Connect with us

Uncategorized

TCL ne inspiră să căutăm excelența și să ne bucurăm de fiecare moment din cele mai tari competiții sportive

Publicat

pe

TCL oferă experiențe captivante de vizionare și oportunități de interacțiune digitală cu ambasadorii brandului în timpul celui mai mare eveniment de fotbal din lume

București, 21 noiembrie 2022 – Numărătoarea inversă a luat sfârșit! Milioane de fani din întreaga lume au urmărit startul celui mai important eveniment de fotbal aseară, 20 noiembrie 2022. În calitate de principal jucător al industriei TV la nivel mondial și un bine-cunoscut susținător al sportului, TCL este pregătit să îmbunătățească experiența suporterilor pentru cea mai așteptată competiție din acest an. Nu numai că TCL are o gamă premiată de televizoare Mini LED QLED care oferă imagini incredibile cu sonorizare pe măsură, dar, de asemenea, lansează o serie de activități online și offline interesante în cadrul celui mai mare „festival de fotbal” din lume.

Experiență de vizionare Premium ‘Pitch-Side’

TCL a dat startul unui lung șir de inovații în tehnologia Mini LED încă din 2018, iar seria din 2022 oferă o gamă largă de televizoare, de la modele de bază la cele emblematice, pentru a maximiza plăcerea de vizionare. Cea mai recentă generație de tehnologie Mini LED de la TCL este concepută pentru a furniza calitate de nivel superior; contrastul puternic și tehnologia local dimming fac ca imaginile să fie clare și precise, în timp ce ecranul ultra subțire oferă o luminozitate optimă.

Cu un control precis al luminii pe 16 biți, tehnologia TCL Mini LED oferă culori mai bogate și detalii realiste atât în camere întunecate, cât și în cea mai strălucitoare lumină naturală. Totodată, tehnologia de iluminare și rata de refresh ridicată, de până la 144Hz, asigură faptul că obiectele în mișcare rapidă sunt mai clare și mai bine definite pe ecran. Rezultatul? – o calitate excepțională a imaginii, care îi pune pe suporteri în mijlocul acțiunii pentru a-i face să se simtă ca și cum ar fi pe teren alături de jucătorii preferați.

Pentru o experiență home theater completă, colecția XL include ecrane de 85 inchi și televizorul QLED TCL de 98 inchi (TCL 98C735), dotat cu tehnologie Quantum Dot color. Cele mai recente televizoare din seria C de la TCL oferă, de asemenea, o calitate excepțională a imaginii! Printre acestea se numără și câștigătorul premiilor EISA, televizorul Premium 4K Mini LED C835, cu Dolby Atmos pentru un sunet uimitor.

Alături de fanii sportului, oriunde și oricând

Ori de câte ori vă aflați pe drum, TCL se asigură că portofoliul său 5G oferă ceva pentru toată lumea, cu smartphone-uri, tablete și routere TCL având conectivitate de ultimă generație – pentru a nu pierde niciodată evenimente importante, oriunde vă aflați.

Intrați în febra jocului cu Ambasadorii TCL

Cu mult înainte de mult așteptatul eveniment, TCL a format o super echipă de brand ambassadors: Phil Foden, tânărul mijlocaș excepțional din Anglia; mijlocașul spaniol Pedri, un superstar în devenire; Rodrygo, remarcabilul atacant din flancul drept în cadrul echipei naționale braziliene; și Raphaël Varane, fundaș renumit și un jucător cheie în echipa națională franceză. În timp ce echipele lor naționale se luptă pentru un loc în finală, cele patru superstaruri de fotbal vor fi împreună în această formație ca parte a campaniei online TCL în timpul evenimentului de fotbal.

Raphaël Varane (Franța): „Șansa de a ne conecta cu fanii din întreaga lume este o oportunitate fantastică. Mă bucur că am această posibilitate de a mă asocia cu un brand precum TCL, al cărui palmares arată dedicare în a oferi experiențe de cea mai bună calitate pentru susținătorii noștri”

Phil Foden (Anglia): „Pasiunea mea pentru fotbal a început în copilărie, când mă jucam pe străzile din Stockport împreună cu prietenii mei și ne uitam la idolii noștri la TV. Sunt încântat să fac parte din familia TCL și sper ca, împreună, să fim o sursă de inspirație pentru viitoarea generație de jucători de fotbal.”

Pedri (Spania): „Sunt entuziasmat să am șansa de a începe această colaborare cu TCL. Cu toții ne dorim să oferim o experiență de neuitat fanilor noștri și să împărtășim pasiunea pentru sport, iar în calitate de ambasador TCL, sunt sigur că putem transmite un spirit sportiv care să-i inspire pe fanii noștri.”

