Connect with us

Eveniment

“Doamna Coman este unul dintre capii #Reţelei”

Publicat

pe

LEGE Nr. 467 din 12 decembrie 2006 privind stabilirea cadrului general de informare şi consultare a angajaţilor

ART. 1. Prevederile prezentei legi reglementează cadrul general de stabilire a cerinţelor minime ale dreptului la informare şi consultare a angajaţilor.

ART. 5. (1) Angajatorii au obligaţia să informeze şi să consulte reprezentanţii angajaţilor, potrivit legislaţiei în vigoare, cu privire la:

  1. a) evoluţia recentă şi evoluţia probabilă a activităţilor şi situaţiei economice a întreprinderii
  2. b) situaţia, structura şi evoluţia probabilă a ocupării forţei de muncă în cadrul întreprinderii,  precum  şi  cu  privire  la  eventualele  măsuri  de  anticipare  avute  în vedere, în special atunci când există o ameninţare la adresa locurilor de muncă;c)  deciziile  care  pot  duce  la  modificări  importante  în  organizarea  muncii,  în relaţiile contractuale sau în raporturile de muncă, inclusiv cele vizate de legislaţia română privind procedurile specifice de informare şi consultare în cazul concedierilor colective   şi   al   protecţiei   drepturilor   angajaţilor,   încazul   transferului întreprinderii.

(2)  Informarea  se  face  într-un  moment,  într-un  mod  şi  cu  un  conţinut corespunzătoare, pentru a permite reprezentanţilor angajaţilor să examineze problema în mod adecvat şi să pregătească, dacă este cazul, consultarea.

(3) Consultarea are loc:

  1. a) într-un moment, într-un mod şi cu un conţinut corespunzătoare, pentru a permite reprezentanţilor  angajaţilor  să  examineze  problema  în  mod adecvat  şi  să  elaboreze  un punct de vedere;
  2. b)  la  un  nivel  relevant  de  reprezentare  a  conducerii  şi  a  reprezentanţilor angajaţilor, în funcţie de subiectul discutat;
  3. c)  pe  baza  informaţiilor  furnizate  de  angajator,  în  conformitate  cu  prevederile art. 3lit. e) şi a punctului de vedere pe care reprezentanţii angajaţilor au dreptul să îl formuleze;
  4. d)  astfel  încât  să  permită  reprezentanţilor  angajaţilor  să  se  întâlnească  cu angajatorul şi să obţină un răspuns motivat la orice punct de vedere pe care îl pot formula;
  5. e)  în  vederea  negocierii  unui  acord  privind  deciziile  care  se  încadrează  în obligaţiile angajatorului, prevăzute la alin. (1) lit. c).

Trimis: 27 iunie 2019 13:23
Subiect: Consiliului Narional al SNTc – iunie 2019

Dragi colegi,

Gasiti informarea privind subiectele discutate pe durata Consiliului National al SNTc – iunie 2019 , cu reprezentanti ai Administratiei Telekom (Carmen Dumitrache – HR; Ruxandra Voda- Comunicare; Ovidiu Ghiman – B2B; Andrei Popovici – Operatiuni; Bogdan Vasile – Rezidential.

Subiectele discutate s-au axat pe:

–          Se vinde Telekom?

–          Se va externaliza IT-ul prin transfer de activitate?

–          Se vor externaliza Call Centerele?

–          Se va mai da o decizie de plecare cu acordul partilor?

–          Se vor cumpara drepturile de retransmisie pentru Liga 1, de la firma EAD, unde ar mai participa Orange, Look Tv, TCS&RDS?

–          Se va achizitiona 5G?

–          Se va da bonusul de performanta pe 2018?

Raspunsurile au fost:

–          Nu comentam, nu exista informatii in acest sens.

–          Se cauta solutii de eficientizare si reducere de cheltuieli, fiind posibila externalizarea IT prin transfer de activitate.

–          Nu a fost oferit un raspuns clar.

–          Nu se stie la acest moment.

