Connect with us

Eveniment

La Judecatoria Valenii de Munte exista o crasa inconstienta si indolenta privind managementul in aceasta perioada de pandemie

Publicat

pe

Mirela Călugăreanu își joacă ultima carte

Zilele acestea se exercită presiuni fără precedent la nivelul structurilor de conducere a diverse Direcții din cadrul ANAF, într-o încercare pur și simplu disperată de a opri extinderea ”rebeliunii” interne împotriva metodelor deja dictatoriale prin care ”nemuritoarea” Mirela Călugăreanu încearcă să se mențină în fruntea Fiscului. Într-o poziție pe care nu trebuie să o uite nici ea, dar nici premierul Ludovic Orban sau ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a pus-o … Viorica Dăncilă! Dar uite că în timp ce în alte ministere și instituții, oamenii puși la conducere de ”ciuma roșie” au fost schimbați fără nicio explicație, președinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală rămâne ultimul bastion ”roșu” de la acest nivel. Vorbind de un funcționar public care a ajuns în fruntea ANAF prin promovarea de către două guvernări pesediste, ea fiind numită prima oară de premierul Mihai Tudose și ultima oară de Viorica Dăncilă.

Șefa ANAF nu se numără printre ”oamenii SRI”!

Numai că simțind că lațul demiterii se strânge, oamenii Mirelei Călugăreanu au declanșat o operațiune de-a dreptul isterică de ”legendare” a acesteia ca fiind nu doar ”omul serviciilor”, ca până acum, ci direct general SRI! Astfel că, deși conștientizează că sunt deja împinși dincolo de ”linia roșie” a rezolvării unor mici ”rugăminți” din partea conducerii, șefii de structuri centrale sau regionale ezită să semnaleze și oficial ceea ce li se cere, fiind evient timorați de informația că președinta ANAF este general SRI! Și că astfel ar fi nu doar intangibilă, dar chiar s-ar putea răzbuna crunt la o adică. Așa cum s-a mai întîmplat din păcate de atâtea alte ori în trecut și  pe mandatele altor președinți ANAF bântuiți de asemenea de obsesia că sunt generali SRI.

Mai mult decât atât, și liberalii ezită să-i dea decisiva omului pus de pesediști în fruntea ANAF, intoxicația de asemenea cu ”generăleasa” SRI. Numai că, gata, zilele trecute deja această ”vrăjeală obosită” a ajuns prea sus, astfel că ”pisica” gradelor lui Călugăreanu trebuie ruptă în două! Iar toți șefii din ANAF terorizați trebuie să știe că Mirela Călugăreanu nu este ținută în braț de SRI! Și sub nicio formă, după cum garantează sursele noastre, NU este general SRI! Serviciu care dincolo de ”boroboațele trecutului” și-a retras detașații din ANAF și dă toate asigurările necesare – dacă i se vor cere!- că nu își bagă coada în numirea viitoarei echipe de conducere a Fiscului. Pentru că, da, zilele Mirelei Călugăreanu în fruntea ANAF sunt numărate, în ciuda tuturor anchetelor interne pe care le face deja ”prea ca la țară”, în propriul birou și pe persoană fizică!

Daniel Mihai Tudor decide pe cine controlează ANAF-ul!

Ceea ce nu face decât să arate de fapt disperarea Mirelei Călugăreanu! Și a ”pupilului” Daniel Tudor, cel pe care l-a ”plantat” la conducerea Direcției de Manageriere a Riscului tocmai cu speranța că astfel va avea o monedă de schimb cu cei care i-ar putea cere capul. Dar uite că deja ”șantajul” nu mai ține! Și cum nimeni nu este singur pe stradă la acest nivel al sistemului, invităm pe toți cei interesați să verifice că Mirela Călugărea nu are ”spatele” acoperit de SRI! Ca să nu mai vorbim că nici vorbă să fie general acoperit al serviciului…