Rodrygo (Brazilia): „Sunt bucuros să-mi joc rolul de ambasador TCL și să colaborez cu o companie care pune calitatea pe primul loc și care își dorește să inspire excelență, mai presus de orice.”

Pentru a vedea echipa TCL în acțiune, intrați aici și urmăriți-i pe cei patru ambasadori care ne arată cum să avem un stil de viață smart, împreună cu tehnologiile inovatoare TCL. Astfel, TCL își invită fanii să-l urmeze și să-l încurajeze pe ambasadorul lor preferat, să împărtășească pasiunea lor pentru fotbal și să se bucure la maximum de fiecare moment al competiției.

Bucură-te alături de idolii tăi!

Echipa de Ambasadori TCL își propune să inspire oamenii să caute excelența în viața lor de zi cu zi.

Pentru a încuraja fanii din întreaga Europă să-și susțină ambasadorul preferat, TCL a pus la cale numeroase acțiuni care să le permită să-și împărtășească pasiunea pentru fotbal și chiar să aibă ocazia de a-și întâlni idolii!

Datorită sesiunii online de „Meet and Greet”, fanii pot câștiga o discuție exclusivă cu fotbalistul lor preferat: Raphaël Varane, Pedri sau Phil Foden. Începând de acum și până pe 31 decembrie[1], aceștia

se vor putea înscrie în concurs prin paginile dedicate și pe canalele de social media TCL.

Își vor putea înregistra șansa de a câștiga, fără cerințe de achiziție, prin intermediul paginilor de destinație dedicate[2] și pe canalele de social media TCL.

TCL va lansa, de asemenea, o serie de roadshow-uri pop-up în care fanii se pot reuni într-o atmosferă de sărbătoare și-și pot împărtăși experiența de fotbal, în persoană, în întreaga lume.

Rămâneți aproape pentru a afla mai multe despre activitățile online și offline ale TCL și pregătiți-vă să vă încurajați echipa preferată, jucătorii și Ambasadorii TCL și să sărbătoriți fiecare moment al acestui eveniment global uimitor.

Contact media

TCL România

Miruna Marcu

Email: miruna@bright-kite.ro

Facebook: TCL Europe – The Creative Life / Twitter: @TCL_Europe / Instagram: tcl_europe / YouTube: TCLeuropemovies

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Publicat

pe

De

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declarat Răzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Citeste in continuare

Uncategorized

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Publicat

pe

De

  • Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă pentru progres. În România, ambasadorii campaniei Footsteps of Progress sunt Simona Păun, Cristiana Oprea, Andreea Raicu, Maria Popovici, Șerban Pavlu și Ada Galeș.
  • Începând cu 20 septembrie, aplicația AR Keep Walking România va fi disponibilă publicului larg, iar acolo vor fi prezente poveștile inspiraționale ale ambasadorilor, iar iubitorii de Johnnie Walker vor avea posibilitatea de a înscrie și povestea lor personală.

București, 20 septembrie – Johnnie Walker dă drumul campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății. Johnnie Walker vrea să facă cunoscute poveștile celor care au o voce puternică și care luptă pentru susținerea femeilor, cu scopul de a inspira și alte persoane să susțină povestile femeilor. Campania va începe în data de 20 septembrie și se va lansa cu o aplicație AR (care va fi disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie) și va cuprinde poveștile ambasadorilor Johnnie Walker.

Scopul aplicației AR special dezvoltată de Johnnie Walker este de a a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv, având posibilitatea de a împărtăși și ei povestea lor.

Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere Johnnie Walker și pași în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care cu toții facem cunoscut contribuțiile femeilor la progresul colectiv.

Pentru mine, progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv. “a adăgat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker. 

„Pentru mine, egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial. “, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.

Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Este timpul să le facem vizibile. Campania Keep Walking România își propune să schimbe acest lucru și să le sprijine pe acestea pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.

“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv.”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.

Citeste in continuare

Uncategorized

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

Publicat

pe

De

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România și în același timp un reper pentru toți cei pasionați de tehnologie, anunță o nouă ediție a campaniei Te echipăm gratuit. De data aceasta, campania desfășurată în perioada 18 septembrie – 8 octombrie 2023,  oferă cadou clienților săi un SSD Crucial P3 de 1TB PCIe 3.0 sau o sursă Thermaltake Smart RGB 80+ 700W. Conform tradiției, clienții pot primi cadou la alegere un premiu dacă achiziționează orice procesor impreuna cu orice placă de bază și orice placă video din categoriile procesoareplăci de bazăplăci video, cu o valoare minima de 2300 RON. Această campanie se adresează celor care vor să-și construiască un nou sistem de gaming, PC Garage oferind gratuit una dintre cele două componente.

