Connect with us

Eveniment

OPINIE/Suntem slugile hoților ce controlează societatea!!!

Publicat

pe

Analiza efectelor ne ocupă majoritatea timpului în care am putea acumula experiență reală, cultură și civilizație și am putea îndrepta sau îndepărta erorile în care persistăm. Despicăm firul în patru după ce cauza și-a produs efectele și trecem cu vederea, mult prea ușor și tangent când e vorba de cauza care a generat efectul. Blamăm, înjurăm, cârtim, invidiem, condamnăm, criticăm, desființăm, pe oricine și orice ni se pare imoral și care reprezintă un efect al unei soluții imorale, dar ocolim cauza producerii efectului, respectiv ce a determinat soluția imorală, ca și cum efectul n-ar avea cauză. Și analiza efectelor nu-i doar o pierdere de timp, ci presupune un consum uriaș de resurse, care are ca rezultat, în majoritatea cazurilor și o manipulare pe măsură și o deturnare evidentă a întregului sistem de valori, privite, exclusiv, din zona efectelor.

Plângem și condamnăm proasta adminisitrare (risipire) a banului public, a averii publice (cedată, în cele mai multe cazuri, gratis, de cei puși s-o administreze, unor grupuri de interese) și faptul că cetățeanul este umilit, desconsiderat, furat și mințit de cei numiți să administreze eficient (managerieze) banul public și averea publică. Și ca un fatalism preacceptat, ne-am obișnuit cu postura de gloată inertă, incapabilă să schimbe ceva dintr-un mecanism defect care generează, ca și cum ar fi setat astfel, în cazul numirii managerilor publici, numai exemplare imorale. Le înjurăm, criticăm, desființă, dar nu facem nimic să schimbăm mecanismul care produce și promovează astfel de specimene, de tip fanariot, ce ne vând și aservesc corporațiilor și noului sistem de „valori” al sclaviei mondiale.
Din nefericire pentru cetățeanul onest, mecanismul de promovare a mangerului public, adică al ordonatorului de credite, este unul defect, păgubos și falimentar, care are la bază un sistem imoral de reguli, neoficial, dar care, perfecționat și adaptat prin toleranță,  funcționează perfect. Nimeni nu este promovat pe bază de valoare profesională, morală sau competență probată și nici ca urmare a unei selecții ce garantează eficiență și moralitate în administrarea banului public și a averii publice. Confundând, în cele mai multe cazuri, „instrumentul” (funcționarul) cu cel ce-l manevrează, toată artileria, în cazul eșecului, o îndreptăm spre efect, adică spre „instrumentul” prin care s-a desăvârșit „opera” de distrugere și nu spre cauză, adică spre „mâna” care a utilizat „instrumentul”. Managerul public (șef de instituție, autoritate, regie, intreprindere cu capital public, etc.) și forul politic de decizie, care l-a impus, par, pentru că sunt publice, efectul și cauza catastrofei. Și atunci, eronat, pe unii îi executăm și-i facem țapi ispășitori, surghiunindu-i în „piața publică”, supunându-i judecății mass-media, iar pe ceilalți (politicienii) îi acuzăm doar de imoralitate și de complicitate la ceea ce se întâmplă în fapt, fără a-i pune la plată. Adevărul însă e dicolo de cortină, adică de ceea ce se vede, politicul și managementul fiind, în fapt, efectele, adică instrumentele prin care „programatorii” reali își valorifică proiectele și își implementează mecanismele.
Pe principiul biblic, al perfecțiunii decalogului, scopul oricărei numiri se ascunde în spatele unor concepte teoretice, morale, ce privesc cetățeanul și binele public. Fiecare numire este acompaniată de promisiuni morale, de genul eliminării subiectivismului, risipei sau clientelismului de tip mafiot în administrarea banului public și a averii publice. Nimeni nu recunoaște public că numirile, în fapt, au la bază exact aceste obiective: furtul banului public și al averii publice și că orice manager este numit pentru a facilita furtul, nu pentru a-l stopa. Însă realitatea nu poate fi mușamalizată, pentru că se reflectă în „buzunarul” fiecărui cetățean și este mai mult decât evident (dovedit de experiență și exemplele concrete) că toate numirile în funcțiile publice au ca scop asigurarea cadrului jefuirii banului public și a averii publice.