–          Da, se vor achizitona drepturile de retransmisie Liga 1 (la aceste drepturi vorbim de o perioada contractual DE 5 ani, valoarea toatala a contractului fiind de 140 milioane euro).

–          Se asteapta decizia ANCOM, dupa care se va decide daca se va achizitiona 5G.

–          Nu se va acorda bonusul de performanta pe 2018, datorita cifrelor negative la EBIDTA.  ( -17.2 %  ).

Alte subiecte abordate:

–          Cresterile salariale

–          Introducerea programul inegal de lucru in structura retea de acces

Raspunsurile administratiei:

–          Privind cresterile salariale  toate  structurile, Administratia a spus ca nu sunt fonduri, dar punctual va putea face o analiza de crestere salariala, acolo unde este cazul si acum se negociaza o crestere salariala pentru tehnicienii de retea.

–          Sindicatul a propus sa se renunte la AA la CIM privind programul inegal de lucru si sa se faca tabele lunare cu semnaturi ale tehnicienior care sunt de accord cu programul inegal de lucru in luna urmatoare. Administratia (Dlul Andrei Popovici) a spus ca va verifica daca, legal, se poate renunta la AA in fata acestor tabele. Am cerut ca Programul Net Expert sa nu mai fie legat de semnarea AA la CIM privind programul inegal de lucru sau cei care nu au semnat AA la CIM sa nu mai fie in Programul Net Expert daca nu se acorda bonusurile la indeplinirea KPI urilor.

–          Referitor la intrebarea ridicata privind viitorul Call Centerelor si in speta legat de inchiderea centrului de la Cluj, Administratia a raspuns ca nu se gandesc sa inchida nici un Call Center.

–          Legate de concedierile individuale ale specialistilor suport si administrator spatii tehnice, Sindicatul a spus ca, desi, nu este de acord cu concedieri individuale, a cerut ca acestea sa se faca legal si cu respectarea legii pentru angajatii afectati, inclusiv cazurile sociale

–          Sindicatul a cerut reluarea investitilor pentru dezvoltarea retelei de fibra si migrarea clientilor care sunt pe cupru pe fibra. Administratia a raspuns ca in acest an a fost stopata dezvoltarea retelei de FO pentru ca exista deja foarte multe porturi disponibile pe FO si neocupate.

–          Sindicatul a semnalat  catre Administratie, starea generala de nemultumire si mediul de lucru ostil in care angajati isi desfasoara activitatea angajati , datorata salarilor mici si insecuritatea locurilor de munca.

–          Deasemenea s-a mai intrebat si daca vor mai fi reorganizari, raspunsul fiind ca este posibil sa mai apara si alte proiecte de reorganizare pe parcursul acestui an.

Multumesc

 

 

 

 

 

 

SNTM/CEO/MCSI/DT/OTE/20190629

 

CĂTRE: TELEKOM ROMÂNIA

În atenția domnului Miroslav MAJOROS, Director General

 

SPRE ȘTIINȚA:

Domnului Alexandru PETRESCU, MINISTRUL COMUNICAȚIILOR

Domnului Timotheus HÖTTGES, CEO DEUTSCHE TELEKOM AG

Domnului Michael TSAMAZ, PRESEDINTE – CEO OTE GROUP

Membrilor SINDICATULUI NATIONAL TELECOMUNICAȚII MOBILE

Conducerii Federației Naționale a Lucrătorilor și Confederației BNS

 

Stimate domn,

 

În temeiul dispozițiilor din Legea nr. 467/2006, a obligațiilor legale ce va revin cu privire la cadrul general de informare și consultare a reprezentanților angajaților, va solicitam următoarele informații oficiale:

  • evoluția recentă și evoluția probabilă a activităților și situației economice a Telekom;
  • situația, organigrama și evoluția probabilă a ocupării forței de muncă în cadrul Telekom, precum și cu privire la eventualele măsuri de anticipare avute în vedere, în special cele cu privire la amenințarea pierderii locurilor de muncă;
  • transmiterea deciziilor care pot duce la modificări importante în organizarea muncii, în relațiile contractuale sau în raporturile de muncă, inclusiv cele vizate de legislație privind procedurile specifice de informare și consultare în cazul concedierilor colective și al protecției drepturilor angajaților, în cazul transferului companiilor.