Salvată de pandemie

Prima mare șansă a Mirelei Călugăreanu de după schimbarea guvernării a fost Relu Fenechiu! Baronul liberal care și-a păstrat îndeajuns influența în partid și după eliberarea de la închisoare, din moment ce a reușit să obțină răgazul necesar pentru noua sa protejată. Iar liberalii nu s-au mai grăbit să o schimbe imediat pe cea pusă de Dăncilă în fruntea ANAF, mai ales că luptele fratricide pentru ocuparea locului acesteia erau în toi în cadrul partidului. În plus, greii Guvernului nu s-au îngrijorat mai ales datorită faptului că Relu Fenechiu, cel care a negociat pentru ”retragerea ordonată” a Mirelei Călugăreanu a dat asigurări că aceasta va pleca de una singură, până cel târziu de 1 martie. Numai că s-a intrat în nebunia pandemiei și Mirela Călugăreanu și-a salvat încă o dată scaunul, aceasta nemairespectând termenul limită oferit chiar de ea!

De ce nu se ating liberalii de omul pus de Dăncilă în fruntea ANAF?

Însă odată cu ridicarea stării de urgență, liberalii au încercat să strângă ”șurubul”, presați la rândul lor de necesitatea aducerii de bani la buget, după ce guvernatorul BNR, Mugur Isărescu a refuzat să le ”acopere gaura” de 30 de miliarde de lei. Fiind alertați de asemenea de ”amnezia” bruscă a șefei ANAF cu privire la ”deal”-ul făcut. Însă, ghinion pentru guvernul meu, Mirela Călugăreanu a început să negocieze și mai dur, acceptând să părăsească șefia ANAF doar dacă primește la schimb o sinecură politică de consilier la Curtea de Conturi! Iar cum doleanța nu i-a fost îndeplinită, acum a declarat deja război de gherilă tuturor celor care ar încerca să se debaraseze de ea. Scoțând deja din mânecă ”asul” Daniel Tudor…

Cu ce se ocupă vicele Daniel Mihai Tudor!

Cel care, cu o scurtă perioadă de nici două luni de zile, între septembrie și noiembrie 2015, când a fost consilier personal al Primarului General al Capitalei a îndeplinit diverse funcții de conducere la nivelul ANAF. Ultima fiind cea de șef adjunct administrație – Administrația Fiscală pentru Contribuabili Nerezidenți la DGRFP București. Pentru patru luni a plecat secretar general adjunct la Ministerul pentru Mediul de Afaceri Comerț și Antreprenoriat, în prezent fiind vicepreședinte al ANAF, coordonator al activității Direcției Generale Antifraudă Fiscală de prevenire, descoperire și combatere a evaziunii fiscale și a fraudei fiscale și vamale. Dar mai ales omul care îi asigură Mirelei Călugăreanu pârghiile necesare coordonării cele mai temute ”arme” a momentului. Pentru că, mai nou, cine controlează Direcția de management a riscului, conduce de fapt și ANAF-ul!

Toți vor ”Riscul”

Pentru că, în timp ce guvernanții așteptau ca șefa ANAF să plece singură pe 1 martie, în luna februarie Mirela Călugăreanu se punea la adăpost prin declanșarea unei reorganizări a ANAF prin care urmărea înființarea Direcției de Management a Riscului, ”care va fi populată cu cei mai buni specialiști, după ce vom face o recrutare internă, pe baza CV-ului profesional”. Iar ”recrutarea” a făcut ca la butoanele Direcției să fie instalat de facto tot omul de încredere al Mirelei Călugăreanu, Daniel Mihai Tudor. Cel care astfel a primit ”pâinea și cuțitul” controalelor tematice, după ce aceeași Mirela Călugăreanu a promovat o ”politică diferențiată față de contribuabili”.

Relu Fenechiu i-a salvat scaunul șefei ANAF

Astfel că zeci de mii de firme, cu toți cei care se află în spatele lor, vorbind de la companii românești la multinaționale, așteaptă cu sufletul la gură decizia ”Riscului” de a le pune pe ”lista neagră” sau de a le oferi câte un an de liniște financiară… Ceea ce și explică miza uriașă a conducerii acestei noi Direcții și eforturile logistice considerabile depuse pentru șefia ”Riscului” din ANAF. Acolo unde Daniel Mihai Tudor s-a etichetat deja mult prea mult ca și omul Mirelei Călugăreanu, pentru a nu pleca la pachet odată cu aceasta!

Au înroșit telefoanele!