Cel mai elocvent exemplu, de cum se manageriază banul public, în interesul unor grupări, este cel privind managementul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (A.N.A.F.).  Născută demagog, cu scopul de a fi o structură modernă, eficientă, în ceea ce privește colectarea banului public, încă din start, Agenția a devenit, clar, instrumentul grupărilor de tip mafiot. Aparent, decizia înființării Agenției, a fost una politică, generată de conceptul progresist al puterii politice, de îmbunătățire a mecanismului de colectare a impozitelor și taxelor. În realitate însă, prin managerii numiți, Agenția a devenit un instrument controlat de grupările de tip mafia, care, prin  intermediul A.N.A.F., au creat un mecanism de protecție al operațiunilor de devalizare a bugetului public. Un mecanism, structurat, în special, pe următoarele componente: colectarea, directă, în numele statului, de la populație sau firme, prin înființarea și exploatarea unui sistem paralel, a obligațiilor bugetare; neplata obligațiilor bugetare, beneficiind de facilități nereale, scutiri subiective sau de toleranță fiscală;  însușirea banilor publici, colectați de A.N.A.F., prin metoda rambursărilor având la bază operațiuni nereale; însușirea banilor publici prin furtul acestora din alocările de la buget pentru investiții publice, apelând la operațiuni comerciale fictive, după care banii rezultați erau „spălați” și redistribuiți. Or, ca să funcționeze acest mecanism, al sustragerii banilor publici destinați să ajungă la buget sau aflați în buget, trebuia să fie asigurat controlul total al A.N.A.F., control care nu putea fi asigurat decât prin numirea politică a șefilor acestei instituții. Iar numirile s-au operat cu siguranță nu pe principii profesionale sau morale, ci pe principii de apartenență la structurile de tip mafia, de obediență și subordonare necondiționată acestor structuri.
De la înființare și până în prezent, numirile în fruntea A.N.A.F., chiar dacă formal au fost făcute politic, în fapt, au fost operate de crima organizată. Adică de mafia evaziunii fiscale, mafia alocațiilor bugetare pentru investiții sau mafia retrocedărilor, cei care, așa cum rezultă din ultimele cercetări, au susținut financiar campaniile electorale și, în cele mai multe cazuri, candidații politici, atât în alegerile locale cât și parlamentare. Cu mici excepții (ale celor care și-au construit deja notorietate și care se confundă cu grupările politice) nici un politician nu a fost și nu este fără stăpân, adică independent și nu acționează obiectiv dacă lovește în interesele stăpânului. Or, dacă majoritatea politicienilor au „stăpân”, nu e logic că administratorul public, respectiv Guvernul, este numit de „stăpân” prin intermediul politicianului „instrument” ? Și atunci, în aceeași logică, putea ajunge, în fruntea A.N.A.F., vreun manager fără „stăpân” ? Putea un Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu să ajungă șefii „caseriei” publice, prin „accident”, fără sprijinul greilor mafiei ce controlau și controlează economia ? Ca unul care a activat în sistemul fiscal  – și cunoaște forte bine multe dintre grupările care au susținut ascendența unor foști șefi a-i A.N.A.F., interesele pe care le-au protejat și efectele reale ale acestor numiri în devalizarea bugetului -, pot afirma, fără să greșesc, că mecanismul subordonării grupărilor de interese a administrației publice locale, a parlamentarilor, a numirii miniștrilor și, prin intermediul acestora, controlul total al administrției publice, nu permitea „accidente”, tocmai într-un astfel de sector vital pentru mafia fiscală.
