Connect with us

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Huse si carcase personalizate indispensabile de la etuo.ro

Publicat

pe

De

Tocmai ai cumparat smartphone-ul visurilor tale si vrei sa-i oferi o protectie buna? Ai gasit carcase si huse pentru telefoane clasice insa acestea ti se par prea obisnuite? Avem solutia! Opteaza pentru huse telefoane personalizate! La magazinul online etuo.ro vei gasi optiunea de a personaliza un asemenea accesoriu, care ti se va potrivi 100%, va fi distractiv de proiectat si de calitate exceptionala pentru smartphone-ul tau adorat!

Husa de telefon personalizata de la etuo.ro este cea mai buna solutie pentru smartphone-ul dvs.

Proiectarea online a unei huse sau carcase este foarte simpla. Mai intai alegi modelul telefonului. Apoi, selectezi una sau mai multe fotografii care sa apara pe suprafata acesteia. Fotografii ale copiilor, familiei, celor mai buni prieteni sau ale unui loc care te face sa visezi sunt printre cele mai utilizate optiuni. De asemenea, poti alege si culoarea husei. Nu iti face griji! Este total gratuit sa te joci cu aceste optiuni! Nu ai nicio limita si, pana la comanda finala, poti schimba fotografia de cate ori doresti.

Cu ajutorul acestei optiuni, de a personaliza husele pentru telefon, nu mai trebuie sa iti faci griji in legatura cu alergatul prin magazine pentru a gasi ceva pe gustul tau. Cateva click-uri sunt suficiente pentru a crea un obiect unic, care sa te scoata in evidenta! Singura limita in personalizare va fi imaginatia ta.

Husa telefonica personalizata: posibilitati interminabile.

Cel mai complicat, vei intelege, este tocmai sa alegi fotografiile, designul si eventual textul care sa aparea pe viitoarea husa sau carcasa a smartphone-ului. Deci, de ce sa nu iti pui imaginatia la treaba? Creaza mai multe huse sau carcase pentru device-ul tau pretios si constriuieste o  adevarata „garderoba”! Astfel, in functie de starea ta sau de tinuta pe care o porti, poti schimba si husa.

De ce sa iti creezi propria husa?

– Arata cine esti cu o husa unica: poti crea o husa personalizata si poti fi sigur ca esti unicul care o detine. Husa sau carcasa va fi imaginea ta, iti va reflecta gusturile sau personalitatea. De la o simpla imagine sau fotografie, la un fotomontaj complex, vei deveni un artist si vei gasi fericirea de a crea ceva inedit.

– Va fi husa care te va insoti zilnic: acasa, la birou, intr-o cafenea …

– Afiseaza cu mandrie creatia ta: arata-le prietenilor tai acest obiect unic, care va fi rodul imaginatiei tale!

Husa de telefon este cea mai buna “haina” pentru device-ul tau.

Uita de husele impersonale si alege sa iesi in evidenta! Cu husele de smartphone personalizabile de la etuo.ro, vei prelua controlul! Si ce daca ai un iPhone, un Samsung Galaxy sau un Huawei. La etuo.ro sunt huse disponibile pentru mai multe marci. Restul depinde de tine. In plus, telefonul va fi protejat de socuri si de alte tipuri de pericole. Va avea, cu o asemenea husa, mai multa clasa decat daca ai fi cumparat aceasta husa complet neagra sau transparenta. Cu husa personalizata vei avea un obiect minunat, la fel de util pe cat este de estetic. Este cadoul perfect pentru tine sau pentru cei dragi!

 

 

Citeste in continuare

Afaceri

Pop up spider – un sistem de expunere pentru evenimente de top

Publicat

pe

pop up spider

Organizezi un eveniment si iti doresti sa creezi un spatiu special pentru conferinta de presa sau discutiile cu invitatii? Participi la un targ sau la o expozitie si ai nevoie sa atragi atentia participantilor asupra brandului tau? Ti-ai propus sa creezi un photo corner special? Atunci un pop up spider este sistemul de expunere ce raspunde in totalitate cerintelor tale.

