Connect with us

Afaceri

Cum să faci analiza de cuvinte cheie

Publicat

pe

Cum să faci analiza de cuvinte cheie

Învață să faci analiza de cuvinte cheie de la experți SEO

Cuvintele cheie, mai exact selectarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, este un pas extrem de important în optimizarea paginilor website-ului tău.

Procesul, numit și keyword research, te poate ajuta să folosești cuvintele cheie care vor avea cel mai bun randament pentru activitatea ta.

Dacă ești la început și ai un mic magazin online nu are rost să investești în cuvinte cheie premium ca „magazin online”, nu vei recupera niciodată banii și nici nu vei ajunge pe primele pagini de rezultate ale motoarelor de căutare.

Ceea ce vrei să faci este să identifici acele cuvinte cheie cât mai relevante pentru nișa ta, fraze cheie lungi, mai descriptive, care targetează exact ceea ce vinzi tu.

Încearcă să găsești cuvinte cheie cu un volum de căutări cât mai mare (potențiali vizitatori) și cu un nivel de dificultate cât mai mic (competiție scăzută).

De unde să începi?

 

Găsește o platformă specializată în analiza cuvintelor cheie (keyword research tool)

Acest pas poate părea simplu, dar nu este chiar așa.

Există o sumedenie de variante, unele ok, altele mai puțin bune.

Cel mai bine este să încerci mai multe tool-uri înainte de a lua o decizie. În mare parte vei găsi posibilitatea de a testa gratuit platforma pentru o perioadă limitată (free trial) sau mai sunt cele freemium. Adică un serviciu gratuit premium, dar cu anumite limitări.

Dacă nu vrei să pierzi timpul cu teste, poți apela direct la unealta de cuvinte cheie SEMScoop, una din cele mai complete și exacte instrumente de analiză a cuvintelor cheie cu care am lucrat.

Nu doar că te ajută să identifici cuvintele cheie potrivite dar îți arată și informații foarte detaliate si importante despre website-urile competiției aflate pe primele 10 poziții Google ale cuvântului cheie căutat.

Citește continuarea articolului Cum să faci analiza de cuvinte cheie, pe Blogul SEO al Agenției SEO Edcora.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

SEO în 2019 – Greșeli de evitat

Publicat

pe

SEO în 2019 - Greșeli de evitat

La ora actuală există o cantitate impresionată de articole, tutoriale, ghiduri și filmulețe pe YouTube care ne învață să facem SEO. Găsești materiale disponibile pentru orice stadiu de începere a promovării. Însă, oricât de simplu ar părea din prezentarea etapelor ce trebuie parcurse, demersul nu este unul ușor de realizat. Pentru conceperea unor strategii eficiente este nevoie de ani de experință și de multă practică.

Procesul de optimizare SEO este un demers complex, ce implică multe aspecte și poate atrage în multe capcane pe cei care doresc să obțină rezultate spectaculoase rapid, fară să aibă rabdarea necesară să aplice corespunzător fiecare parte a strategiei. Tocmai de aceea în cele ce urmează îți propunem atenției câteva dintre greșelile, cele mai des întâlnite, ce trebuie evitate pentru a beneficia de o promovare SEO cât mai bună.

Greșeala SEO #1. Datorită informațiilor disponibile pe internet unora li se poate părea că promovarea SEO este un demers banal, ce poate fi realizat de către oricine, cu ceva cunoștințe din surse autorizate și cu curajul necesar de a porni de unul singur la drum. Într-adevăr, promovarea SEO presupune respectare anumitor procese clare, însă efiența lor este dată și de experința dobândită în timp. Tocmai de aceea, dacă dorești o promovare eficientă, apelează la o firmă specializată în realizarea de astfel de servicii.

Greșeala SEO #2. Nu căuta și nu accepta promisiunea unor rezultate eficiente și rapide.Rezultatele aplicării unor strategii SEO eficiente se văd după câteva luni bune. Iar dacă dorești obținerea mai rapidă a acestor rezultate îți faci iluzii. Unele campanii ppc pot face minuni pe termen scurt, dar dacă nu sprijini acest demers și cu o serie de elemente de stabilitate, tot ceea ce ai realizat se va duce rapid în momentul în care nu mai investești acele sume de bani. La fel de adevărat este și că promisiunile ce pot fi făcute de unele agenții sunt exagerate. Nicio agenție de marketing nu poate garanta obținerea unei poziți fruntașe în clasament, fară să treacă o anumită perioadă de timp.