Plecând de la acest incontestabil adevăr, al dependenței șefilor A.N.A.F. de „stăpâni”, cauza ineficienței A.N.A.F., a dezastrului reprezentat de ponderea evaziunii fiscale în raport cu PIB și veniturile fiscale oficiale colectate, care se află aproape în „echilibru” (50% fraudă fiscală, 50% venituri fiscale colectate) și lipsa de performanță a A.N.A.F., incapabilă să strice „echilibrul” dintre fraudă și gradul de colectare al veniturilor fiscale, este mai mult decât evidentă. Cum nici un șef al A.N.A.F. – chiar dacă aparent a fost numit politic, ceea ce-i conferă, formal, o oarecare independență decizională -, n-a fost fără „stăpân”, e logic că legătura de cauzalitate dintre stăpâni și șefii ANAF este explicația comportamentului șefilor ANAF vis-a-vis de „toleranța” excesivă față de frauda fiscală sau chiar participarea directă a acestora. Iar „stăpânii” reprezintă adevarata cauză a efectelor dezastruoasei administrări a fondurilor publice și averii publice în România. Pentru că, în orice circumstanțe am analiza, managerii public doar formal au fost angajații statului. În fapt, în majoritatea deciziilor majore, aceștia au „onorat” obligațiile către „stăpânii” care i-au numit, protejat și, în cazul în care nu s-au compromis iremediabil, i-au renumnit în funcții, pentru a le servi interesele.
Și dacă între Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu, există diferențe în ceea ce privește abordarea de către mass-media a mangementului realizat la cârma A.N.A.F., acestea nu se datorează, în nici un caz, obiectivității, adică raportându-se ponderea evaziunii fiscale și colectării veniturilor bugetare în PIB, ca urmare a managementului. Ci, raportându-se la principiul „borcanului cu miere”, departajarea este făcută de cât de vizibil au violat șefii A.N.A.F., personal, „borcanul cu miere”, direct sau indirect.
Dacă însă am vrea adevărul, „gol-goluț”, adică cel „edemic”, neinfluențat de subiectivul concept al „binelulu și răului” privit prin prisma interesului, logic și corect ar fi să săpăm la rădăcina cauzei ce-a generat efectele gen Chițoiu, Pop, Blejnar sau Diaconu, rădăcina fiind exprimată de cine sunt, de ce au decis și cât au profitat „stăpânii” care au impus, prin instrumentul politic, aceste numiri. Aprofundând „subiectul”, cu siguranță ni se va devoala o altă dimensiune, aparent imperceptibilă, a pupitrului și mediului real din care este condusă societatea românească. Adică am avea imaginea cauzei reale ce generează efectele ce încep să ne copleșească, pe care le plătim mult prea scump și pe care le disecăm, analizăm, înfierăm, sistematic, omițând cauza. Iar din acest decor, indiferent de doza de manipulare ce ne este impusă forțat, nu putem elimina personajul pricipal, „stăpânul”, indiferent  de „brandul” pe care-l poartă și care, în diferite faze ale ascensiunii nulităților profesionale din fruntea A.N.A.F., au contribuit la promovare și „școlarizare” a celor ce s-au dovedit a fi slugi perfecte pentru o mafie care a jefuit și continuă să jefuiască banul public și averea publică, „decontând” cu „instrumentele” utilizate: politicieni și demnitari. Crucificând, în piața publică, pe altarul ce ostoiește setea de sânge a mulțimii manipulate, doar „instrumentele” cu care este jefuit cetățeanul, fără a sancționa, în același mod, și „stăpânul” care a dat ordinul, nu facem decât să acceptăm fatalismul care ne condamnă să fim slugile hoților ce controlează societatea.

