Connect with us

Eveniment

cum Andrei Volosevici a permis corupția în salubritate – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Aspecte ascunse din spatele stopării (fie ea pe un termen nedetrminat) a activității unui sistem menit să protejeze sectorele viticol, pomicol și agricol, la nivel național, de consecințele catastrofale a căderilor de grindină

La data de 7 august 2024, un articol publicat de redacția noastră a evidențiat avantajele utilizării rachetelor pentru combaterea căderilor de grindină, comparativ cu alte metode, precum și riscurile semnificative pe care le-ar putea genera stoparea acestui sistem de protecție pentru sectoarele viticole, pomicole și agricole la nivel național (aici).

Recent, se pare că sistemul de combatere a grindinei a fost oprit pe termen nedeterminat, provocând neliniște și controverse în rândul specialiștilor și producătorilor agricoli. La început, conducerea Ministerului Agriculturii a fost influențată de presiunea „Asociației Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova.” Oprirea sistemului a fost extinsă la nivel național începând cu 1 septembrie 2024, contrar Acordului Cadru semnat pentru acest an care prevedea menținerea lui până pe 15 octombrie 2024.

Eficiența metodei rachetelor

Utilizarea rachetelor antigrindină se dovedește a fi eficientă, cu rate de succes între 70% și 90% în prevenirea daunelor, depășind semnificativ alte metode disponibile. Rachetele sunt preferate în contextul schimbărilor climatice, având avantajul unei reacții rapide și a unei cantități minime de aerosol produse, protejând astfel suprafețe extinse și având costuri reduse.

Închiderea Unității Pilot de Combatere a Căderilor de Grindină din Prahova, parte din Infrastructura Critică Națională, ar putea afecta nu doar agricultura, ci întreaga societate, având implicații asupra sănătății, siguranței și securității economice.

Interese ascunse și consecințe posibile

Investigațiile noastre relevă că în spatele acestei opriri se află interese economice obscure. Un expert în domeniu a sugerat că scopul real al acestei măsuri ar fi blocarea activității S Electromecanica S.A. Ploiești — singurul producător român de rachete antigrindină. Acest lucru ar putea permite importul de rachete din alte țări, cum ar fi Bulgaria, și ar facilita preluarea abuzivă a terenurilor agricole de către grupuri de interese.

Conform surselor noastre, se pare că există o rețea organizată care își propune subminarea sistemului național antigrindină, creând astfel condițiile necesare pentru calamitate în rândul culturilor agricole, ceea ce ar duce la pierderi semnificative pentru agricultori.

Subiectul extrem de mediatizat a stârnit interesul cititorilor, precum și ai speciliștilor în investigații ai redacției noastre.

În vederea lămuririi aspectelor ascunse ale pozițiilor diferitelor grupări referitor la menținerea folosirii acestui sistem, ori înlocuirea lui cu alte metode, sau oprirea lui, cel puțin pe o perioadă mai lungă de timp, ne-am oprit cu o mai mare atenție asupra evoluției și cauzelor evenimentelor.

Inițial, poziția conducerii Ministerului Agriculturii a fost una pro activității de sistare a lansării de rachete antigrindină, la presiunile „așa zisei Asociații a Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova”.

Astfel, la început numai în județul Prahova, iar ulterior ajunge să se extindă la nivel național (începând cu 1 septembrie 2024), întreg sistemul a intrat în pază și conservare.

Conform Acordului Cadru încheiat pentru anul 2024, activitatea de combatere a grindinei ar fi trebuit încheiată și intrată în modul de pază și conservare la nivel național, la data de 15 octombrie 2024, însă din motive controversate această dată a fost devansată. Avantajele metodei rachetelor Eficiența utilizării rachetei antigrindină este superioară altor tipuri de mijloace tehnice utilizate încadrându-se între 70% și 90%, față de aviație (50%), generatoare de sol (25 – 30%). În plus, în contextul schimbărilor climatice și a circulației fronturilor atmosferice în Europa și România, racheta antigrindină este preferabilă deoarece nu acționează asupra frontului de precipitații, ci asupra celulelor convective din front o cantitatea de aerosol este minimă în raport cu celelalte sisteme o 12 gr. iodura de argint / racheta, față de minim 3 ore de funcționare pentru generatoarele terestre folosite înainte de venirea frontului o viteza de reacție este net superioara (de ordinul a 4 – 6 minute de la pornirea acțiunii); în contextul actual viteza de evoluție a celulelor convective a crescut foarte mult din cauza temperaturilor mari de la sol. o sunt acoperite suprafețe mari ( 150.000 până la 250.000 ha pentru un Grup de Combatere) o costurile sunt moderate ( 17 Euro/ha protejat)