SSD-urile sunt esențiale în sistemele moderne, de aceea ele sunt alese încă de la început atunci când se realizează o configurație nouă. Crucial P3 este un SSD cu o capacitate de 1TB și viteze foarte bune, ideal pentru sistemele entry sau mid-range. Cu viteze ce ating 3500MB/s la citire și 3000MB/s la scriere, utilizatorii vor simți imediat cum PC-ul lor se miscă mult mai rapid decât dacă ar folosi un HDD tradițional.De asemenea, cu un TBW de 220TB, acest SSD va putea rula în condiții optime o lungă perioadă de timp.

Cu un renume internațional în domeniul sursele, Thermaltake oferă și în prezent produse de calitate pentru o gamă largă de clienți, atât utilizatori casnici cât și utilizatori hard core. Modelul de sursă Smart RGB 80+ de 700W cu eficiență cuprinsă între 82% și 86% în funcție de nivelul de încărcare, este o opțiune foarte bună pentru cei care construiesc un sistem puternic. De asemenea, iluminarea RGB cu buton dedicat pentru controlul culorii, ajută utilizatorii să contruiască un build modern setat pe preferințele lor.

Considerată cea mai importantă piesă din sistem, sursa este responsabilă de buna funcționare a sistemului și de protejarea acestuia în cazul unor pene de curent sau în cazul în care există fluctuații ce pot deteriora componentele electornice. Datorită protecțiilor integrate la scurtcircuit sau supratensiune, sistemul vostru este protejat în permanență.

Pentru a putea realiza un sistem de gaming corespunzător, PC Garage vine cu trei recomandări de sisteme:

Campania este valabilă în limita stocului și nu poate fi aplicată produselor din gama Business sau Desigilate. Regulamentul campaniei poate fi găsit accesând ACEST LINK.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Administrație locală59 de minute inainte

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro Teamshare are peste 500 de magazine...

Eveniment13 ore inainte

Cam atata se poate face, cand te confrunti cu rechini in roba de magistrat

Ce concluzii se pot trage din lectura acestui articol luju? .luju.ro/tentativa-de-compromitere-a-judecatorului-nicolescu-ij-a-finalizat-verificarile-in-cazul-politistului-dga-care-acuza-ca-ar-fi-fost-jignit-si-intimidat-de-judecatorul-iccj-alin-nicolescu-la-un-examen-atitudinea-necorespunzatoare-a-studentului-care-pentru-a?fbclid=IwAR0rNx0rRy2YsCSLC1z1PWvzCVdyGUXAliNodW-Z2l20htuTAS4kofJxVKg Pai una evidenta ar fi ca Inspectia Judiciara este...

Uncategorized15 ore inainte

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

București, 20 septembrie 2023 – În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal,...

Uncategorized15 ore inainte

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă...

Eveniment2 zile inainte

Ce impact vor avea măsurile de austeritate asupra polițiștilor? – Ziarul Incisiv de Prahova

Debandada din Penitenciarul Spital Rahova După ce tolerează tratamentele inumane și degradante, furturile, absențele de la serviciu și întârzierile repetate...

Eveniment2 zile inainte

Macromex și Horeca Culinary School pregătesc anul acesta 100 de specialiști în bucătăria preparatelor sous-vide

Fiecare curs de bucatar durează aproximativ 4 luni, iar modulul de produse sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații...

Eveniment3 zile inainte

Un nou scandal in IPJ Prahova a izbucnit si a ajuns pe masa ministrului si a organelor de cercetare penala – Ziarul Incisiv de Prahova

Debandada din Penitenciarul Spital Rahova După ce tolerează tratamentele inumane și degradante, furturile, absențele de la serviciu și întârzierile repetate...

Uncategorized3 zile inainte

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice...

Eveniment4 zile inainte

CCR continua seria amanarilor privind judecata exceptiei de neconstitutionalitate a OUG 59/2017 ( prin care s-a stabilit limitarea pensiei nete la nivelul mediei salariilor/soldelor nete)! – Ziarul Incisiv de Prahova

Mai tineti minte prima reactie (cu intarziere) a familiei criminalului de la 2 Mai, si ceea va scriam atunci –...

Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo
Afaceri5 zile inainte

Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo

În lumea digitală actuală, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este esențială pentru succesul online al unei afaceri. Cu toate...

Știrile Săptămânii