Eveniment

Amenintarile lui „Portocala” sunt pe cale sa produca un tsunami in SRI mai mare decat cel produs de dezvaluirile lui Sebastian Ghita care s-au soldat cu ejectarea din sistem al generalului de carton, Florian Coldea

Publicat

pe

Intre retorica și realitatea politica prahoveana, evidenţiez rolul elitelor politice în promovarea şi susţinerea modernizării și a modernității. Modernitatea tendenţială se produce ca schimbare de la majoritate educată în spiritul modernităţii şi orientată spre transformări moderne, către o minoritate indiferentă sau ostilă schimbării.

Procesul de modernizare isi arata limitele, bazat, precumpănitor, pe o retorică a acestora despre modernitate, adeseori inadecvată realităților sociale locale si naționale.

Există o lipsă de scrupule a politicii care este inevitabilă şi care nu trebuie să fie confundată cu imoralitatea, neaparat.

Un politician liberal, în schimb, se defineşte tocmai prin infinitele scrupule cu care disociază fără să ajungă vreodată până la capăt.

Consecinţele acestor nehotărâri sunt mai ample decât par la prima vedere, căci din această alegere iniţială derivă o mulţime de alte opţiuni şi întreaga stilistică politică a partidului local.

În cazul judetului Prahova însă, elitele fie s-au simțit bine bălăcindu-se în mocirlă, fie nu au avut capacitatea de a ieși din ea.

Şi nu în ultimul rând este vorba despre valori şi despre cadrul etic minimal în limitele căruia ar trebui să se desfăşoare întreaga viaţă politică.

La data de 30 iulie 2020 in Prahova PNL, USR și PLUS au constituit o alianță pentru a alegerile din 27 septembrie. Președintele liberalilor prahoveni, Iulian Dumitrescu, a fost desemnat candidatul Alianței PNL-USR-PLUS Prahova la Președinția Consiliului Județean.

„Această alianță putea, la fel de bine, să fie numită „Adio PSD”, cu referire la obiectivul nostru politic pe termen scurt: înlăturarea PSD din pozițiile de decizie ale administrației publice județene prahovene. După aproape 30 de ani de când PSD conduce de facto județul Prahova, condamnându-l la stagnare și chiar regres în ceea ce privește dezvoltarea economică, calitatea vieții și bunăstarea oamenilor, forțele de dreapta se unesc și oferă prahovenilor o alternativă sănătoasă, puternică și coerentă pentru viitorul județului”, a declarat Iulian Dumitrescu, președintele PNL Prahova.

La data de 06.08.2020, organizațiile prahovene ale PSD, Pro România și PPU (S-L) au înființat “Alianța pentru Prahova”.

La președinția Consiliului Județean, “Alianța pentru Prahova” îl susține pe actualul președinte al CJ Prahova, Bogdan Andrei Toader (PSD) si la funcția de primar al municipiului Ploiești – pe Cristian Mihai Ganea (PRO România).

PSD Prahova a emis un simplu comunicat de presă, fara „figuri” si „terase” ale Primariei Ploiesti.

Presedintele PSD Prahova a postat pe pagina sa de socializare un mesaj simplu, pentru oameni, pentru cetatenii judetului Prahova, fara atacuri politice:

„Ne-am unit în “Alianța pentru Prahova” — PSD Prahova, Pro România și PPU- SL- cu un singur obiectiv: dezvoltarea județului Prahova!

Dragi prahoveni, județul Prahova are nevoie, mai mult ca oricând, de valorile de centru-stânga, de o alianță județeană cu idealuri comune și oameni pregătiți să gestioneze responsabil provocările cauzate de evoluția pandemiei, dar, mai ales, să deservească interesele prahovenilor la un nivel înalt❗

Vom veni în fața dumneavoastră cu proiecte care să răspundă, cu adevărat, nevoilor și așteptărilor dumneavoastră!

Împreună dezvoltăm Prahova!”

Lasam cititorii sa discearna si sa constate diferenta de valoare ale celor doi politicieni implicati in cursa pentru sefia Consiliului Judetean, a consilierilor politici si/sau a sefilor de campanie din cele doua partide si diferenta de abordare a mesajelor transmise. (Cerasela N.).

 

Citeste in continuare

Eveniment

Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie?

Publicat

pe

Pentru milioane de copii si părinți, redeschiderea școlilor în pademie este o chestiune vitală. Și totuși… ,,Formula de calcul nu a fost comunicată corect Administrației Prezidențiale de către Ministerul Sănătății”. Chiar îl cred pe întâiul cititor de prompter al țării. ,,Informația corectă este următoarea: criteriul epidemiologic în funcție de care școlile se vor încadra în scenariile „verde”, „galben” sau „roșu” este numărul total de cazuri noi înregistrat în ultimele 14 zile raportat la 1000 de locuitori din localitatea în care se află școala, și nu media zilnică de îmbolnăviri pe ultimele 14 zile, așa cum a fost inițial comunicat de către Președintele României.”
Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie, se intreaba analistul Radu Teodor Soviani. (Paul D.).