Mai ales că ”semnalele” date deja de la ”Direcția de Risc” au inflamat și mai mult spiritele, atât lideri politici, grei ai mediului de afaceri și chiar șefi din sistem fiind alertați de transformarea încă din faza incipientă a Direcției într-un veritabil ”stat în stat”. Acolo unde se decide soarta unor companii cu mize financiare uriașe. Astfel că mulți dintre cei vizați de ultimele decizii au înroșit deja telefoanele, punând mereu una și aceeași întrebare : dacă este adevărat sau nu că Mirela Călugăreanu chiar ”ia lumină din Pădure”, așa după cum se promovează intens în teritoriu. Iar răspunsul se va afla mult mai curând decât se așteaptă unii… Pentru că șefa ANAF știe de altfel foarte bine care este adevărul… Cel mai probabil doar disperarea că își pierde postul împingând-o să joace o asemenea carte de ”totul sau nimic”.

 

Administrație locală

Samsung lansează provocarea #BespokeMyHome, în Europa și S.U.A., alături de renumiți chefi bucătari și designeri

Publicat

pe

Samsung Digital Appliances anunță noua sa serie de challenge-uri pe platformele de Social Media sub sloganul #BespokeMyHome, din cadrul Bespoke Home 2021, alături de designeri și chefi bucătari cunoscuți, îndemnați să descrie modul în care Bespoke le inspiră viața

 

București, România – 12 mai 2021 – Samsung Electronics a anunțat noua sa serie de provocări #BespokeMyHome, invitând participanții să exploreze modul în care Bespoke inspiră experiențele de acasă. Primele două provocări ale seriei, cu debutul în această vară, vor aborda teme de design și gastronomie.

Campania a fost anunțată ca parte a Bespoke Home 2021, noua platformă virtuală și concept al evenimentului global din cadrul Samsung Digital Appliances, care prezintă cele mai noi inovații ale companiei în domeniul electrocasnicelor. Fiecare provocare a fost introdusă prin intermediul unor influenceri renumiți, care au discutat despre modul în care panourile frontale unice și personalizabile, precum și designul modular al frigiderelor Samsung Bespoke i-au inspirat în munca lor creativă de designeri sau bucătari.

Sophia Roe (left) and Flynn McGarry cooking for a Bespoke-inspired dinner party (2)

„Viziunea Samsung Bespoke este determinată, în cele din urmă, de preferințele utilizatorilor și de nevoile fiecărui stil de viață. Conversațiile noastre cu utilizatorii sunt esențiale pentru filozofia Bespoke. Această nouă serie de campanii sociale va fi o modalitate interesantă de a interacționa cu utilizatorii noștri și de a afla modul în care Bespoke reușește să-i inspire. Începem seria de provocări cu subiecte, precum design și alimentație, două pasiuni importante ale utilizatorilor noștri, intenționând extinderea ei și către alte topicuri de interes”, a declarat Kanghyup Lee, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing Team, Digital Appliances, Samsung Electronics.

#BespokeDesignedByYou Challenge în Europa

Provocarea #BespokeDesignedByYou, care va debuta în această vară, îndeamnă participanții să-și proiecteze propriul design de frigidere Bespoke și să le publice ulterior pe rețelele sociale, folosind hashtagul campaniei. La final, se vor desemna trei câștigători care vor fi recompensați cu câte un frigider Samsung Bespoke, creat special după design-ul inspirat de aceștia.

Bespoke × Kelly Hoppen CBE (2)

Provocarea a fost lansată de doi designeri britanici, renumiți pentru conceptele creative din domeniile design-ului interior și de produs – Kelly Hoppen CBE și Yinka Ilori. Fiecare și-a conceput propriul model de design al panoului Bespoke, în așa fel încât acesta să reflecte propriul stil de viață, apoi și-au încurajat urmăritorii să împărtășească cu aceștia propriile creații.

 

#BespokeDinnerParty Challenge în S.U.A.

În Statele Unite, #BespokeDinnerParty îi provoacă pe participanți să exploreze modul în care culorile Bespoke îi pot inspira, pregătind o masă de seară în tematica Bespoke. Ideile pot include toate elementele care constituie cina, precum băuturi, aranjamente florale, mâncare și farfurii. Câștigătorul provocării va primi un frigider Bespoke.

