Connect with us

Afaceri

Cum să faci analiza de cuvinte cheie

Publicat

pe

Cum să faci analiza de cuvinte cheie

Învață să faci analiza de cuvinte cheie de la experți SEO

Cuvintele cheie, mai exact selectarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, este un pas extrem de important în optimizarea paginilor website-ului tău.

Procesul, numit și keyword research, te poate ajuta să folosești cuvintele cheie care vor avea cel mai bun randament pentru activitatea ta.

Dacă ești la început și ai un mic magazin online nu are rost să investești în cuvinte cheie premium ca „magazin online”, nu vei recupera niciodată banii și nici nu vei ajunge pe primele pagini de rezultate ale motoarelor de căutare.

Ceea ce vrei să faci este să identifici acele cuvinte cheie cât mai relevante pentru nișa ta, fraze cheie lungi, mai descriptive, care targetează exact ceea ce vinzi tu.

Încearcă să găsești cuvinte cheie cu un volum de căutări cât mai mare (potențiali vizitatori) și cu un nivel de dificultate cât mai mic (competiție scăzută).

De unde să începi?

 

Găsește o platformă specializată în analiza cuvintelor cheie (keyword research tool)

Acest pas poate părea simplu, dar nu este chiar așa.

Există o sumedenie de variante, unele ok, altele mai puțin bune.

Cel mai bine este să încerci mai multe tool-uri înainte de a lua o decizie. În mare parte vei găsi posibilitatea de a testa gratuit platforma pentru o perioadă limitată (free trial) sau mai sunt cele freemium. Adică un serviciu gratuit premium, dar cu anumite limitări.

Dacă nu vrei să pierzi timpul cu teste, poți apela direct la unealta de cuvinte cheie SEMScoop, una din cele mai complete și exacte instrumente de analiză a cuvintelor cheie cu care am lucrat.

Nu doar că te ajută să identifici cuvintele cheie potrivite dar îți arată și informații foarte detaliate si importante despre website-urile competiției aflate pe primele 10 poziții Google ale cuvântului cheie căutat.

Citește continuarea articolului Cum să faci analiza de cuvinte cheie, pe Blogul SEO al Agenției SEO Edcora.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Targetarea locala in Google Ads

Publicat

pe

Există mai multe tehnici de optimizare a anunțurilor care vă pot ajuta să profitați la maxim investițiile dvs. în PPC. Când se face corect, acestea pot produce rezultate excelente în campaniile dvs. de publicitate AdWords și Facebook.

Indiferent dacă marca dvs. are o locație sau 1.000, optimizarea căutării plătite și a reclamelor Facebook pentru clienții locali vă poate ajuta să generați mai multe conversii și venituri.

Căutările plătite și anunțurile Facebook domină cheltuielile publicitare digitale în Statele Unite, deoarece agenții de publicitate cer „mai multă granularitate în capacitățile de direcționare pentru a ajunge la consumatori”.

Mai mulți consumatori folosesc informațiile locale găsite în anunțuri (în special linkul pentru indicații și butonul pentru a face apel).

Având în vedere aceste aspecte, mărcile trebuie să optimizeze campaniile publicitare la fiecare punct de contact, pentru a facilita conversia consumatorilor, oricum și oriunde doresc.

Publicul țintă în funcție de locația lor

Direcționarea în funcție de locație este utilă pentru a ajunge la audiențe în zona dvs. de servicii.

Atât Google AdWords, cât și Facebook permit agenților de publicitate să țintească publicul în funcție de țară, stat, oraș sau cod poștal.

Utilizați date care sunt ușor disponibile în CRM-ul dvs. pentru a determina locația clienților.

Creați conținut publicitar specific locației

Scrierea unei copii publicitare relevante din punct de vedere geografic poate încuraja consumatorii să apeleze la compania dvs.

Potrivit Google, patru din cinci consumatori doresc reclame personalizate pentru orașul lor, codul poștal sau împrejurimile imediate.