Pentru milioane de copii si părinți, redeschiderea școlilor în pademie este o chestiune vitală Și totuși… ,,Formula de calcul nu a fost comunicată corect Administrației Prezidențiale de către Ministerul Sănătății''. Chiar îl cred pe întâiul cititor de prompter al țării. ,,Informația corectă este următoarea: criteriul epidemiologic în funcție de care școlile se vor încadra în scenariile „verde”, „galben” sau „roșu” este numărul total de cazuri noi înregistrat în ultimele 14 zile raportat la 1000 de locuitori din localitatea în care se află școala, și nu media zilnică de îmbolnăviri pe ultimele 14 zile, așa cum a fost inițial comunicat de către Președintele României.'' Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie?

Publicată de Radu Teodor Soviani pe Joi, 6 august 2020

 

Articolul Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie? apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Eveniment

Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova

Publicat

pe

Domnul Rizea Cocuță din Slănic, Str Piatra Verde, este in greva foamei în fața Primăriei!

Rizea Cocuța susține că a intrat, luni, în greva foamei după ce, în urmă cu doi ani, asociația de animale din care face parte a fost descalificată de la licitația organizată pentru închirierea unui islaz. Acum, pe rolul instanței se află un proces prin care se solicită anularea licitației, dar până la viitorul termen, în septembrie, cetățeanul susține că vacile lui trebuie să mănânce. Mâine, bărbatul este decis să aducă animalele la Primăria Slănic.

Rizea Cocuța are 11 animale și susține că nu are unde să-și ducă vacile la islaz, pe motiv că cel mai apropiat teren a fost închiriat în urmă cu doi ani.

„S-a făcut licitație în urmă cu doi ani, la care am participat. Pe noi, adică asociația din care fac parte, ne-a descalificat, în mod abuziv, spun eu, pentru că nu am avut numărul necesar de vaci, respectiv UVM (19,7 unități vacă mare care să pască pe un hectar). Problema este că după licitație, islazul a fost subînchiriat, iar aici sunt aduse oi, deși, conform contractului, pe islaz ar fi trebuit să fie numai vaci. Am dat în judecată și am cerut anularea licitației. Primarul orașului mi-a spus să duc vacile pe celelalte islazuri închiriate de către asociația din care fac parte, dar distanța până acolo este de 5 – 6 km. Eu nu am cum să merg pe islazurile recomandate de Primăria Slănic, pentru că acolo sunt alți oameni și nici nu pot aștepta până la toamnă, pentru că animalele trebuie să mănânce”, susține Rizea Cocuța.

Contactat telefonic, primarul orașului Slănic, Remus Moraru, susține însă că licitația a fost organizată de o comisie formată din mai mulți membri.

„Este un dosar pe rolul Tribunalului Prahova, prin care cetățeanul solicită anularea licitației pentru islazului din punctul Piatra Verde – Valea Pietrei. Termenul la dosarul prin care se solicită anularea licitației este 07.09.2020. Precizez că licitația a fost organizată de o comisie. Asociația din care face parte Rizea Cocuța mai are două islazuri, unul la Valea Muscelului, iar cel de-al doilea la Praja. Asociația a mai avut un islaz în 2015, dar terenul a fost retrocedat proprietarului de drept. Eu am încercat o mediere, încercând să-i explic cetățeanului aflat în grevă că termenul este în septembrie”, a explicat Remus Moraru, primarul orașului Slănic.

Cu vacile la Primărie

Primarul localității susține că soluția poate fi dată numai de instanță, iar Primăria nu poate interveni în acest caz, fiind vorba de o licitație prin care a fost desemnat un câștigător.

La rândul său, crescătorul de animale consideră că vacile sale nu pot aștepta ani de zile finalizarea unui proces, dar și că soluțiile propuse nu pot fi luate în considerare, dezvaluiau cei de la Observatorul Prahovean.

https://www.observatorulph.ro/viata-prahovei/2577162-un-crescator-de-animale-din-slanic-face-greva-foamei-aduc-vacile-la-primarie

Răspunsul celor din primărie a fost : DU-LE LA ABATOR!!