Flynn McGarry(left) and Sophia Roe discuss decorations for a Bespoke-inspired dinner party (2)

În videoclip sunt prezenți bucătarii Sophia Roe și Flynn McGarry. Cei doi chefi bucătari vorbesc despre modul de viață personalizat, în timp ce alcătuiesc meniul pentru cina inspirată din culorile Bespoke, precum cocktail inspirat de nuanța Bespoke’s Champagne Rose Steel, și decid aranjamentul mesei, folosind cromatica Bespoke.

Participanții la provocarea #BespokeMyHome își pot publica creațiile pe platforma de socializare Instagram, folosind hashtagurile #BespokeDesignedByYou și #BespokeDinnerParty. Pentru mai multe detalii despre seria de provocări, vizitați Samsung.com sau urmați @SamsungHomeAppliances pe Instagram.

Bespoke × Yinka Ilori (3)

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com .

Citeste in continuare

Afaceri

Samsung prezintă elemente unice de design în ediție limitată în cadrul evenimentului Bespoke Home

Publicat

pe

Colaborările cu artiștii Thibaud Hérem și Andy Rementer și brandul de lifestyle HAY pentru gama de frigidere Bespoke se traduc prin design-uri inedite pentru electrocasnice

București, România – 11 mai 2021 – Samsung Electronics a anunțat astăzi noi modele Bespoke în ediție limitată în cadrul evenimentului Bespoke Home 2021 pentru a inspira consumatorii să își creeze casa cu un design inedit. Samsung a colaborat cu artiștii Thibaud Hérem și Andy Rementer, precum și cu brandul danez HAY, pentru a oferi modele de frigidere Bespoke în ediție limitată.

Aceste colaborări reflectă angajamentul Samsung de a redefini ceea ce numim „produse albe” prin depășirea limitelor de design în ceea ce privește electrocasnicele.

Bespoke × Hay

Poziționarea Samsung ca brand de lifestyle crește pe piețele globale și suntem gata să demonstrăm leadership-ul în design, prezentând posibilitățile nelimitate ale Bespoke Home. Vrem să folosim produsele noastre pentru a transforma aparatele electrocasnice în elemente unice, care să le permită consumatorilor să aibă piese de artă în propria casă”, a declarat Harry Choi, Head of Design Team, Digital Appliances, Samsung Electronics.

Un produs electrocasnic unic ca o operă de artă

 

Thibaud Hérem

Thibaud Hérem este un ilustrator francez care pictează clădiri și arhitectură cu detalii incredibile desenate manual.

Trei desene semnificative pentru opera lui Hérem au fost folosite pentru părțile exterioare ale frigiderelor, ca parte din această colaborare. Acestea sunt Chateau de Fontainebleau; pentru contribuțiile sale la arta și cultura franceză, clădirile zgarie-nori Skyline din orașul Londra; pe care le-a desenat pentru a comemora 150 de ani ai metroului londonez și catedrala Notre Dame din Paris; care este cunoscută pentru arhitectura sa incredibilă care a rezistat veacurilor.

Bespoke × Andy Rementer

Modele de design Bespoke ale lui Hérem sunt deja vândute în Coreea, proiectul Fontainebleau urmând să fie lansat în ediție limitată în Franța, Italia și Polonia prin samsung.com.

Andy Rementer

Andy Rementer este un artist pop din Statele Unite ale Americii, de recunoscut datorită design-urilor sale colorate, luminoase, pe care le-a făcut de-a lungul vremii pentru brand-uri internaționale.

Rementer a creat trei modele pentru gama Bespoke – prima piesă, numită „Together”, evidențiază diversitatea, comunicarea multi-etnică și pacea. Al doilea design, numit „City”, prezintă o scenă a unui oraș plin de viață, plin de mișcare și vitalitate. Al treilea design este din colecția sa „Portraits” și reprezintă gândurile pe care oamenii le au despre mâncare și băutură. Prezintă expresia unei persoane care se bucură de o băutură.

Modelul Bespoke „Together” va fi disponibil în SUA pe samsung.com.

Bespoke × Thibaud Herem

HAY x Samsung

Înființat de directorii creativi omonimi Mette și Rolf Hay, HAY este un brand de lifestyle danez care lucrează cu cei mai buni designeri ai generației lor din întreaga lume. În această colaborare, HAY a creat cinci culori noi exclusiv pentru frigiderele Bespoke, inspirate din natură și ingrediente alimentare naturale. Culorile personalizate sunt Cream, Squama, Dusty Blueberry, Artichoke și Cabbage.