 

Conform legii, în România, informarea se face într-un mod și cu un conținut corespunzător, pentru a permite reprezentanților SNTM să examineze problema în mod adecvat și să pregătească, dacă este cazul, consultarea.

 

Totodată, în scopul apărării drepturilor și promovării intereselor profesionale, economice și sociale ale membrilor SNTM, raportat la obligațiile ce vă revin conform art. 30 alin. (3) din Legea 62/2011, vă solicitam să ne comunicați în termen de 2 zile lucrătoare de la data desfășurării ședinței, Hotărârile consiliului de administrație sau ale altor organe asimilate acestuia, care privesc probleme de interes profesional, economic și social ale angajaților.

 

Cu încrederea că demersul nostru legal va fi bine primit, vă asigurăm de întreaga noastră considerație.

 

PREȘEDINTE,

BICA FLORIN

 

 

 

 

 

 

Eveniment

Bomba lui Valeriu Stoica: USR ar putea deveni noul PSD

Publicat

pe

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila nr. 2790/28.05.20007, in Dosar nr. 1672/306/2007, al Judecatoriei Sibiu, prin care FORUMUL DEMOCRAT AL GERMANILOR DIN SIBIU (FDGS) a devenit succesorul, de ideologie si patrimoniu, al organizatie hitleriste GRUPULUI ETNIC GERMAN (GEG), declarata Organizatie CRIMINALA impotriva umanitatii, in urma Procesului de la Nurnberg, fac subiectul unui dosar penal instrumentat de SIIJ, confirma institutia intr-o notificare adresata denuntatorului postata pe site-ul justitiarul.ro, dezvaluie colegii de la Independenta Justitiei.

Grupul Etnic German a fost infiintat prin Decretul nr. 830 din 20 noiembrie 1940, acesta fiind o organizatie cu statut de persoana juridica, subordonata direct capitalei celui de-al treilea Reich.

Grupul Etnic German a fost singurul organism care a reprezentat, in perioada 1940-1944, comunitatea sasilor din zona Ardealului.

In 1942 s-a semnat “Convenţia Generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice CA faţă de Grupul Etnic German”, prin care bunurile Bisericii Evanghelice au trecut de drept in proprietatea Grupului Etnic German.

In 1944, prin Decretul-lege 485/1944, Regele Mihai a desfiintat Grupul Etnic German, bunurile acestuia intrand in proprietatea statului.

Speta este cel mai bine sintetizata de ICCJ in Decizia nr. 1411/2011, unde spune:

În septembrie 1940, prin Legea nr. 830/1940 s-a constituit Grupul Etnic German. La data de 11 august 1942 s-a semnat Convenţia generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice de confesiune augsburgică faţă de Grupul Etnic German din România.

Conform dispoziţiilor Capitolului II din această convenţie, Biserica Regnicolară a predat Grupului Etnic German toată averea mobilă şi imobilă, care era proprietatea sa şi a servit scopurilor şcolare şi de educaţie, precizând la art. 2 că averea imobilă se compune din imobilele şi fundaţiile de tot felul, care au servit scopurilor şcolare şi de educaţie.

Prin Decretul–lege nr. 485/1944 s-a abrogat Legea nr. 830/1940 şi s-a prevăzut că Statul român devine titularul tuturor drepturilor aparţinând Grupului Etnic German din România, subrogându-se acestuia, urmând ca instanţele de carte funciară să procedeze din oficiu la efectuarea înscrierilor drepturilor Statului Român ca proprietar al acelor bunuri.

În temeiul subrogaţiei legale astfel reglementate, Statul român a devenit proprietarul bunurilor care au aparţinut Grupului Etnic German de la data intrării în vigoare a Decretului-lege nr. 485/1944, care este anterioară perioadei de referinţă prevăzută în art. 1 din O.U.G. nr. 94/2000.

