şi 19 inch, precum şi trei culori inedite: „Vert Oural”, „Iron Blue” şi „Gray Highland „.

Partea centrală a tabloului de bord găzduieşte un nou ecran multimedia, care oferă o luminozitate şi o sensibilitate la atingere îmbunătăţite. Perfect integrată, unitatea este la acelaşi nivel cu suprafaţa tabloului de bord, oferind  fluiditate şi eleganţă. Scaunele au fost reproiectate, oferind ajustare pe lungime, comenzile oglinzilor electrice s-au alăturat panoului de control al portierelor, iluminate în timpul nopţii, iar confortul termic al pasagerilor a crescut, datorită integrării unor noi aeratoare în zona rândului doi de scaune. Sistemul multimedia R-Link este echipat cu funcţia de replicare a smartphone-ului, compatibil cu Android Auto şi Apple CarPlay. În partea din spate, pasagerii au două porturi USB pentru a încărca telefoane, tablete, console de jocuri etc.

Noul SUV adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane. Dezvoltat de Alianţă în colaborare cu Daimler, acesta se află la cel mai înalt nivel din punct de vedere al performanţei. Arhitectura cu 4 cilindri este garanţia funcţionării fără vibraţii, în timp ce cuplul său generos oferă o mare uşurinţă la turaţii reduse. Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule (FDP), al cărui rol este să îndepărteze particulele din gazele de eşapament prin captarea lor într-o structură microporoasă celulară care se regenerează automat la intervale regulate. Acest motor „TCe FAP” are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.

 

Kadjar primeşte motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fără niciun impact asupra performanţei. De asemenea, motoarele propuse pe Kadjar, denumite acum „Blue dCi”, oferă mai multă putere şi plăcerea de a conduce. Blue dCi 115 are 5 CP în plus şi un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generaţia anterioară, în timp ce Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, avand o putere mai mare cu 20 CP faţă de modelul precedent. Transmisia integrala 4WD, îi permite noului model să evolueze pe drumuri alunecoase. Șoferul poate alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 de grade, iar cel de degajare este de 25 de grade.Pentru versiunile 2WD, Kadjar propune Extended Grip.

Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.

AradulDeAzi.ro

Citeste in continuare

Eveniment

Roadsterul nipon care lasă producătorii europeni cu gura căscată | Aradul De Azi

Publicat

pe

E normal să ne placă maşinile decapotabile. Sunt acel soi aparte de maşini care te transportă din punctul A în B fără ca la finalul călătoriei să îţi lase posibilitatea să povesteşti sau măcar să gândeşti cât de lung şi obositor a fost drumul. Cu capota pliată, sentimentul de libertate este greu de măsurat în cuvinte, iar aspectul exterior al vehiculului împrumută celor din habitaclu statutul de vedete mai ales în traficul din România atât de aglomerat cu ceea ce motocicliştii, dar şi utilizatorii de cabriolete, numesc „conserve”. 

După ce ai condus câteva modele de maşini decapotabile începi să înţelegi că şi în acest caz diferenţa este făcută, pe lângă designul exterior, de ceea ce se ascunde sub capota motorului şi în spatele panoului de bord. Dacă vrei o maşină cu adevărat „altfel”, un simplu propulsor nu este suficient. Și nici un design exterior şi interior clasic. Aici alegerea devine cu adevărat dificilă şi, dacă nu ai în plan să cumperi „clasicul” Mazda MX-5, cel mai vândut roadster din lume graţie unui preţ neobişnuit de redus pentru o decapotabilă, trebuie să te uiţi către zona premium care presupune preţuri de achiziţie considerabile. Modelele Porsche arhicunoscute, BMW Z4, Audi TT Roadster, Mercedes-Benz SL Roadster sau SLC, la care se adaugă Smart Cabrio sau Mini Cabrio sunt doar cele mai la îndemână exemple de cabriolete cu două locuri către care v-ar putea duce gândul. Pentru un model cu adevărat „altfel” – ţinând cont că toate cele enumerate există deja în mai multe exemplare chiar şi pe şoselele româneşti – trebuie să cauţi chiar mai departe, abia atunci Nissan 370Z Roadster devenind o ţintă eligibilă.

Ochi oblici şi inimă de samurai

Am avut de-a face, cu ani în urmă, cu un Nissan 350Z Coupe care mi-a răsturnat ierarhiile din lumea maşinilor sport. Brutalitatea acelui model şi modul neaşteptat în care punea la dispoziţia şoferului toate rezervele sale de putere te transformau într-un adevărat îmblânzitor de bestii. Era o maşină deloc recomadată celor cu inima slabă sau cu reflexe întârziate. 370Z este ceva mai cuminte. Nu cu mult. Varianta Roadster testată de Capital de-a lungul a mai bine de 500 km – dotată cu un propulsor V6 care dezvoltă 328 CP şi cutie automată cu şapte trepte – ne-a dezvăluit mai întâi latura de vedetă în trafic. Până la ieşirea din Bucureşti, ochii colegilor de ambuteiaje s-au fixat fie pe şoldurile voluptuoase ale maşinii, fie pe blocurile optice cu unghiuri ascuţite, iar sunetul tunător al sistemului de evacuare a pus mulţi pietoni în postura de gură-cască. A urmat, tot în traficul urban, surpriza mai puţin plăcută oferită de computerul de bord care s-a încăpăţânat să menţină consumul la peste 18 l / 100 km. Odată ajunşi pe autostradă consumul a scăzut considerabil, tinzând către 9 l / 100km, însă doar în timpul menţinerii unei viteze constante. 