Combaterea căderilor de grindină se încadrează în domeniul Intervențiilor Active în Atmosfera (IAA) alături de alte acțiuni precum: stimularea precipitațiilor, combaterea ceții în zona aeroporturilor și autostrăzilor, combaterea / atenuarea efectelor înghețurilor târzii / timpurii. Aceste acțiuni sunt recunoscute și monitorizate de către Organizația Mondială de Meteorologie, acțiunile fiind desfășurate în peste 70 de țări, fapt ce întărește utilitatea și eficacitatea acestei metode în fața celorlalte. Unitătea Pilot de Combatere a Căderilor de Grindină Prahova ce aparține S Electromecanica S.A. Ploiești face parte din Infrastructura Critică Națională, iar închiderea activității unității ar duce la o atingere a exitenței tuturor celorlalte componente, menite să asigure funcțiile vitale ale societății, a sănătății, siguranței, securității, bunăstării sociale ori economice a persoanelor. S Electromecanica S.A. Ploiești este o “societate producătoare în domeniul tehnicii reactive” și are ca obiect de activitate pe lângă producerea rachetelor antigrindină și “producția echipamentelor complexe cu destinație militara si civila, utilizând resurse umane cu un înalt nivel de pregătire profesională” În urma activităților investigative efectuate de către speciliștii redacției noastre am reușit să ne răspundem la câteva întrebări pe care ni le-am ridicat cu privire la ce se află în spatele acțiunilor de obținerea încetării de funcționare a acestui sistem în principal, iar în subsidiar a închiderii activității S Electromecanica S.A. Ploiești. Nu în ultimul rând, un prim efect al opriri acestui sistem a fost restrângerea activității societății, iar pe termen lung poate avea implicații asupra însăși existenței ei în continuare. Specialiștii redacției noastre au reușit să afle părerea unui “expert în domeniu și în materie” care după opinia sa, în evoluția și dezvoltarea sistemului a avut o contribuție semnificativă. Conform acestuia oprirea Sistemului Național Antigrindină și Creșterea Precipitațiilor (SNACP) are următerele premise: “permiterea realizării de firme interesate a importului de instalații de lansare și rachete antigrindină din Bulgaria, urmare a falimentării, oprirea activității furnizorulul român ELECTROMECANICA Ploiești […], care este la această data singurul producător de rachetă cu destinație militară. Consecințele falimentării acesteia, în contextual conflictului militat de la granițele României poate fi o mare vulnerabilitate asupra siguranței naționale. O a doua: premizele preluării abusive a terenurilor agricole aparținând micilor fermieri și concentrării acestor terenuri în portofoliul unor grupuri de interese, exemplu: furnizori de importuri, semințe, îngrășăminte, pesticide. Această premiză se realizează urmare a calamitării culturilor agricole prin căderile de grindină urmare sistării Sistemului National, consecință a imposibilității plății de deținători ai acestor terenuri, a imputurilor primite în contrapardidă cu producerile agricole ce urmează a fi oferite ca plată acestor imputuri […] pe cale administrativă de judecată solicitările obținute acoperirea valorii imputurilor prin preluarea suprafețelor agricole. […] Trei: sabotarea și subminarea politicilor guvernamentale de sprijinirea producătorilor agricoli în scopul obținerii, realizării de aceștia a cantităților de produse agroalimentare, menite a asigura siguranța alimentară a populației României”. În continuare, sintetizând punctul de vedere al specialistului, se mai poate constat faptul că : acestea sunt “acțiuni de subminare, alterare și blocare a activităților” din cadrul Sistemului Național Antigrindină și Creșterea Precipitațiilor, respectiv să se creeze premizele de calamitare a culturilor agricole pe cele 2,3 milioane de ha protejate de sistem. Tot conform părerii specilistului, “în spatele este un grup de la Prahova.” “Toate informațiile noastre duc către domnul Cosmin Olteanu” “Da, e un grup de la Prahova care continuă continua […]” “De fapt ca o concluzie se dorește […] preluarea spectrului de activități a operatorului licențiat […] se dorește o preluare abuzivă a acestui portofoliu” În continuare sintetizând activitatea de investigație a rezultat că există un grup organizat de interese care dorește falimentarea operatorului și producătorului licențiat, un scop primordial constituindu-l schimbarea Directorului General al S Electromecanica S.A. Ploiești.