În consecinţă, Statul român a dobândit proprietatea imobilelor respective prin efectul legii, astfel că nu prezintă relevanţă data înscrierii dreptului în cartea funciară, cum neîntemeiat au susţinut intimatele.

In 2007 Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a intentat un proces impotriva Municipiului Sibiu in scopul retrocedarii unor imobile, FDG invocandu-se succesor de drept al Grupului Etnic German.

La data respectiva presedinte a Forumului German din Romania era Klaus Iohannis, iar primar al Sibiului era tot Klaus Iohannis.

In intampinarea facuta la actiunea deschisa de FDG Sibiu, primarul de atunci Klaus Iohannis a spus ca “lasa la aprecierea instantei solutia ce se va pronunta in cauza“.

Cu vadita incalcare a legii si in dispretul oricarui rationament logico-juridic, judecatoria Sibiu a admis cererea Forumului Demogratic al Germanilor din Sibiu, constatand “calitatea de succesor in drepturi al reclamantului [FDGS] fata de Grupul Etnic German”.

Hotararea putea fi apelata in 15 zile, insa primarul municipiului Sibiu Klaus Iohannis nu a mai formulat apel, hotararea devenind, astfel, definitiva.

In concluzie, Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a devenit succesor de drept al Grupului Etnic German, entitate nazista creata la ordinul lui Hitler cu scopul de a sustine activitatile naziste in Romania, organizatie ce a fost desfiintata in 1944 de Regele Mihai. Organizatii similare au fost infiintate de nazisti si in alte tari ocupate.

De ani de zile jurnalistul Marius Albin Marinescu din Sibiu scrie despre aceasta problema pe site-ul justitiarul.ro, subiectul fiind ignorat de catre presa centrala din Romania.

In urma unui denunt al Asociatiei Civice Solidaritatea Hunedoara impotriva celor doua judecatoare, initial s-a deschis un dosar penal la Parchetul General, care apoi a fost declinat la DIICOT, de unde ulterior a fost declinat la SIIJ.

Date fiind implicatiile acestui dosar, se intelege mai bine disperarea lui Klaus Iohannis de a desfiinta cu orice chip SIIJ. (Irinel I.).

 

Citeste in continuare

Eveniment

BOMBA: SIIJ cerceteaza judecatoarele din Sibiu care au legalizat succesiunea Forumului German condus de Iohannis dupa organizatia hitlerista Grupul Etnic German

Publicat

pe

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila nr. 2790/28.05.20007, in Dosar nr. 1672/306/2007, al Judecatoriei Sibiu, prin care FORUMUL DEMOCRAT AL GERMANILOR DIN SIBIU (FDGS) a devenit succesorul, de ideologie si patrimoniu, al organizatie hitleriste GRUPULUI ETNIC GERMAN (GEG), declarata Organizatie CRIMINALA impotriva umanitatii, in urma Procesului de la Nurnberg, fac subiectul unui dosar penal instrumentat de SIIJ, confirma institutia intr-o notificare adresata denuntatorului postata pe site-ul justitiarul.ro, dezvaluie colegii de la Independenta Justitiei.

Grupul Etnic German a fost infiintat prin Decretul nr. 830 din 20 noiembrie 1940, acesta fiind o organizatie cu statut de persoana juridica, subordonata direct capitalei celui de-al treilea Reich.

Grupul Etnic German a fost singurul organism care a reprezentat, in perioada 1940-1944, comunitatea sasilor din zona Ardealului.

In 1942 s-a semnat “Convenţia Generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice CA faţă de Grupul Etnic German”, prin care bunurile Bisericii Evanghelice au trecut de drept in proprietatea Grupului Etnic German.

In 1944, prin Decretul-lege 485/1944, Regele Mihai a desfiintat Grupul Etnic German, bunurile acestuia intrand in proprietatea statului.