Greșeala SEO #3. Lipsa unei auditări permenente a site-ului și a eficienței campaniei de optimizare SEO. Orice demers SEO trebuie să înceapă cu o auditare a site-ului, fiecare campanie trebuie monitorizată și văzut clar care au fost rezultatele. Este recomandat ca măcar o dată la 6 luni să realizezi un audit SEO al site-ului. Fară o măsurare constantă a poziției și eficineței aplicării unor strategii, întregul demers este lipsit de sens.

Greșeala SEO #4. Oferirea unei experiențe de accesare a site-ului neplăcută. Oricât am încerca să atragem vizitatori în site, dacă la primul contact cu acesta se lovesc de numeroase probleme, efortul este egal cu 0. Dacă site-ul se încarcă greu, dacă apar erori la acesarea anumitor pagini și dacă utilizatorul nu reușește să găsească ușor informațiile, serviciile sau produsele pentru care a intrat în site, atunci orice strategie am aplica, rezultatele vor continua să fie slabe.

Articolul: SEO în 2019 – Greșeli de evitat poate fi citit în întregime pe Blog SEO România.

Citeste in continuare

Afaceri

Mobila online de la Acaju sau din magazine fizice?

Publicat

pe

Mobila online de la Acaju sau din magazine fizice?

La ora actuală tendința întalnită în rândul majorității cumpărătorilor este aceea ca, înainte de a achiziționa ceva, mai întâi să consulte oferta magazinelor online. De cele mai multe ori alegem această metodă pentru a vedea mult mai bine caracteristicile produselor și pentru a compara prețurile. Atunci când vine vorba despre mobilă, https://www.acaju.ro/ este o sursa pe care o recomandăm.

Stilul nostru de viață curent, în care suntem prinși adesea între job, aglomerația din trafic și lipsa de timp, ne determină să ne modificăm comportamentul de cumpărare. Plăcerea cumpărăturilor din magazinele fizice este incontestabilă. Există și varianta combinată de a vedea produsele în magazinele fizice și apoi de a le comanda online, acolo unde oferta de preț este cea mai avantajoasă. Însă, în zilele noastre, cumpărarea produseleor din mediul online tinde tot mai mai mult să fie varianta preferată a tuturor cumpărătorilor inteligenți.

Mobila online de la Acaju sau din magazine fizice?

De ce să cumpărăm mobilă dintr-un magazin online?

Avantajele achizițiilor din ofertele online sunt numeroase. Printre acestea menționăm:

  • scăpăm de alergătura prin magazine;

  • economisim timp prețios;

  • putem căuta și vedea produsele care ne interesează direct din confortul casei noastre;

  • avem posibilitatea de a selecta mult mai ușor gama de produse pe care o dorim;

  • putem vedea mult mai multe produse și soluții decât în orice magazin fizic;

  • la doar un click distanță avem la dispoziție toate detaliile produsului care ne-a atras atenția;

  • vedem mult mai bine toate variantele de culoare, tapițerie, materiale disponibile și le putem alege în funcție de preferințe și gusturi persoanale;

  • aceste produse se pot comanda foarte simplu;

  • livrarea se va face direct la domiciliu, fără a ne mai bate capul cu efectuarea transportului;

  • plata se poate face online sau la livrare;

  • dacă produsele comandate nu sunt pe gustul nostru sau nu sunt ceea ce ne așteptam să fie, ele pot fi returnate în 30 de zile.

Mobila online de la Acaju sau din magazine fizice?

La magazinul online Acaju.ro vom găsi o gamă impresionantă de produse de mobilier, pentru toate gusturile și pretențiile, la prețuri speciale și accesibile. Putem consulta și comanda orice avem nevoie în materie de mobilă de living sau cameră de zi, mobilă de dormitor, mobilă de bucătărie, mobilă pentru copii, mobilier hol, biblioteci, canapele, colțare, paturi, saltele, sacune, mese etc.