Abia pe şoselele pline cu viraje Nissan 370Z Roadster s-a decis să ne arate latura sa sălbatică. La intrările şi ieşirile din virajele abordate sportiv roţile au început să protesteze cu zgomot, dar fără a pierde cu totul aderenţa. Accelerările bruşte păreau să rupă legătura punţii din faţă cu drumul în timp ce roţile din spate se înfigeau în asfalt cu încăpăţânare. Toate acestea în timp ce acul turometrului dansa frenetic în funcţie de trecerile dintr-o treaptă a cutiei de de viteze în alta.

După demonstraţia de sportivitate a sosit momentul celei de eleganţă. Cu o simplă comutare a unui buton de pe consola centrală, plafonul a coborât fără zgomot ascunzându-se în spatele scaunelor şi aerul răcoritor de munte a pătruns în habitaclu. Fără a da naştere unor curenţi deranjanţi. Asta pentru că între scaune se află un „paravânt” foarte bine calculat. Vizibilitatea îngrădită până atunci de plafonul textil a devenit aproape perfectă în orice unghi, iar zgomotul motorului şi al evacuării au devenit ceva mai prezente asigurând o conexiune şi mai completă între şofer şi maşină. Forţa şi brutalitatea roadsterului Nissan 370Z sunt greu de îmblânzit, însă odată ce stăpâneşti bestia te poţi considera un răsfăţat de zei. Asta, desigur, dacă îţi şi permiţi costul destul de piperat al modelului. În caz contrar, păţeşti ca noi şi laşi în urmă exaltarea pentru a urca în „conserva” care te duce zilnic de acasă la birou şi invers fără extravaganţe.

 

Caracteristici tehnice:

Motor                                       V6

Capacitate cilindrică            3.696 cmc

Putere                                      328 CP

Combustibil                            benzină

Viteza maximă                      250 km/h

Acceleraţie 0-100 km/h     5.8 sec.

Consum mediu                     10.9 l/100 km

Emisii CO2                               254 g/km

Preţ                                           44.700 euro

AradulDeAzi.ro

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment2 ore inainte

SURPRIZĂ ÎN TELEVIZIUNE! O vedetă celebră va prezenta la Antena 1 o emisiune deja consacrată | Aradul De Azi

După ce s-a accidentat în cadrul show-ului ”Ultimul Trib”, Dorian Popa se pregăteşte să fie co-prezentatorul unei emisiuni de succes. ...

Eveniment11 ore inainte

Renault a dezvăluit noul SUV Kadjar | Aradul De Azi

Încă de la început, modelul a beneficiat de experienţa partenerului Nissan în ceea ce priveşte eficienţa tracţiunii integrale. Noul Kadjar...

Eveniment15 ore inainte

Roadsterul nipon care lasă producătorii europeni cu gura căscată | Aradul De Azi

E normal să ne placă maşinile decapotabile. Sunt acel soi aparte de maşini care te transportă din punctul A în...

Eveniment18 ore inainte

Cum arăta Valentina Pelinel înainte de cele 5 operații estetice suferite și cât au costat-o | Aradul De Azi

Cei doi au împreună şi un copil, Milan Cristian, pe care l-au conceput când fostul patron de la Dinamo era...

Eveniment21 de ore inainte

Neașteptat! Concurează cu Mircea Badea! Ce salariu astronomic încasează Tudor Barbu de la B1 Tv | Aradul De Azi

Întrebat de un telespectator în luna februarie a acestui an cât are salariu, acesta a replicat că nu mai ştie sigur, dar...

EvenimentO zi inainte

Zi norocoasă! Cum poți câștiga astăzi 1,4 milioane de euro | Aradul De Azi

Reportul înregistrat la jocul 6 din 49 de duminică, 23 septembrie, este 6,58 milioane de lei (peste 1,4 milioane euro),...

EvenimentO zi inainte

Dacian Cioloş, dezvăluiri incendiare! Rolul SRI în problema pestei porcine | Aradul De Azi

Dacian Cioloş susţine că atât ministrul Agriculturii, Petre Daea, cât şi premierul Viorica Dăncilă au primit informări de la SRI...

EvenimentO zi inainte

Decizie șocantă a autorităților locale! Orașul în care este INTERZIS să ai pisici ca animale de companie | Aradul De Azi

Această hotărâte stupefiantă a fost luată de oficialităţile unui orăşel din Noua Zeelandă, conform CNN. Locuitorii care au pisici în...

EvenimentO zi inainte

Ion Țiriac, afaceri neașteptate cu premierul Ungariei, Viktor Orban! Câți bani sunt în joc | Aradul De Azi

Premierul Ungariei Viktor Orban este un politician care şi-a impus punctele de vedere în Europa şi mai nou este foarte...

Eveniment2 zile inainte

Surpriză uriașă! Ce facultate a absolvit Mircea Badea și ce salariu are la Antena 3 | Aradul De Azi

Puţini ştiu, dar Mircea Badea nu este la bază jurnalist. El a absolvit mai întâi liceul de Informatică, iar apoi...

Știrile Săptămânii