Ce este un pop up spider?

Un pop up spider reprezinta un sistem de expunere special, destinat standurilor expozitionale. Asa cum sugereaza si denumirea, acesta se monteaza foarte simplu. Daca alegi sa achizitionezi un pop up spider de pe www.expoprint.ro, tot ceea ce trebuie sa faci este sa tragi de ramele pliabile care, in caterva secunde, se vor transforma ca un „pop up” intr-un spatiu extraordinar de promovare a afacerii tale. Utilizarea sa nu se rezuma la zonele expozitionale, el putand fi folosit, cu succes, si in spatii sau la evenimente precum lansari de produse, conferinte de presa, mari deschideri si evenimente, spectacole si chiar ca fundal pentru nunti, botezuri si alte aniversari.

De ce un pop up spider este util pentru campania de marketing prin promovare clasica a unei companii?

  • Este portabil si usor de confirgurat

In primul rand, un pop up spider este o optiune foarte apreciata de companii deoarece este portabil, usor de configurat in timp ce ofera o acoperire maxima a fundalului. Versatilitatea sa il face ideal pentru un montaj rapid si usor. Transportul se face, de asemenea, fara probleme, un pop up spider venind intr-o geanta tip troller care incape in portbagajul oricarei masini. Prin urmare, el poate fi transportat si montat chiar de o singura persoana. Da, o persoana poate monta un pop up spider in maxim 10 minute, fara a avea nevoie de instrumente sau pregatire speciala. Timpul scutit poate fi utilizat pentru a pune la punct alte detalii si a te diferentia de concurenta.

Te intrebi cum? Structura sa se ridica usor si este sustinut de un sistem de bare ce ii confera rezistenta si stabilitate. Dupa ce structura a fost ridicata si elementele de rezistenta anexate, se monteaza panourile grafice tiparite pe banda magnetica, cu spatele pe cadrul sistemului de expunere.

  • Poate fi personalizat

In plus, el poate fi personalizat in functie de nevoile si obiectivele tale de comunicare astfel incat sa atraga atentia si sa comunice in mod corect mesajul brand-ului tau. Pentru a maximiza rezultatele, cele mai multe companii care opteaza pentru sistemele de expunere si afisare de tipul unui pop up spider de la eXpoPrint Media se orienteaza catre un model de pop up spider curbat, personalizat, cu dimensiunea de 2x3m. Exista, insa, si modele disponibile pentru spatiile mai mici, cum sunt cele de 1x3m sau, la polul opus, care ofera vizibilitate in spatii foarte mari (3x3m sau 4x3m).

In ultimul an, companiile s-au orientat si catre modele precum Pop up spider business ce ofera o calitate foarte ridicata sau Pop up spider tower, ideal pentru amplasarea in mijlocul multimii, pe culoarele de trecere sau chiar in colturile spatiilor expozitionale.

  • Ofera optiuni premium

Pentru ca un pop up spider este alegerea perfecta pentru evenimente de top, exista si optiunea alegerii unui stand expozitional premium – modelul pop up Mark Bric, in versiune deapta sau curba, ce va asigura un impact vizual deosebit. In plus, un pop up spider poate fi livrat impreuna cu lampi LED si alte accesorii, ce iti vor asigura rezultate maxime, la costuri reduse.

Nu in ultimul rand, ramanand in sfera optiunilor de top, exista posibilitatea imprimarii cu cerneluri de pigment pe baza de apa, panourile beneficiile astfel de imagini grafice de inalta calitate. Apoi, ele sunt tratate special pentru rezistenta la zgarieturi sau rupere, pentru curatare usoara. Apoi, acestora li se confera si un usor aspect mat pentru ca, in timpul evenimentelor, lumina sa puna cu adevarat in valoare imaginea brandului tau, fara a exista reflexii deranjante.

Prin urmare, daca anul acesta ai inclus in strategia ta de promovare participarea la mai multe targuri si expozitii, iti recomandam achizitionarea unui pop up spider magnetic pentru a maximiza impactul si, implicit, rezultatele.