În concluzie, dezvăluirile privind oprirea sistemului de protecție antigrindină sugerează motive mai profunde și interese economice ascunse care riscă nu doar agricultura, ci și siguranța alimentară a populației. Este esențial ca autoritățile să investigateze aceste afirmații și să asigure continuitatea și eficiența sistemelor care protejează sectoarele vitale ale economiei naționale. (Cristina T.).

Eveniment

România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132

Publicat

pe

Sindicatul Diamantul a anunțat recent clasamentul Global Peace Index (GPI), care măsoară liniștea globală la nivel mondial. Conform acestui raport, România se situează pe locul 36, un rezultat notabil în contextul internațional, în timp ce Statele Unite ale Americii se află pe locul 132.

Ce Este Global Peace Index?
Global Peace Index este considerat cea mai importantă măsură a păcii globale, oferind o analiză cuprinzătoare bazată pe datele existente privind tendințele în materie de pace, valoarea economică a acesteia și modul în care societățile dezvoltă ambientul pașnic. Indicele acoperă 99,7% din populația lumii si utilizează 23 de indicatori calitativi și cantitativi selectați din surse de încredere.

Indicatorii Utilizați
Starea păcii este evaluată în funcție de trei domenii principale:

  • Nivelul de siguranță și securitate societală: Acest indicator reflectă gradul de violență și criminalitate în societate.
  • Amploarea conflictului intern și internațional în curs: Aceasta măsoară intensitatea conflictelor existente și impactul lor asupra stabilității naționale și internaționale.
  • Gradul de militarizare: Acest aspect analizează resursele alocate apărării și amploarea prezenței militare în diferite regiuni.

Aceste evaluări sunt esențiale pentru înțelegerea dinamicii păcii la nivel global și oferă un cadru de referință pentru politici care vizează promovarea și menținerea păcii. Analizând poziția României pe acest indice, se poate observa un angajament semnificativ față de siguranța națională și stabilitatea regională. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Eveniment

Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Forțarea unui polițist să facă parte dintr-un anumit sindicat pentru a obține un tratament favorizant din partea conducerii unității de poliție reprezintă o încălcare grave a dreptului la libertatea de asociere, un drept care trebuie exercitat fără nicio formă de constrângere, subliniază Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul.

De asemenea, exercitarea de presiuni asupra unui polițist din Direcția Generală Anticorupție (DGA) pentru a renunța la calitatea de lider al Sindicatului Diamantul este o altă formă de încălcare a dreptului de asociere sindicală, care este recunoscut tuturor polițiștilor, indiferent de funcție sau de structura în care își desfășoară activitatea.

În conformitate cu articolele 11 și 14 din Convenția Europeană a Drepturilor Omului, există o obligație pentru statele semnatare de a institui un sistem judiciar care să asigure o protecție reală și efectivă împotriva discriminării antisindicale.

Conform Art. 7 din Legea 367/2002: (1) Organizațiile sindicale au dreptul de a-și elabora reglementările proprii, de a-și alege liber reprezentanții, de a-și organiza gestiunea și activitatea și de a-și formula programe proprii de acțiune, cu respectarea legii. (2) Este interzisă orice intervenție din partea autorităților publice, a angajatorilor și a organizațiilor acestora care să limiteze sau să împiedice exercitarea drepturilor prevăzute la alineatul (1).

De asemenea, Art. 9 (1) din aceeași lege stipulează că „membrilor aleși ai organelor de conducere ale organizațiilor sindicale li se asigură protecția legii împotriva oricăror forme de condiționare, constrângere sau limitare în exercitarea funcțiilor lor.”

Așa cum se precizează în art. 176 din aceeași lege: (2) Condiționarea sau constrângerea, în orice mod, având ca scop limitarea exercitării atribuțiilor funcției membrilor aleși în organele de conducere ale organizațiilor sindicale constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.

Acest mesaj servește drept un avertisment clar și un apel la responsabilitate, adresat celor care doresc să ignore drepturile fundamentale ale angajaților și să amenințe coeziunea și integritatea organizațiilor sindicale. (Cerasela N.).