Variantele disponibile pentru fiecare produs sunt numeroase, oferind oricărui cumpărator posibilitatea de a alege din mai multe alternative exact varianta pe care și-o dorește.

În plus, din acest magazin putem comanda și produse personalizate, în funcție de nuanțele și materialele disponibile în variantele oferite de producător. Plata produselor se poate face și la livrare iar produsele pot fi returnate nu în 15 zile, așa cum este cazul la cei mai mulți dintre producători, ci în 30 de zile.

Mobila online de la Acaju sau din magazine fizice?

Beneficiile acestei metode de a cumpăra mobilier sunt evidente, iar prețurile și ofertele promoționale sunt dintre cele mai avantajoase.

Pentru a vedea oferta și pentru mai multe detalii accesați site-ul Acaju.ro! Și nu ezitați, ori de câte ori aveți o nelămurire sau nevoie de o recomandare avizată, să sunați la numerele de telefon afișate în site!

Citeste in continuare

Afaceri

Analko Aluminium Industry – 45 de ani de activitate in care detaliile au facut diferenta

Publicat

pe

Nascuta pe meleagurile scaldate in soare al eternei Grecii, in anul 1974, Analko a devenit una dintre cele mai puternice companii din zona Balcanica in domeniul vopsitoriei in camp electrostatic, alocand resurse pentru dezvoltarea industriei aluminiului si industria metalurgica.

Debutand in industria aluminiului in anul 1974 si avand ca obiect de activitate anodizarea, astazi Analko Aluminium Industry SRL ofera una dintre cele mai largi game de produse si servicii:

  • vopsirea in camp electrostatic;
  • sublimare (sublicromie) – WOODinAL care este o tehnologie performanta de calitate superioara ce permite decorarea tuturor profilelor de aluminiu si orice fel de casete si rame cu o pelicula ce imita lemnul;
  • confectii metalice  cu o gama variata de prelucrari (debitari, perforatii, indoiri) si foarte vasta avand aplicabilitate in toate domeniile (constructii, fatade, electronica, telecomunicatii, electrotehnica, bunuri de consum etc.);
  • semi productia de rulouri exterioare (cu lamele din aluminiu sau metalice),usi sectionale si usi de garaj tip rulou, usi rapide, bariere, plase anti-insecte;
  • furnizor de produse finite: usi metalice si usi rezistente la foc, destinate izolarii in caz de incendiu a unor incaperi in cladiri rezidentiale, industriale sau de birouri;
  • taiere laser de mare precizie, calitate impresionanta, mare viteza de procesare la lucrari de mare complexitate;
  • sudura pe diverse materiale cum ar fi otel, carbon, inox si aluminiu;
  • debitare tabla.

 

Calitatea superioara a lucrarilor executate de Analko Aluminium Industry se datoreaza  utilajelor de ultima generatie folosite si nu in ultimul rand a materialelor, cum ar fi profilele din aluminiu și oțel, furnizate de mari firme ca: ALUKONIGSTAHL (SCHÜCO), WICONA, REYNAERS, SAPA (ALCOA), ALUPROF (METALPLAST BIELSCO), VIMETCO precum și toți furnizorii din Grecia, cum ar fi: ALUMIL, BALKAN, EXALCO, ETEM, DORAL, etc.

Marea majoritate a obiectivelor construite in Romania dupa 2004, in materie de vopsit poarta amprenta inegalabila a ANALKO.

 

Unele dintre cele mai importante obiective, realizate impreuna cu partenerii lor sunt: PALATUL DE JUSTITIE, GRADINA BOTANICA, NORTH GATE, CITY GATE, FLOREASCA OFFICE, PROMENADA MALL, NOVOTEL, CASA NOTARILOR, NOVO PARK, AVERESCU, AUTO ITALIA, precum si marea majoritate a mall-urilor construite in Romania: COTROCENI MALL, SAN PLAZA, GRAND ARENA si multe altele.

 

BUCHAREST TOWER CENTER reprezinta una dintre cele mai mari cladiri din Romania, cu 22 etaje, realizata cu profile din aluminiu de 8 metri lungime, o noutate absoluta la vremea respectiva pentru vopsitoriile din Romania.