Protestul a avut loc, miercuri dimineață, la Slănic

În semn de protest, crescătorul de animale a intrat, luni, în greva foamei, iar miercuri dimineață și-a dus vacile să pască în curtea Primăriei.

 

Presa scrisa si audio-vizuala s-a multumit doar sa prezinte faptele si raspunsul primarului, fara a merge mai departe cu investigatiile cu privire la aceasta licitatie, cine a castigat si in ce relatii absconse se afla cu primarul. Vom reveni noi cu dezvaluiri pe aceasta tema, in acest articol ne rezumam sa prezentam deezastrul propus de PNL Prahova, modelul de administratie liberala.

„Bună sa va fie viața, tuturor.!Astazi,as vrea sa va povestesc una, mai ceva ca in filmele alea de humor negru.
Ajunge maica-mi acasă, o înștiințare de la primăria Slănic ,unde ,unchiului meu Ion Mocanu,i se cere să plătească o amendă de 100 de lei ,în termen de 5 zile pentru a evita „executarea forțată „.
Eu, nu prea stiu de glumă și apoi, unde-i lege nu-i tocmeală.
Invit edilul orașului, sau pe cine dracu a scris înștiințarea asta sa înceapă procedurile de executare forțată.
Adresa este in cartierul Grosani,la umbra unui brad in cimitir . Are o cruce mica de lemn la cap si se odihnește acolo de prin septembrie 2017…Aaaaa…Ce infracțiuni o fi comis ? Nu stiu. Era paralizat de ani buni , nu vorbea, scoatea doar niste sunete si nu ieșea nici măcar pînă la poarta, cel puțin cu 5 ani inainte de deces.
Ce sa va spun? Aș râde, dacă situația era de altă natură. Dar nu este …Nu va așteptați la dezinfectarea străzilor, la măști gratis, ajutor din partea primăriei sau competență a persoanelor care lucrează pentru „stat” ..astepati-va la amenzi sau solicitări de plata pe numele celor care nu mai sunt printre noi .
Acu’ ma gîndesc,…daca ăstuia i-a ajuns amendă acasă…dupa atatia ani de când e cu „țărână in gura „…nu e ca a si votat la alegerile de acum cîțiva ani?, precizeaza Anda Sterie‎ pe grupul RESPECT PENTRU CETATENII ORASULUI SLANIC de pe Facebook.

 

 

„Harababura” din Slanic

 

17 iulie – Slanicul in bezna

 

O lei investitii

27000 euro

Deși în construcția aferentă Băii Verzi din Slănic – amenajată cu fonduri europene în urmă cu circa 10 ani – există și toalete, Primăria Slănic, prin vocea edilului PNL Remus Moraru, a propus construirea unei noi anexe cu destinația WC-uri publice în incinta complexului turistic.

 

Un wc public de la Baia Verde din Slănic, construit de primărie la preț de apartament titra Prahova info.

https://prahovainfo.ro/actualitate/370-un-wc-public-de-la-baia-verde-din-sl%C4%83nic,-construit-de-prim%C4%83rie-la-pre%C8%9B-de-apartament.html?fbclid=IwAR0pspdc4_tvYTgOq6G5qfVPRcaiF9Atl1qrI1rS2IrUU4t0aPby7cCbToo

„Conform proceselor verbale de captura puse la dispoziție de către Primăria Slănic în baza legii 544/2001 în intervalul 2016-prezent, în Slănic au fost capturați de către hingheri 281 de câini la preturi de 200-250-300 lei/bucata. Oare de unde atât de mulți caini?!