Pentru mai multe informații despre gama Bespoke, accesați samsung.com.

Citeste in continuare

Cultură

Samsung anunță extinderea globală a gamei de electrocasnice Bespoke în cadrul „Bespoke Home 2021”

Publicat

pe

Bespoke Home sărbătorește extinderea globală a gamei de frigidere personalizabile Samsung, servind drept noua platformă virtuală pentru prezentarea portofoliului extins de produse Bespoke, precum și a noilor electrocasnice de lifestyle și soluții conectate.

 

 București, România – 11 mai 2021 – Samsung Electronics găzduiește, astăzi, Bespoke Home 2021, noua platformă virtuală și expoziție globală pentru electrocasnicele Samsung. Evenimentul se concentrează în jurul extinderii globale a gamei de frigidere Bespoke și pregătește terenul pentru lansarea globală a pachetului Bespoke Kitchen, împreună cu noile electrocasnice de lifestyle și soluții IoT integrate – toate acestea trasformă viața de acasă într-una mai personalizată, mai flexibilă și mai inteligentă.

Samsung Bespoke Home 2021-5

„Suntem încântați să anunțăm extinderea globală a gamei noastre Bespoke, oferind soluții cuprinzătoare de lifestyle, venind în întâmpinarea utilizatorilor aflați în explorarea nevoilor emergente ale propriului stil de viață. Prin urmare, misiunea noastră este aceea de a dezvolta produse capabile să îi ajute pe utilizatori să își îmbunătățească stilul de viață”, a declarat JaeSeung Lee, President and Head of Digital Appliances Business la Samsung Electronics.

Frigiderul personalizabil devine disponibil la nivel global
Gama de frigidere Bespoke se extinde către piețele din America de Nord, America Latină, Europa, CSI, Orientul Mijlociu și în unele regiuni din Asia și Africa. Bespoke va fi disponibil în peste 20 de culori originale și șapte finisaje la nivel mondial, oferind un număr generos de combinații în funcție de preferințele fiecăruia. Frigiderul Bespoke oferă, de asemenea, elemente specifice mărcii comerciale Samsung precum capacitatea mare, utilitatea și performanțe puternice de răcire.

Samsung Bespoke Home 2021-4

În America de Nord, utilizatorii pot alege între modelele Bespoke 4-Door Flex, Frigider/Congelator Bespoke 1-Door sau Combina Frigorifică Bespoke 2-Door. Samsung a creat o paletă largă de culori metalice unice, special pentru această regiune, precum Champagne Rose Steel, Navy Steel și Matte Black Steel.

În Europa, gama Bespoke este disponibilă în variante precum Frigider/Congelator 1-Door, Frigider Slim 1-Door și Combine Frigorifice în opțiuni de 1,85 și 2 metri, cu șase finisaje diferite și o varietate de culori, de la alb clasic până la pasteluri subtile și culori cu personalitate.

Pachetul complet de bucătărie

Noul pachet de bucătărie Bespoke reprezintă prima expansiune globală a produselor Samsung Bespoke, pe lângă frigidere, care aduce filosofia electrocasnicelor personalizabile în contextul întregii bucătării, începând cu piețele din SUA și Europa. Lansată în a doua jumătate a acestui an, oferta nord-americană se concentrează pe frigiderele Bespoke de vârf ale companiei și se extinde pentru a adăuga o gamă Bespoke, un cuptor cu microunde și o mașină de spălat vase, proiectate special în același stil de design cu frigiderul.

Samsung Bespoke Home 2021-3

Pachetul le permite utilizatorilor să uniformizeze, să mixeze și să potrivească estetica bucătăriei în jurul culorii și finisajului preferat, dispunând de opțiuni precum Matte Black Steel, Navy Steel, Champagne Rose Steel și White Glass.