Trebuie să vă asigurați întotdeauna că limba din anunțurile dvs. vorbește despre locația pe care o vizați.

Programează-ți anunțurile în timpul orelor de afaceri deschise

Un studiu DialogTech recent a descoperit că aproape unul din cinci apeluri conduse de căutarea plătită se adresează la mesageria vocală. Mai mult, 57 la sută din mesajele vocale ale apelanților au semnalat intenția de cumpărare. Aceasta reprezintă oportunitățile pierdute de a converti apelanții în clienți.

Pentru a preveni pierderea cheltuielilor publicitare, puteți utiliza programarea anunțurilor pentru a vă asigura că anunțurile dvs. vor apărea numai atunci când afacerea dvs. este deschisă.

În mod ideal, ar trebui să difuzați anunțurile în timpul programului normal de lucru și când cineva este disponibil pentru a răspunde la telefon.

Mai multe detalii pe www.star-marketing.ro 

Citeste in continuare

Afaceri

Cum sa alegem cele mai bune conveioare SKBS

Publicat

pe

De-a lungul timpului, sistemele transportoare sunt mai mult decât un mijloc pentru a muta sau transporta produse. Acum este o parte vitală a sistemelor de manipulare a materialelor. Sistemele de conveioare joacă un rol semnificativ în operațiunile de depozitare. Selectați-l pe cel potrivit pentru a vă creste randamentul afacerii. Pe site-ul www.skbs.ro puteti sa gasiti o gama variata de conveioare, lifturi hidraulice si gama de rampe de egalizare.

Trebuie să aflați sistemul transportor potrivit pentru depozitul dvs.? Iată câteva dintre punctele pe care trebuie să le iei în considerare.

Specificațiile produsului

Trebuie să luați în considerare specificațiile produsului atunci când alegeți un sistem transportor. Trebuie să determinați înălțimea, lungimea, lățimea produsului, precum și înălțimea acestuia. Acești factori vor afecta multe aspecte diferite ale procesului de selecție. De exemplu, dacă veți folosi un transportor cu role. Greutatea produsului va determina cerințele gabaritului.

În afară de dimensiune, trebuie să luați în considerare și tipul de produs. Facilitățile de depozitare se ocupă de diferite tipuri de produse. Și există sisteme transportoare specifice concepute pentru a face față fiecărui tip de produs. Nu există un sistem transportor cu dimensiuni unice. Luați în considerare tipul dvs. de produs atunci când alegeți un transportor pentru a vă transporta produsele.

Facilitățile dvs. existente sunt relevante atunci când vine vorba de proiectarea transportorului dvs. Aruncați o privire asupra aspectului depozitului dvs. și identificați locurile în care un transportor poate avea nevoie să se întoarcă, să oprească, să cadă sau să se ridice. Acest pas este crucial într-un transportor care va funcționa în favoarea spațiului disponibil pentru depozit. Un proiect excelent beneficiază de operații în zonele de proces, în zonele de încărcare și descărcare.

Nevoi pe termen lung

Când cumpărați un sistem transportor, este important să vă gândiți dincolo de nevoile dvs. imediate. De asemenea, trebuie să luați în considerare nevoile pe termen lung ale instalației dvs. Trebuie să luați în considerare obținerea unui sistem transportor pe care îl puteți utiliza atunci când compania dvs. trebuie să se extindă și să crească. De asemenea, trebuie să vă gândiți la cel mai bun transportor pe care îl utilizați atunci când începeți să transportați sarcini sau articole mai grele.

Cerințe de acumulare

Cerințele de acumulare sunt un alt punct vital de luat în considerare la selectarea transportoarelor. Într-o industrie care implică producție, acumularea este o cerință comună. De asemenea, este esențial să vă asigurați că timpul de oprire este redus în cazurile în care un echipament se reduce. Nu uitați să luați în considerare informațiile despre produs atunci când examinați nevoile dvs. de acumulare.