Citeste in continuare

Eveniment

Situațiile în care polițistul poate refuza sau amâna executarea unui Ordin – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei, siderurgiei și industriei chimice. Proiectul prevede o schemă de ajutor de stat în valoare de 1,25 miliarde de lei pentru 15 companii care investesc în producția de materii prime industriale.

Detalii despre program

Ciolacu a declarat că programul se va desfășura în cadrul unei ședințe a Coaliției de guvernare, punând accent pe crearea de locuri de muncă și pe dezvoltarea regiunilor mai sărace. Programul se compune din trei componente esențiale:

  1. Schema de ajutor de stat de 500 milioane euro – pentru investitori care creează cel puțin 250 locuri de muncă.
  2. Program național de sprijin de 1 miliard euro – destinat decarbonizării proceselor de producție și eficienței energetice, vizând 30 de companii.
  3. Ajutor de stat de 1,25 miliarde lei – pentru 15 companii ce investesc în producția de materii prime.

Întrebări fără răspuns

Se ridică întrebări esențiale privind criteriile de selecție a celor 15 companii beneficiare. De ce nu sunt publice numele acestora și ce transparență există în procesul de selecție? Este oare funcția de controllor a statului activată pentru a investiga aceste decizii?

Promisiuni electorale sau oportunități reale?

Surse din cadrul Guvernului sugerează că a treia componentă a programului ar putea fi o promisiune electorală destinată “sprijinirii” anumitor firme afiliate PSD. O analiză a documentelor din ședința Guvernului din 28 august 2024 confirmă că Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a fost desemnat să sprijine sectorul siderurgic, dar bugetul estimat de 80 milioane euro s-ar putea dovedi insuficient.

Viitorul Finanțării

În ciuda intențiilor de majorare a bugetului MEAT pentru această schemă de sprijin, recentul raport a arătat o reducere a bugetului institutului cu 120 milioane lei. Această contradicție între promisiuni și realitate lasă loc la unele îndoieli privind realitatea implementării programului de reindustrializare.

Ipocrizia lui Ciolacu (II) – (aici).

Revenim cu noi date si informatii privitoare la nastrusnicul “Program de Sprijin pentru Marea industrie din Romania – metalurgie, siderurgie si industria chimica”, anuntat recent cu mare pompa triumfalista de candidatul la alegerile prezidentiale din acest an, premierul Marcel Ciolacu, prin care se propune o noua schema de ajutor de stat de 1,25 de miliarde de lei pentru 15 companii care implementeaza investitii in productia de materii prime industriale (tevi, profile, bare, aluminiu, cupru etc.).

Redam din ce s-a scris pe Facebook-ul lui Ciolacu[1]:

„Astazi in sedinta Coalitiei de guvernare am decis sa facem pasi importanti pentru finalizarea schemei de sprijin pentru Marile Investitii Strategice din industria prelucratoare si a celei care sta la baza Programului de Sprijin pentru Marea industrie din Romania – metalurgie, siderurgie si industria chimica.

Prima componenta a #Planului pentru Investitiile Strategice in industria prelucratoare presupune o schema de ajutor de stat de 500 de milioane de euro si facilitati fiscale pentru investitii de peste 150 de milioane de euro, care creeaza in mod direct minim 250 de locuri de munca si se dezvolta in regiunile cu un PIB/locuitor sub media nationala.

A doua componenta a Planului industrial este Programul National de Sprijin pentru Marea Industrie din Romania – o schema de ajutor de stat de 1 miliard de euro (5 miliarde de lei) pe 6 ani, pentru decarbonizarea proceselor de productie si eficienta energetica. Un numar estimat de 30 de companii din metalurgie si industria chimica vor primi un sprijin de pana la 100 de milioane de euro per beneficiar. Sunt companii care vor implementa investitii cu costuri eligibile de minimum 8 milioane de euro, care reduc cu 40% emisiile directe de gaze cu efect de sera din instalatiile industriale si/sau reduc cu cel putin 20% consumul de energie in instalatiile industriale in raport cu activitatile sprijinite. Finantarea schemei de ajutor de stat se realizeaza majoritar din vanzarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de sera aferente Romaniei, iar investitia trebuie mentinuta 5 ani de la data finalizarii acesteia.

A treia componenta presupune o schema de ajutor de stat de 1,25 de miliarde de lei pentru 15 companii care implementeaza investitii in productia de materii prime industriale (tevi, profile, bare, aluminiu, cupru etc.).