Speta este cel mai bine sintetizata de ICCJ in Decizia nr. 1411/2011, unde spune:

În septembrie 1940, prin Legea nr. 830/1940 s-a constituit Grupul Etnic German. La data de 11 august 1942 s-a semnat Convenţia generală pentru reglementarea raporturilor Bisericii Regnicolare Evanghelice de confesiune augsburgică faţă de Grupul Etnic German din România.

Conform dispoziţiilor Capitolului II din această convenţie, Biserica Regnicolară a predat Grupului Etnic German toată averea mobilă şi imobilă, care era proprietatea sa şi a servit scopurilor şcolare şi de educaţie, precizând la art. 2 că averea imobilă se compune din imobilele şi fundaţiile de tot felul, care au servit scopurilor şcolare şi de educaţie.

Prin Decretul–lege nr. 485/1944 s-a abrogat Legea nr. 830/1940 şi s-a prevăzut că Statul român devine titularul tuturor drepturilor aparţinând Grupului Etnic German din România, subrogându-se acestuia, urmând ca instanţele de carte funciară să procedeze din oficiu la efectuarea înscrierilor drepturilor Statului Român ca proprietar al acelor bunuri.

În temeiul subrogaţiei legale astfel reglementate, Statul român a devenit proprietarul bunurilor care au aparţinut Grupului Etnic German de la data intrării în vigoare a Decretului-lege nr. 485/1944, care este anterioară perioadei de referinţă prevăzută în art. 1 din O.U.G. nr. 94/2000.

În consecinţă, Statul român a dobândit proprietatea imobilelor respective prin efectul legii, astfel că nu prezintă relevanţă data înscrierii dreptului în cartea funciară, cum neîntemeiat au susţinut intimatele.

In 2007 Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a intentat un proces impotriva Municipiului Sibiu in scopul retrocedarii unor imobile, FDG invocandu-se succesor de drept al Grupului Etnic German.

La data respectiva presedinte a Forumului German din Romania era Klaus Iohannis, iar primar al Sibiului era tot Klaus Iohannis.

In intampinarea facuta la actiunea deschisa de FDG Sibiu, primarul de atunci Klaus Iohannis a spus ca “lasa la aprecierea instantei solutia ce se va pronunta in cauza“.

Cu vadita incalcare a legii si in dispretul oricarui rationament logico-juridic, judecatoria Sibiu a admis cererea Forumului Demogratic al Germanilor din Sibiu, constatand “calitatea de succesor in drepturi al reclamantului [FDGS] fata de Grupul Etnic German”.

Hotararea putea fi apelata in 15 zile, insa primarul municipiului Sibiu Klaus Iohannis nu a mai formulat apel, hotararea devenind, astfel, definitiva.

In concluzie, Forumul Democratic al Germanilor din Sibiu a devenit succesor de drept al Grupului Etnic German, entitate nazista creata la ordinul lui Hitler cu scopul de a sustine activitatile naziste in Romania, organizatie ce a fost desfiintata in 1944 de Regele Mihai. Organizatii similare au fost infiintate de nazisti si in alte tari ocupate.

De ani de zile jurnalistul Marius Albin Marinescu din Sibiu scrie despre aceasta problema pe site-ul justitiarul.ro, subiectul fiind ignorat de catre presa centrala din Romania.

In urma unui denunt al Asociatiei Civice Solidaritatea Hunedoara impotriva celor doua judecatoare, initial s-a deschis un dosar penal la Parchetul General, care apoi a fost declinat la DIICOT, de unde ulterior a fost declinat la SIIJ.

Date fiind implicatiile acestui dosar, se intelege mai bine disperarea lui Klaus Iohannis de a desfiinta cu orice chip SIIJ. (Irinel I.).

 

Citeste in continuare

Eveniment

Cum taman o colaboratoare a Securității ca politie politica cu dosar de retea, nobody pe planeta, ajunge șefa USR București?