Cerințe de transfer de produse

Transferul produsului către și de la transportor este una dintre cele mai critice zone ale unui sistem transportor. Există diferite stiluri utilizate în transferurile de produse, inclusiv: plăci moarte, role de gravitație, transferuri laterale, transferuri alimentate etc. În funcție de dimensiunea produsului dvs., ar trebui să puteți determina tipul de transfer necesar.

Alegerea sistemului adecvat de transportor este vitală pentru a asigura eficiența depozitului și câștigurile de siguranță. Totuși, selectarea celui potrivit nu este ușoară. Necesită o planificare atentă și luarea în considerare a acestor detalii pentru a profita la maximum de investiții. Aveți nevoie de un transportor nou pentru depozitul dvs.? Descoperiti pe www.skbs.ro gama variata de conveioare profesionale.

Va invitam sa descoperiti si gama de rampe de egalizare SKBS la standarde inalte pentru un plus de siguranta si eficienta la incarcarea si descarcarea de marfa.

Citeste in continuare

Afaceri

Cum să fii un bun marketolog – abilități și calități

Publicat

pe

Se spune că nu e destul să faci o facultate de relaţii publice, marketing sau comunicare pentru a fi un marketolog de succes. Strategiile învăţate acolo, cu siguranţă îţi vor prinde bine într-o carieră în acest domeniu,  dar să nu uităm că marketingul înseamnă arta de a vinde, deci trebuie să ai abilităţi negociere, convingere şi altele foarte importante, pentru a determina pe alţii să cumpere produsul sau serviciul tău. Unde mai pui că marketingul este un domeniu foarte vast, începând de la marketing clasic poți ajunge ușor să te ocupi cu servicii SEO.

Care sunt cele mai importante calităţi ale unui specialist în marketing?

În primul rând trebuie să fii creativ, pentru că azi vei promova, să spunem produse cosmetice, iar mâine, s-ar putea să convingi clienţii să cumpere de la tine lacuri și vopsele pentru uși și ferestre. Va trebui să ai multă creativitate ca să promovezi o varietate mare de produse, pentru că tehnicile utilizate în cazul produselor cosmetice nu vor putea fi folosite şi la vopselele pentru uşi şi ferestre. În primul rând, este vorba despre alt public, alte posibilităţi etc.

Diplomaţia este o altă calitate necesară pentru un specialist în marketing. Va fi nevoie, deseori, să discuţi sau să te confrunţi cu diferiţi oameni, să ajungi la un anumit compormis. Trebuie să zâmbeşti mereu şi să comunici deschis şi calm cu clienţii. De asemenea, trebuie să manifeşti interes şi să te bucuri de orice întrebare de la orice persoană, în caz contrar, ai putea pierde un client, care nu va mai manifesta interes pentru tine.

Dicţia bună, la fel este destul de importantă şi aduce un plus de încredere pentru specialistul în marketing. De ce? Pentru că al va prezenta produse, va ţine discursuri, din care, cei prezenţi vor avea nevoie să înţeleagă mesajul principal. Aici nu-și au locul bâlbâielile, ezitările sau ticurile verbale, căci de felul cum vei vorbi publicului depinde foarte mult dacă vor lua sau nu produsele promovate.

Cu siguranță, cei din sfera marketingului au o doză bună de curiozitate, nu ne referim la curiozitatea ce se referă la viața personală a cuiva, cu toate că și asta, în anumite momente te poate ajuta. Vorbim despre o curiozitate legată de tot ce se întâmplă pe piață. Specialistul trebuie să fie mereu atent și la curent cu toate noutățile din domenii diferite – economie, social, cultural, chiar și politic, pentru că ele pot avea impact asupra afacerii. Într-un cuvânt, trebuie să fii jurnalist.

Chiar trebuie să o faci, de multe ori, pe jurnalistul, pentru că scrisul tot face parte din funcția ta de specialist în marketing – anunțuri, comunicate, strategii, noutăți, articole promoționale, mesaje de felicitare  și alte tipuri de materiale, cad, deseori pe umerii tăi, de aceea, o condiție foarte imporantă este să stai bine cu gramatica și să ai simțul știrii.