Citeste in continuare

Afaceri

5 reguli pentru publicarea comunicatelor de presa de inalta calitate

Publicat

pe

articole SEO ADfel Digital Marketing

Conceperea continutului de inalta calitate si publicarea acestuia pentru a fi citit de un anumit segment de public poate fi dificil. Indiferent daca publicul tinta este un client, un investitor, un jurnalist sau un public mai larg interesat de un anumit subiect, tot ceea ce trebuie sa oferi audientei sunt cateva secunde care transforme articolul SEO intr-un adevarat comunicat de presa. Oamenii nu sunt usor de pacalit si nici nu ar trebui sa fie asta intentia ta pentru ca acestia vor renunta sa mai citeasca, iar continutul tau va fi considerat ca fiind de slaba calitate.

Din acest motiv este indicat sa adaugi un plus valoare informatiilor generale care pot fi gasite oricand in alta parte si astfel oamenii vor continua sa citeasca articolul SEO si mesajul pe care il transmiti, generand astfel chiar si semnale sociale precum Like, distribuiri sau comentarii.

De prea multe ori, continutul publicat online cu intenții bune nu se incadreaza in tiparele unui de calitate inalta, deoarece a fost aruncat la gramada cu stirile periodice fara sa fie stabilit un plan bine conceput.

Asadar, urmareste aceste cinci reguli si concepe articole SEO ca un adevarat profesionist:

Fa continutul text interesant si relevant

Acesta este probabil cea mai grea regula de urmat si necesita multa rabdare si pregatirea unui plan editorial anual. In afara de publicarea noutatilor in sectiunea de interes, este indicat ca articolul SEO sa aiba si un alt scop, cum ar fi spre exemplu tematica sarbatorilor de iarna, Craciunul, revelionul, sarbatorile pascale etc.

Asadar, incepe prin crearea unui calendar editorial anual cu cel putin 2 sau 3 luni inainte de evenimente si coordoneaza continutul in functie de celelalte strategii de marketing, produse sezoniere, vanzari specifice sau alte tipuri de continut care sunt consumate de publicul tinta in preajma acestor evenimente anuale.

Fii o autoritate in domeniu

In termeni tehnici SEO si pagini web, obtinerea unei autoritati ridicate (DA) poate fi o nebuloasa sau o reflectie a evolutiei interminabila a algoritmilor motoarelor de cautare, dar autoritatea inseamna si distribuirea articolelor SEO care vor beneficia de increderea oamenilor si a altor site-uri cu prestigiu. Informatiile clare, redactarea clara si curata utilizand intertitluri si citate nu vor fi niciodata demodate.

Evita mesajele scurte si nesubstantiale

Etapa in care algoritmii motoarelor de cautare cautau un anumit numar minim de cuvinte a trecut. Acum este important ca prin articolele SEO sa se ofere continut de o calitate cat mai inalta, ceea ce inseamna ca trebuie sa concepi un mesaj nici prea scurt, dar nici prea lung, care sa aduca plus valoare subiectului abordat si cu linkuri relevante atat pentru paginile site-ului tau, cat si pentru alte site-uri de pretigiu din mediul online.

Asadar, daca planuiesti sa iti creezi propriul calendar editorial, fa-o in asa fel incat acesta sa contina mesaje pline de substanta, relevante si utile pentru utilizatori.

Implica cititorul inca de la inceput

Nu concepe articole SEO cu continut de tip oferta sau reclama, iar mai apoi sa trantesti un link de multe ori amplasat irelevant si nici nu lauda produsele sau serviciile oferite ca si cum acesta ar fi singurul de pe piata.

Adopta o pozitie neutra si implica cititorul in articolul tau SEO inca de la inceput, contentrand intregul subiect pe tema abordata. Foloseste intrebarile pe care oamenii le adreseaza adesea si pentru care doresc un raspuns, foloseste imagini sau videoclipuri relevante si atragatoare, iar utlizatorii online se vor implica mai mult si chiar isi vor spune opiniile fata de subiectul relatat.