Aceste trei programe de sprijin sunt conforme cu masurile propuse in Planul Draghi pentru cresterea competitivitatii industriale a economiei europene. Cele trei scheme de ajutor inseamna cresterea productiei industriale si a PIB prin investitii, reducerea deficitului balantei comerciale, crearea de noi locuri de munca bine platite, precum si decarbonizarea proceselor de productie si cresterea eficientei energetice”.

Ne punem o intrebare simpla cum or fi stabilit Marcel Ciolacu, Radu Oprea si Marcel Bolos cele 15 companii care deja implementeaza investitii in productia de materii prime industriale, dupa declaratiile publice facute, oare ce criterii au fost lute in calcul pentru identificarea acestora?

De ce ore nu sunt publice numele celor 15 companii (respectiv criteriile ce au sata la baza selectiei acestora), ce vor fi beneficiarea a schemei de ajutor de stat in cuantum de 1,25 miliarde lei?

Ne intrebam daca vreo autoritate de control a statului verifica sau investigheaza deja ce sta in spatele actiunilor si afirmatiilor aruncate in mod oficial in spatiul public, respectiv faptul ca fara a exista vreo procedura de licitatie transparenta in derulare la nivelul MEAT[2], sau la alta autoritate guvernamentala in drept, au fost identificate, nu stim de catre cine, 15 societati comerciale eligibile la potentialul ajutor de stat?

Interesant este ca surse din cadrul Guvernului ne-au precizat ca ideea celei de a treia componente a asa zisului “Program …” a fost introdusa ca promisiune electorala, pentru a “sprijini” financiar, in perioada 2025 -2030, unele firme ce se afla in siajul de interese al guvernantilor PSD.

Acest fapt rezulta din analiza documentelor depuse in sedinta Guvernului Romaniei din 28.08.2024[3], unde printre multele acte aprobate, a fost aprobat si un Memorandum[4] emis de catre conducerea MEAT cu tema: “Sprijin pentru industria siderurgică prin acordarea de ajutoare de stat în vederea facilitării tranziţiei la neutralitatea climatică”.

Memorandumul desemneaza Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT) sa initieze actul normativ prin care Guvernul va acorda un ajutor de stat in vederea sprijinirii sectorului siderurgic, pentru reducerea emisiilor de CO2.

MEAT va iniția actul normativ prin care se va acorda ajutorul de stat şi va parcurge procedurile prevăzute de OUG nr. 77/2014 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, precum și pentru modificarea şi completarea Legii concurentei nr.21/1996, în vederea obţinerii deciziei de autorizare din partea Comisiei Europene.

Analizand continutul Memorandumului de referinta rezulta ca actualmente MEAT dispune de un buget de cca 80 milioane euro destinat acestei scheme, dar urmare a derularii unui proces de consultare publica a celor interesati se estimeaza ca bugetul in cauza este insuficient.

Ca atare, ministrul Radu Oprea initiatorul Memoranumului sus aminitit anticipeaza ca pe “baza evaluarii expresiilor de interes primite in cadrul consultarii, bugetul sa fie majorat la cca 280 milioane de euro, aspect care ar urma sa fie luat in considerare la proxima rectificare bugetara.”

Oare ministrul Radu Oprea (aici) are si capacitati paranormale si de clarvazator in a previziona cam ce necesitati bugetare de intrajutorare  vor avea nevoie tetii privati interesati in a fi sprijiniti conform cerintelor “Programului de Sprijin pentru Marea industrie din Romania – metalurgie, siderurgie si industria chimica”.?

Sens in care prin actul mentionat ministrul MEAT, Radu Oprea, a propus fiind aprobata, printre altele, suplimentarea bugetului MEAT aferent schemei de ajutor de stat, la proxima rectificare bugetara, cu suma de cca 200 mil euro (cca 1 mild. Euro), cuantum similar celui anuntat public de catre Marel Ciolcau la componenta a doua a “Programului …”.

Ciudat este ca la recenta rectificare bugetara Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului  – MEAT nu a primit ceva in plus din contra, bugetul acestei institutii a fost rectificat in minus  cu 120,0 milioane lei,  intrucat la “executia cheltuielilor bugetare s-au identificat economii la cheltuielile de personal (-10 milioane lei), la cheltuielile cu bunurile și serviciile (-10 milioane lei), precum si la alte transferuri (-100 milioane lei).