BURSA SOCIALA COPIL 80 LEI
BURSĂ MEDICALA COPIL 100 LEI
BURSĂ COPIL ORFAN 100 LEI
Bani mai mulți pentru copii nu s-au găsit la primărie
În luna Aprilie când noi eram ținuți în case, fiind stare de urgenta iar ANSVSA BUCUREȘTI recomanda suspendarea activităților de capturare, firma fostului primar CHIROBOCEA lucra de zor în Slănic capturand 26 de caini cel puțin pe hartie, iar Primăria Slănic ignora solicitarea Prefecturii Prahova de alocare a resurselor pentru sterilizări gratuite, tocmai pentru ca era stare de urgenta!”

1 iulie 2020, ziua becurile aprinse

„Alo Politia oraș Slănic!
Domnul acesta nu isi ia amendă pentru parcare neregulamentara?
Că pe mine m-ati amendat in 2016 fix pentru același lucru!
Sau, fiind patronul de la Planetarium….si in fața hotelului primarului nu se pune?
Dinăuntru nu se vede…nu??”

Parc comuna primitiva Slănic

 

Mai vrea o „tura”

Poate pentru astfel de rezultate marete marca PNL:

 

„Așa era amenajat cel de-al III-lea lac, din locația ”Baia Verde”, înainte de a fi investite cele 4 (patru) milioane de euro !? L-ați văzut cum arată acum, după ce a înghițit cele patru milioane de euro !? Dacă nu !? Mergeți să-l vedeți !?” Vom reveni. (Cerasela N.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Articolul Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Social7 ore inainte

Ce concluzii a tras Cătălin Gherzan, candidatul PER la Primăria Pitești, legat de ultimele zile?

Pentru cei care nu știu încă, Gherzan este un individ foarte activ atât in zona educației, cât și în zona...

Eveniment11 ore inainte

Amenintarile lui „Portocala” sunt pe cale sa produca un tsunami in SRI mai mare decat cel produs de dezvaluirile lui Sebastian Ghita care s-au soldat cu ejectarea din sistem al generalului de carton, Florian Coldea

Intre retorica și realitatea politica prahoveana, evidenţiez rolul elitelor politice în promovarea şi susţinerea modernizării și a modernității. Modernitatea tendenţială...

SocialO zi inainte

Performanța vorbește de la sine!

Mai este foarte puţin până când oamenii vor avea din nou ocazia iasă la vot şi să pună ştampila pe...

Eveniment2 zile inainte

Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie?

Pentru milioane de copii si părinți, redeschiderea școlilor în pademie este o chestiune vitală. Și totuși… ,,Formula de calcul nu...

Eveniment3 zile inainte

Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova

Domnul Rizea Cocuță din Slănic, Str Piatra Verde, este in greva foamei în fața Primăriei! Rizea Cocuța susține că a...

Eveniment4 zile inainte

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

In articolul anterior precizam ca NU putem incepe dezvaluirile din serialul „Operatiunea BOLOVANUL „PIETROS” de pe strada Malul Luncii/Amantul, serviciile...

Eveniment4 zile inainte

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International,...

Eveniment5 zile inainte

O noua eroare juridica!/Nu exista nicio norma expresa in Legea nr.55/2020 prin care se sanctioneaza nepurtarea mastii! Avocatul Poporului ar trebui sa sesizeze CCR

”Puciul cumetrilor” Hăpău – Predoiu a eșuat… În urmă cu ceva vreme, resetarea colaborării fie și strict interinstituționale dintre ”cele...

Eveniment6 zile inainte

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video

Nu putem incepe dezvaluirile din serialul „Operatiunea BOLOVANUL „PIETROS” de pe strada Malul Luncii/Amantul, serviciile secrete, barlogul „Zeitei” de unde...

Eveniment7 zile inainte

PROMO/Luni, Incisiv de Prahova va va dezvalui cine este „Tura”, „regele din spatele PNL Prahova”, „marionetele” procurorului Negulescu Mircea si „cetatenii” din PNL Prahova (oameni de afaceri, „formatori de opinie” de proasta calitate, sefi din administratia locala ai PNL) – din spatele denunturilor si elimnarii concurentilor politici si/sau economici

ASALT LA JUSTITIE, la „baioneta” a gruparii Nergulescu  Mircea – DNA ST Ploiesti. Crima organizata ataca magistratii….in curand „Rocada” smecherilor...

Știrile Săptămânii