Trebuie să cunoști foarte bine și calculatorul, nu doar gestionarea rețelelor sociale care devin din ce în ce mai puternice, precum Facebook, LinkedIn, Twitter, Flickr și altele, dar să te poți descurca cu Excelul, Indesignul, Microsoft Picture Manager și altele

Ce face mai face un marketolog?

El face multe lucruri în cadrul unei companii, le enumerăm doar pe câteva:

  • supraveghează piața și face analize de piață;
  • analizează țintele de pe piață și preferințele clienților
  • scrie strategii și planuri de promovare
  • organizează campanii de promovare
  • elaborează studii de marketing;
  • este prienten cu concurenții, adică îi  monitorizează permanent J
  • informează conducerii companiei în caz de eșec pe piață și asupra nevoii de schimbare din aceste motive;
  • cooperează cu agențiile de publicitate

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment2 ore inainte

OPINIE/Suntem slugile hoților ce controlează societatea!!!

Analiza efectelor ne ocupă majoritatea timpului în care am putea acumula experiență reală, cultură și civilizație și am putea îndrepta...

EvenimentO zi inainte

Repatrieri decedati cu masini curate si autorizate

Omul este o fiinta cu multa valoarea, tocmai de aceea el este respectat si in timpul vietii, dar si cand...

EvenimentO zi inainte

Incompetenta conducerii Politiei Locale Ploiesti taxata de instanta

De la intrarea României în UE în 2007, PIB-ul țării a crescut constant de la 123,7 miliarde de euro la...

Eveniment2 zile inainte

Un articol tipic „Observ….”, lipsit de realitate, dar cu un continut rautacios, rau intentionat, mizerabil, si nu cu tinta de a se afla adevarul ci de a manipula

Un articol tipic ” Observ….”, lipsit de realitate, dar cu un continut rautacios, rau intentionat, mizerabil, si nu cu tinta...

Eveniment3 zile inainte

IPJ Prahova sta pe butoi de pulbere/De la culoarea „rosie” (grena) la portocaliu – galben, cu „sageata”

Un articol tipic ” Observ….”, lipsit de realitate, dar cu un continut rautacios, rau intentionat, mizerabil, si nu cu tinta...

Eveniment4 zile inainte

Fostul şef al IPJ Prahova Viorel Dosaru si-a „cumparat de la bec” o banda dintr-o strada in Parcul Industrial Ploiesti/Fostii subalterni de la Politia Rutiera se fac ca au „orbul gainilor”

Un articol tipic ” Observ….”, lipsit de realitate, dar cu un continut rautacios, rau intentionat, mizerabil, si nu cu tinta...

Eveniment5 zile inainte

Biroul şi Directoratul de Informaţii al Comunităţii de Informaţii al Consiliului Naţional de Securitate al SUA, alertate de mai multe ori în cazul ambasadorului SUA la UE, Gordon Sondland, şi mai mulţi oficiali români

Articolul care urmează nu este despre România stat de drept, acest articol este despre cum a evoluat învățământul din România,...

Eveniment6 zile inainte

Doamna ministru al educatiei este REALA?

Procedura asumării răspunderii prin Parlament se aplică în mod excepțional. Este prevăzută prin Constituție, pentru că părinții Legii Fundamentale au...

Uncategorized7 zile inainte

Cea mai profitabila meserie in randul studentelor

A fi studenta in Bucuresti nu este un lucru deloc usor. Fiind un oras scump, o mare majoritate a fetelor...

EvenimentO săptămână inainte

Jocul politic în jurul valorii de 4,8 lei pentru un Euro a imputinat rezervele valutare cu peste un miliard de Euro

(Preluare Inpolitics): Ziua de 1 decembrie a fost, anul acesta, una mai specială: pe lîngă aniversarea Marii Uniri, a fost...

Știrile Săptămânii