Oare cum va fi realizat si operationalizat in perioada urmatoare marele “Program de reindustrializare” anuntat cu atata pompa in spatiul public de catre Marcel Ciolacu, daca bugetul MEAT nu a fost suplimentat cu sumele comunicate public?

Sa fie doar vorbe aruncate in vant si praf in ochii alegatorilor, vom vedea de unde vor veni resursele financiare ca d ela bugetul rectificat in niciun caz.

 Ne oprim aici dar vom reveni cu noi informatii despre unele companii vizate de bunatatea guvernantilor in ai “sprijini financiar” evident din banii publici nu ai lor.

[1] https://www.facebook.com/CiolacuMarcel/photos/ast%C4%83zi-%C3%AEn-%C8%99edin%C8%9Ba-coali%C8%9Biei-de-guvernare-am-decis-s%C4%83-facem-pa%C8%99i-importan%C8%9Bi-pentr/1060350938794802/?paipv=0&eav=AfZ4vl30Y0nH6KCXkN_MD9CWLyVvGERDL-70NFPbqHW3Dj9D_zelfyNTnK_ZeAvBpqc&_rdr

[2]  Cu criterii clar precizate in principal cu referire la experienta, capacitatea si resursele detinute pentru realizarea unor investitii de amploare, capabilitatea de absorbtie si implementare a ajutoarelor de stat in domeniul de activitate specificat anterior de catre companiile deja vizate, dar nenominalizate

[3] https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-actele-normative-adoptate-in-edinta-guvernului-romaniei-din-28-august-2024

[4] https://sgg.gov.ro/1/wp-content/uploads/2024/08/MEMORANDUM-4.pdf

Concluzie

În concluzie, este de așteptat ca promisiunile guvernului de a sprijini industria națională să fie analizate cu o privire critică. Întrebările privind transparența și utilizarea fondurilor publice rămân de actualitate, iar viitorul acestui program se va dovedi crucial în evaluarea realității sprijinului oferit companiilor din sector. Vom continua să urmărim evoluțiile acestor evenimente și să informăm publicul despre problemele care ar putea afecta utilizarea responsabilă a resurselor financiare. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Evenimento oră inainte

România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132

Sindicatul Diamantul a anunțat recent clasamentul Global Peace Index (GPI), care măsoară liniștea globală la nivel mondial. Conform acestui raport,...

EvenimentO zi inainte

Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale – Ziarul Incisiv de Prahova

Forțarea unui polițist să facă parte dintr-un anumit sindicat pentru a obține un tratament favorizant din partea conducerii unității de...

Eveniment2 zile inainte

Situațiile în care polițistul poate refuza sau amâna executarea unui Ordin – Ziarul Incisiv de Prahova

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei,...

Uncategorized2 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Eveniment3 zile inainte

Ipocrizia Programului de sprijin pentru marea industrie din România/Ipocrizia lui Ciolacu (II) – Ziarul Incisiv de Prahova

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei,...

Eveniment4 zile inainte

Distrugerea Agriculturii Românești și impactul asupra fermierilor – Ziarul Incisiv de Prahova

Corupție și Comedie: Cum Andrei Volosevici a devenit bataia de joc a Statului Paralel în Salubritate Pe 20 septembrie 2024,...

Eveniment5 zile inainte

Critici asupra imaginei și echipamentelor Poliției Române – Ziarul Incisiv de Prahova

Aspecte ascunse din spatele stopării (fie ea pe un termen nedetrminat) a activității unui sistem menit să protejeze sectorele viticol,...

Eveniment6 zile inainte

cum Andrei Volosevici a permis corupția în salubritate – Ziarul Incisiv de Prahova

Aspecte ascunse din spatele stopării (fie ea pe un termen nedetrminat) a activității unui sistem menit să protejeze sectorele viticol,...

Viața în Arad7 zile inainte

Cum să optimizezi comunicarea pentru a maximiza impactul în media: Tendințe și sfaturi de la prcomunicare.ro

Într-o lume în continuă schimbare, comunicarea joacă un rol vital în orice industrie, iar relațiile publice (PR) devin din ce...

Viața în Arad7 zile inainte

Femei care inspiră: O doză zilnică de eleganță și motivație

Într-o lume agitată și mereu în schimbare, femeile au devenit adevărate surse de inspirație și motivație, fie că ne referim...

Știrile Săptămânii