Publicat

pe

(Preluare National – Valentin Boeru):

Tensiunea a ajuns la cote mari. Ambii jucători își vor etala cărțile pentru a se stabili cine rămâne și cine pleacă de la masa de joc. PNL, inițiatorul moțiunii de cenzură, își joacă șansa de a pune mâna pe putere. De partea cealaltă, PSD depune toate diligențele pentru a nu pierde guvernarea. Pe măsură ce se apropie momentul verdictului, respectiv numărarea voturilor, pronosticurile privind un eventual câștig al lui Ludovic Orban sunt tot mai rezervate. Chiar și unii dintre oamenii cu greutate din partid declară că probabilitatea ca PNL să dea jos guvernul Dăncilă este tot mai mică. Din exterior, Dan Barna, liderul USR, afirmă și el că nu crede că liberalii au prea mulți sorți de izbândă.

Ludovic Orban blufează cu numărul de susținători ai moțiunii

Prezentat ca o capodoperă  politică, textul moțiunii se dovedește a fi o scriere stângace și jenantă, de genul „Tovarășa, Bulă mă scuipă!” Nu dai un guvern jos cu o motivație bazată pe închipuiri și basme spuse la gura sobei de Moș Cotroceni. După cum a fost concepută, moțiunea se vede  că nu are nicio legătură cu realitatea. Este numai o manevră prin care Iohannis vrea să-și aducă în prispă un guvern pe care să-l poată dirija lejer și care să-i înlesnească drumul către al doilea mandat și luarea României în stăpânire totală.

Ofertă de promisiuni fără acoperire

Victor Ponta pândește la colț. E ceea ce face cel mai bine

Am rezerve că declarațiile lui Ludovic Orban, făcute în preajma moțiunii și referitoare la numărul de parlamentari care o vor vota de partea opoziției sunt reale. Ca să convingă pe cineva să treacă de partea lui ar fi trebuit să aibă  argumente solide. Or, în clipa de față, visătorul lider liberal nu poate oferi decât promisiuni. În fapt, niște amăgiri care încep cu „dacă”. „Dacă vom câștiga moțiunea, îți voi oferi un mandat garantat în Senat”, de exemplu. Ușor de spus, de parcă Orban l-ar face senator pe pretendent doar din priviri. Poate oferi și promisiunea unui ministeriat, dar câtă minte îți trebuie ca să accepți o funcție într-un guvern care nu există, despre care nimeni nu știe cum va arăta și care, dincolo de orice, nu are nici premier cert și nici plan de guvernare? Și ce te faci dacă, atunci când va să vină momentul, sună telefonul și te trezești că nu mai ești ministru pentru că Orban are obligații mai mari în altă parte? Iar povestea asta poate fi replicată în alte și alte copii și la nivelul partidului lui Ponta, alt hămesit de putere. Amatorii de chilipiruri politice uită însă că nici Ponta și nici Orban nu se află la butoane și nu au nimic palpabil, nimic concret de oferit. Doar promisiuni pentru care nici ei nu garantează cu ceva.

Doar trădarea stabilește scorul

Olguța Vasilescu are o poliță de plătit Vioricăi Dăncilă

Și PSD se confruntă cu o situație încordată. Nici aici lucrurile nu stau chiar pe roze, din moment ce Viorica Dăncilă a trebuit să cheme la discuții spuma partidului. Tendința de a sări din barca social-democrată încă este mare. Unora li s-a suit la cap că sunt politicieni de top deși, dacă te uiți în CV-ul lor, te apucă groaza. Iar la capitolul experiență politică pot trage liniuță, neavând nimic de consemnat în palmares. Sunt vechii oameni aduși de Dragnea pe tot soiul de combinații, ca să întărească liniile de forță ale social-democraților. Aventurierii care și-au dat seama că nu au ce căuta în partid sunt acum dispuși să se vândă pe oricât, numai să se agațe de ceva care să le garanteze o ieșire din criză cât de cât rezonabilă. Lor li se adaugă complotiștii de meserie, care pot rezerva cele mai neplăcute surprize. Nu vor părăsi partidul, în mod obligatoriu, dar pot vota împotriva intereselor majoritare ale PSD sau pot inventa suficiente motive ca să nu voteze. Bătălia se poartă la limită, fiecare vot contând. Se vehiculează nume grele care vor să i-o plătească Vioricăi Dăncilă și, eventual, să facă alt PSD, cu ei în frunte. Deja se vorbește despre Paul Stănescu, ce ar fi agreat de Klaus Iohannis pentru o viitoare funcție de premier, în locul Vioricăi Dăncilă. Lui, după cum spun anumite surse, i se pot alătura Olguța Vasilescu, Claudiu Manda, Ionel Arsene sau Radu Moldovan. Însă, spre deosebire de Orban sau Ponta, masa Vioricăi Dăncilă este suficient de bogată pentru a închide gurile nemulțumiților. Teoretic, moțiunea nu are cum să treacă. Dar, după cum am mai spus-o, trădarea este cea care stabilește scorul final. Doar trădarea. Cam asta e politica, cel puțin cea dâmbovițeană. Ieri ai supt la sânul mamei, iar mâine îi vei spune că ba e proastă, ba e curvă.