Concepe articolul SEO usor de digerat

Exista studii conform carora 52,2% din traficul de site-uri are ca sursa smartphone-urile, iar asta inseamna ca formatul in care transmiti mesajul trebuie sa fie clar, usor de citit pentru oameni si in formatat adaptat pentru varianta mobila.

Adevarata provocare o vei intalni la incercarea de mentinerea a unui echilibru intre substanta articolului SEO si stilul de redactare. Daca alegi sa mentii titlurile scurte, sa folosesti numerotare si bullets, bolduri si italic, cu certitudine vei putea face continutul articolelor mai usor de parcurs indiferent de dispozitivul pe care este redat.

Asadar, daca scopul tau este sa ai rezultate bune in Google prin articole SEO, ADfel Digital Marketing iti recomanda sa te orientezi catre experienta utilizatorilor online si astfel vei castiga si increderea motoarelor de cautare. Daca vrei sa aflii mai multe despre firma SEO ADfel Digital Marketing, viziteaza site-ul adfel.ro si afla mai multe detalii despre serviciile pe care le oferim.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment7 ore inainte

Liberalii au fost chemați la consultări la ora 16.00, iar discuțiile au durat aproximativ 15 minute.

Prahova nu a dus niciodată lipsă de scandaluri cu miză financiară enormă. Pentru că întotdeauna din Prahova au fost oameni...

EvenimentO zi inainte

Increngătura politică ascunsa a gunoaielor(XI)/Deparazitarea institutiilor publice: A.P.M. Prahova si Garda de Mediu Prahova

Prahova nu a dus niciodată lipsă de scandaluri cu miză financiară enormă. Pentru că întotdeauna din Prahova au fost oameni...

Eveniment2 zile inainte

O spunem cu durere si dezamagire: SRI este inca o institutie opaca!

Inca avand, uluitor, in 2020, accente si reflexe staliniste de mileniul II, secolul XX, SRI se fardeaza pe sub masa...

Eveniment3 zile inainte

„Istoria își bate joc de cei care nu o cunosc, repetându-se.” — Nicolae Iorga

Deoarece știm cât de sensibil, sentimental și nostalgic este tovarășul fost locotenent al Securității Prahova, MARIN CONSTANTIN, ajuns prin grija nețărmurită...

Exclusiv4 zile inainte

Blogul lui Mircia Gutău – Printre cele mai active bloguri de om politic din România

Mircia Gutău este unul dintre primarii din România care pune preţ pe mediul online şi, de când şi-a creat un...

Social4 zile inainte

Chirurgie ambulatorie Pitești – Clinica Dr. Georgescu

Chirurgia de zi, sau chirurgie ambulatorie pitesti (fara internare), este un concept relativ nou aparut in tara noastra pe fondul...

Eveniment4 zile inainte

Isarescu profita de naivitatea lui Citu, care se imprumuta prost si scump (in valuta, mult mai scump decat Grecia)/BNR joaca politic

Prahova nu a dus niciodată lipsă de scandaluri cu miză financiară enormă. Pentru că întotdeauna din Prahova au fost oameni...

Exclusiv5 zile inainte

Buneci And Buneci – Cei mai buni avocati din Bucuresti in 2020

Societatea Civila de Avocati Bucuresti „Buneci and Buneci” a fost infiintata in anul 2012 (preluand activitatea Cabinetului Individual de Avocat...

Social5 zile inainte

Clinica Dr. Georgescu Pitești – Specialiști în colonoscopie

Colonul este ultima porțiune a tractului digestiv. Acesta reprezintă un tub gol, de aproximativ 1,5 metri și se termină la...

Eveniment6 zile inainte

Cel mai bizar „Drept la Replică” semnat de SRI/ Se minte si intr-un „Drept la Replica”!?/ Nu se mai confunda „gripa aviara” cu „curcile” ci – Cotidianul „National” cu ziarul „Incisiv de Prahova”

(Preluare Inpolitics): Ambasadorul american la București, Adrian Zuckerman, a rostit azi un discurs, la Forumul CEO al Camerei Americane de...

Știrile Săptămânii