Electrocasnice care se conectează direct la stilul de viață

De asemenea, Samsung își va lansa gama extinsă de electrocasnice de lifestyle în America de Nord și Europa în acest an, formată din Bespoke AirDresser, purificator de aer Bespoke și aspirator stick Bespoke Jet™. Acum că locuințele funcționează și ca birouri, săli de sport și săli de clasă, noile electrocasnice Bespoke sunt proiectate să răspundă nevoilor zilnice ale utilizatorilor, oferind mai multă flexibilitate, automatizare și igienă.

Samsung Bespoke Home 2021-1

Noile electrocasnice de lifestyle lansate în America de Nord și Europa sunt:

  • Bespoke AirDresseroferă o gamă variată de soluții de îngrijire a hainelor, asigurând păstrarea în cea mai bună formă a acestora mulțumită versiunii îmbunătățite Bespoke. Acesta urmează să se lansează în Europa și în SUA în a doua jumătate a anului 2021.
  • Purificatorul de aerBespoke captează aerul din 5 direcții pentru a-l purifica rapid și eficient, chiar și în spații mai mari. Sistemul său de filtrare elimină până la 99,999% din particulele de praf de 0,01µm*, iar fluxul de aer purificat este eliberat în mod inteligent în 3 direcții, asigurând o purificare rapidă în toată încăperea.
  • Bespoke Jet™dispune de un dispozitiv automat de colectare a prafului, Clean Station™, și de o stație de încărcare, oferind utilizatorilor o soluție completă de curățare. După ce a terminat aspirarea, utilizatorul pune pur și simplu aspiratorul în stația de curățare, iar acesta se va goli și se va încărca de unul singur. Noul Bespoke Jet™ va fi disponibil în trei culori și va fi lansat în SUA, Europa, CSI și Asia de Sud-Est în a doua jumătate a anului 2021.
  • Jet Bot AI+este primul robot aspirator care vine echipat cu o soluție Intel® AI. Aspiratorul inteligent își folosește tehnologia de recunoaștere a obiectelor, împreună cu senzorii LiDAR și 3D pentru a identifica obiectele și a determina direcția optimă de curățare. De asemenea, echipat cu o cameră, Jet Bot AI+ are integrată aplicația SmartThings pentru a ajuta componenta de monitorizare de la distanță. El va fi disponibil în SUA, Europa, CSI și Asia de Sud-Est în a doua jumătate a anului 2021.
  • Samsung Bespoke Home 2021-2

Alte electrocasnice noi de lifestyle:

 

  • Bespoke ShoeDresser îngrijește încălțămintea preferată, astfel încât aceasta să fie împrospătată după fiecare purtare. Unitatea dezodorizează, dezumidifică și usucă pantofii în funcție de materialul și forma lor, asigurându-se că aceștia beneficiază de o întreținere corespunzătoare.
  • Frigiderul Bespoke Cube**oferă o depozitare modulară pentru alte tipuri de articole, precum vinul, berea și produsele de înfrumusețare. Acest dispozitiv este suficient de silențios pentru a-l poziționa în dormitor, lângă canapea sau oriunde se preferă.
  • Purificatorul de apă Bespoke**este disponibil atât în varianta cu un singur robinet, cât și în cea cu mai multe robinete. Este echipat cu un sistem de filtrare dispus pe patru niveluri și poate filtra până la 2.500 de litri de apă, ceea ce asigură consumul pe un an al unei familii de patru persoane. Volumul și temperatura apei pot fi setate prin control vocal folosind Bixby.

SmartThings susține viața conectată

Viziunea Samsung pentru Bespoke Home evidențiază, viața conectată prin AI și automatizare. Elementul de legatură îl reprezintă SmartThings de la Samsung, care le oferă utilizatorilor o platformă de gestionare a locuinței, centralizată și fără efort.