Paul Stănescu, „naivul” care tânjește după putere

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment22 de ore inainte

Bomba lui Valeriu Stoica: USR ar putea deveni noul PSD

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment2 zile inainte

BOMBA: SIIJ cerceteaza judecatoarele din Sibiu care au legalizat succesiunea Forumului German condus de Iohannis dupa organizatia hitlerista Grupul Etnic German

Judecatoarele MORAR Maria si DRASOVEANU (LIMPEDE) Corina, de la Judecatoria Sibiu, care au “cercetat”, respectiv motivat si semnat, Sentinta civila...

Eveniment3 zile inainte

Cum taman o colaboratoare a Securității ca politie politica cu dosar de retea, nobody pe planeta, ajunge șefa USR București?

(Preluare National – Valentin Boeru): Tensiunea a ajuns la cote mari. Ambii jucători își vor etala cărțile pentru a se...

Eveniment4 zile inainte

Cum functioneaza mintea unui parior

În acest prim episod documentez circuitul legalizării de acte false, prin procurori, a rețelei de ofițeri legendați ai fostei Securități,...

Eveniment5 zile inainte

Comisarul de poliție ANA MARIUS CĂTĂLIN de la DNA ST Ploiesti – specialist in “ecologie” – a terminat o facultate neacreditata la acea vreme

He he he! Înțeleg că domnul Cristian Tudor Popescu a ajuns la legea atracției universale a lui Newton, reproșându-i profesorului...

Uncategorized6 zile inainte

Samsung Romania a finalizat instalarea celui mai mare ecran LED Samsung de exterior din Sud-Estul Europei

Ecranul este instalat în Timișoara, ca parte dintr-un proiect de regenerare urbană căruia Samsung s-a alăturat Parteneriatul dintre Samsung și...

Eveniment6 zile inainte

ȘOC! De ce pleacă Birchall în Luxemburg!

(Preluare National – Catalin Tache): Acum, că ”revocata” păstrată încă de Klaus Iohannis ”în vitrina” Ministerului Justiției va reprezenta România...

EvenimentO săptămână inainte

SOC SI GROAZA/ Procurorul Negulescu Mircea era perceput de sefii sai ierahici ca este interfata dintre procurorul general al Romaniei si Servicii, si cand spunem servicii ne referim la structurile informative S.R.I., S.I.E., UM 0962, actualul D.LP.I.

JUSTITIE CU TARNACOPUL – Avocata Ioana Prajescu a fost amendata cu 5.000 lei de judecatorul Dragos Bogdan Achitei de la...

EvenimentO săptămână inainte

Soțul șefei DIICOT, arestat de DNA!

(Preluare National – Catalin Tache): Iată că gestul ”eroic” făcut de Felix Bănilă în chiar ultima clipă a vremelnicului său...

EvenimentO săptămână inainte

Umbrele lui “Zdreanta” si “Lucica”

Ia uitati ce informatii ne-au parvenit la redactie privind anumiti judecatori despre care exista suspiciuni ca ar fi apropiati sau...

Știrile Săptămânii