 

Analko pune accent pe calitate, fapt demonstrat de certificatele internationale ce insotesc fiecare element ce poarta amprenta acestui mare producator de confectii metalice industriale si confectii metalice pentru constructii din sud-estul Europei.

Dupa 40 ani de dezvoltare continua, aceasta companie are toate certificatele de calitate – ISO 9001, QUALICOAT, SEASIDE CLASS, si QUALIDECO.

Intrucat, toata materia prima este atent selectionata, iar fiecare stadiu de productie este urmarit si verificat cu o deosebita atentie de catre departamentul de calitate, exista sanse tot mai mici de eroare in asa fel incat se ofera garantie pentru toate tipurile de vopsire.

Obiectivul permanent pe termen mediu si lung al companiei ANALKO, in  domeniul  calitatii,  este  adoptarea  continua  si  in  mod  dinamic  de noi  metodologii  de  colectare,  cunoastere,  intelegere  si  satisfacere  a cerintelor, necesitatilor si asteptarilor tuturor clientilor sai – luand in considerare atat clientii reali, cat si pe cei potentiali – factor determinant al succesului oricarei afaceri.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

EvenimentO oră inainte

Caracatita martorilor mincinosi din Politia Locala Ploiesti in dosarul “Tetra” fabricat de procurorul Negulescu Mircea

Deși fantomaticul Dosar TETRA a ajuns celebru în presa locală, întrucât acesta încă mai bântuie instanțele de circa 8 ani,...

EvenimentO zi inainte

Editorial/„Să înceapă osteneala aceasta, după atâta véci de la discălecatul ţărâlor cel dintăi de Traian împăratul Râmului, cu câteva sute de ani peste mie trecute, să sparie gândul”

Fostul parlamentar Gelu Vişan, fost lider PMP şi apropiat al Elenei Udrea, lansează acuzaţii incendiare cu privire la alegerile europarlamentare,...

Eveniment2 zile inainte

Vicepresedinte PNL Diaspora: Republica Moldova pe care a furat-o Plahotniuc si ai lui a fost eliberata

(Preluare Mediasud.ro): Timp de 8 ani, un proces demarat în urma unui dosar cu cântec pe baza achizițiilor publice efectuate...

Eveniment3 zile inainte

“Ceea ce în urmă cum 10 zile părea un vis imposibil astăzi a devenit realitate”

(Preluare Mediasud.ro): Timp de 8 ani, un proces demarat în urma unui dosar cu cântec pe baza achizițiilor publice efectuate...

Eveniment4 zile inainte

Dosarul TETRA, inventat de fostul procuror „Portocală” la Poliția Locală, scoate la iveală denunțurile obținute sub presiune și martori mincinoși

(Preluare Mediasud.ro): Timp de 8 ani, un proces demarat în urma unui dosar cu cântec pe baza achizițiilor publice efectuate...

Eveniment5 zile inainte

Gata, le-am stins lumina la Frontiera!

  (Preluare National – Catalin Tache): Iata ca desi este la doar un pas sa revina la varful MAI dupa...

Eveniment6 zile inainte

Sabin Orcan: Oligarhul Plahotniuc este agent al Serviciului de Informații Externe

România va prelua preşedinţia Conferinţei Mondiale a Ritului Scoţian prin Suveranul Mare Comandor Stelian Nistor, 33°, care va fi pentru...

EvenimentO săptămână inainte

Nașul lui Zgonea (cel cu serviciul in suflet) care are afaceri cu un fost agent GRU va conduce Masoneria Lumii

România va prelua preşedinţia Conferinţei Mondiale a Ritului Scoţian prin Suveranul Mare Comandor Stelian Nistor, 33°, care va fi pentru...

EvenimentO săptămână inainte

PROMO/MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (III)

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/06/06/mascati-si-masonii-tepari-din-prahovavenerabilul-mason-grad-33-liviu-bigan-si-masonul-mascat-macho-de-la-politia-locala-ploiesti-petrescu-bogdan-ii/ La data de 06.06.2019, Incisiv de Prahova a publicat articolul ” MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD...

EvenimentO săptămână inainte

Editorial/Lipsa autorității statului român

Ne plîngem că Statul nu are autoritate. Din nefericire așa este. Avand experiență , mi-am permis să creionez cîteva motive care...

Știrile Săptămânii