  • SmartThings Cookingoferă planificări de meniu și rețete personalizate care reflectă preferințele utilizatorului, precum și inventarul frigiderului, adaptând automat temperaturile și modurile de gătire, în funcție de fiecare rețetă, ale aparatelor de gătit sincronizate. Serviciul este deja disponibil în America de Nord și în anumite țări din Europa.
  • SmartThings Petse sincronizează cu electrocasnicele de uz casnic, precum purificatorul de aer Bespoke și aspiratorul robot Robot AI++ pentru a le permite utilizatorilor să-și verifice animalul de companie atunci când nu sunt acasă. Serviciul urmează să fie lansat la nivel global în Europa, America Latină și Asia în a doua jumătate a anului 2021.
  • SmartThings Clothing Carese sincronizează cu Bespoke AirDresser, precum și cu mașini de spălat și uscătoare inteligente pentru o eficiență ridicată. Serviciul recomandă cicluri și setări ale dispozitivului pentru o îngrijire optimă. SmartThings Clothing Care este disponibil în prezent în SUA și Europa. Actualizarea pentru conectarea noului Bespoke AirDresser va fi disponibilă în SUA și pe anumite piețe europene în a doua jumătate a anului 2021.
  • SmartThings Airse sincronizează cu purificatorul de aer și aparatul de aer condiționat Samsung pentru a monitoriza calitatea aerului în interiorul și în afara casei utilizatorului în timp real. Se lansează în SUA în a doua jumătate a anului 2021.

*Disclaimer: pe baza testării interne în conformitate cu testul și evaluarea purificatorului de aer din cadrul Asociației Korea Air Cleaning Association (SPS-KACA 002-0132: 2018). A redus cantitatea de praf de 0,01µm cu 99,999% după 13 minute folosind modul High. Rezultatele pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare.

**Disclaimer: momentan disponibilă doar pe piața coreeană

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com .

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

oja semipermanenta oja semipermanenta
Uncategorized2 ore inainte

Culori in trend pe care le poti alege pentru manichiura cu oja semipermanenta!

O manichiura ingrijita reprezinta un “must-have” pentru orice femeie. Unghiile sunt cartea noastra de vizita si trebuie sa le acordam...

Administrație locală7 ore inainte

Samsung lansează provocarea #BespokeMyHome, în Europa și S.U.A., alături de renumiți chefi bucătari și designeri

Samsung Digital Appliances anunță noua sa serie de challenge-uri pe platformele de Social Media sub sloganul #BespokeMyHome, din cadrul Bespoke...

Afaceri8 ore inainte

Samsung prezintă elemente unice de design în ediție limitată în cadrul evenimentului Bespoke Home

Colaborările cu artiștii Thibaud Hérem și Andy Rementer și brandul de lifestyle HAY pentru gama de frigidere Bespoke se traduc...

Cultură9 ore inainte

Samsung anunță extinderea globală a gamei de electrocasnice Bespoke în cadrul „Bespoke Home 2021”

Bespoke Home sărbătorește extinderea globală a gamei de frigidere personalizabile Samsung, servind drept noua platformă virtuală pentru prezentarea portofoliului extins...

CulturăO zi inainte

Huawei lansează noul Band 6 care dispune de un ecran FullView mai mare și autonomie a bateriei de până la două săptămâni

București, 11 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group a lansat HUAWEI Band 6, cea mai nouă brățară din seria HUAWEI...

CulturăO zi inainte

Competiția Internațională “YOUTH OF MUSIC” 2021 a desemnat câștigătorii primei ediții

București, 11 mai  2021 –  La finalul unui proces de selecție extrem de riguros, competiția internațională “Youth of Music” 2021,...

Administrație localăO zi inainte

Allview a demarat campania Rabla pentru televizoare

Cea mai nouă campanie de comunicare Allview – desfășurată sub sloganul „Go Green, Go Smart”, aduce utilizatorilor Smart TV-urile gamei...

EvenimentO zi inainte

Studiu Microsoft: Gradul de pregătire digitală, factor esențial în susținerea organizațiilor, în perioada pandemiei

La nivel global, companiile și-au îndreptat atenția spre gradul de implicare al angajaților la locul de muncă și spre bunăstarea...

Afaceri5 zile inainte

Huawei anunță Huawei Live Tech Talk: o serie de live streaming-uri inedite care aduc premii, discount-uri și invitați surpriză

București, 6 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group lansează pe 7 mai seria de live streaming-uri dedicate tuturor consumatorilor, intitulată...

Administrație locală6 zile inainte

Canalys: Xiaomi – locul 2 în România, locul 2 în Europa și locul 3 în lume la livrările de telefoane inteligente din T1 2021

Xiaomi a atins cea mai bună performanță trimestrială din istorie, potrivit Canalys [București, România, 06.05.2021] Canalys, IDC și Strategy Analytics au făcut publice datele financiare...

Știrile Săptămânii