Connect with us

Administrație locală

Veeam lansează o nouă versiune pentru Veeam Backup for Salesforce pe cel mai important marketplace de soluții cloud pentru companii

Publicat

pe

Clienții Veeam se pot bucura acum de opțiuni extinse de securitate și restaurare disponibile pe Salesforce AppExchange pentru a se proteja împotriva pierderii sau coruperii datelor

București, 15 noiembrie 2023: – Veeam® Software, lider în protecția și recuperarea în urma atacurilor ransomware, a anunțat astăzi lansarea Veeam Backup for Salesforce v2, disponibil pe Salesforce AppExchange. Veeam Backup for Salesforce elimină riscurile de pierdere a datelor și metadatelor Salesforce cauzate de erori umane, de erori de integrare sau de corupere a datelor. Noua versiune oferită de Veeam extinde acoperirea pentru mai multe cloud-uri, oferă o securitate sporită prin intermediul autentificărilor unice (SSO) și autentificărilor multifactor (MFA), și furnizează un mediu sigur de testare și dezvoltare prin sandbox seeding. Organizațiile pot opta pentru implementarea fie la nivel local, fie în cloud. De asemenea, acestea își pot recupera cu exactitate datele de care au nevoie, atunci când au nevoie, și pot experimenta o soluție de backup proiectată special pentru datele și metadatele Salesforce.

Veeam Backup for Salesforce este în prezent disponibilă pe AppExchange: https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N4V00000FhrqeUAB.

Veeam Backup for Salesforce  

Pierderea datelor este foarte probabilă în cadrul unei organizații, motiv pentru care devine esențial ca acestea să se protejeze cu orice preț. În acest sens, noua versiune, având la bază iterația anterioară și de mare succes a Veeam Backup for Salesforce, aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește capacitățile de recuperare rapidă, fiind special concepută pentru a satisface cerințele departamentelor IT și ale administratorilor Salesforce. Veeam Backup for Salesforce subliniază importanța efectuării unui backup al datelor Salesforce pentru a preveni pierderile, asigurând conformitatea și facilitând recuperarea rapidă prin furnizarea unei soluții complete și specializate pentru backup Salesforce. În plus, oferă organizațiilor capacitatea de a-și recupera rapid și cu încredere datele pierdute din Salesforce.

Noile capabilități ale Veeam Backup for Salesforce includ:

  • Aplicații Salesforce pentru afaceri: Suportul extins pentru platforma Salesforce, alături de Salesforce Government și Education Clouds, Field Service, CPQ, Person Accounts și pachetele gestionate sunt acum incluse în oferta de backup pentru a garanta că datele critice din serviciul pe teren respectă reglementările și sunt protejate chiar și off-site.
  • Salesforce SSO și MFA: Accesul bazat pe roluri pentru operatorii de backup și restaurarea prin intermediul Salesforce sunt acum disponibile pentru a simplifica și îmbunătăți securitatea sistemelor. Jurnalul de audit va ține evidența tuturor operațiunilor sensibile.
  • Sandbox seeding și restaurările îmbunătățite:Datele pot fi restaurate în sandbox cu informații din producție sau dintr-un alt sandbox. Pot fi setate și chei alternative pentru un control mai bun asupra restaurărilor ierarhice. Capacitatea companiei de a testa, dezvolta și rezolva problemele poate fi îmbunătățită cu opțiunea de a restaura datele de producție în sandbox.

Veeam Backup for Salesforce este un produs separat și independent, disponibil contra cost, care a fost recent adăugat în oferta Veeam Data Platform. În prezent, poate fi achiziționat prin intermediul partenerilor tehnologici Veeam, iar licențele sunt disponibile sub formă de subscripții anuale, cu o durată cuprinsă între unu și cinci ani, licențierea fiind per utilizator. Până la data de 31 decembrie 2023, Veeam oferă pachete promoționale avantajoase pentru clienții existenți.

Ediția Community a Veeam Backup for Salesforce este de asemenea disponibilă. Aceasta oferă o soluție de backup și recuperare complet funcțională și gratuită pentru datele Salesforce, destinată organizațiilor cu 50 de licențe de utilizator Salesforce sau mai puțin.

Declarații cu privire la noua lansare:

  • Potrivit Veeam Data Protection Trends Report 2023, fiabilitatea și consecvența protejării datelor SaaS sunt considerate factori cheie pentru îmbunătățirea protecției datelor în 2023. Cu toate acestea, multe organizații încă nu sunt conștiente de necesitatea protejării datelor Salesforce și nu cred că datele lor, inclusiv metadatele, trebuie să fie securizate în mod corespunzător în mediul cloud. Atât Veeam, cât și Salesforce resping această percepție”, spune Danny Allan, CTO Veeam. În al treilea trimestru al anului 2023, rezervările pentru Veeam Backup for Salesforce au înregistrat o creștere de 195%. Odată cu lansarea celei de-a doua versiuni, suntem entuziasmați să ne sprijinim în continuare clienții și partenerii în această responsabilitate comună de a ne asigura că afacerile lor funcționează corespunzător și că datele critice sunt protejate și recuperabile rapid în cazul unei erori umane, erori de integrare sau corupere a datelor”.
  • Veeam Backup for Salesforce reprezintă o completare binevenită la AppExchange, contribuind la transformarea afacerilor pentru clienți prin facilitarea backup-ului rapid și a recuperării datelor și metadatelor Salesforce, atât în mediul cloud, cât și la nivel local”,spune Alice Steinglass, Vicepreședinte Executiv și Director General al Platformei Salesforce. AppExchange se dezvoltă constant pentru a conecta clienții cu aplicațiile și experții potriviți în funcție de nevoile lor de afaceri”.
  • Conform studiului nostru recent privind discrepanța în protecția datelor SaaS, constatăm că, deși majoritatea utilizatorilor finali recunosc importanța protejării mediilor și datelor Salesforce, aceștia întâmpină dificultăți în asigurarea securității acestor active împotriva riscului de pierdere”, explică Christophe Bertrand, Directorul Enterprise Strategy Group Practice. Veeam for Salesforce V2 furnizează funcții esențiale pentru a reduce acest risc și pentru a îmbunătăți protecția datelor și metadatelor la scară largă, transformându-l într-o soluție ideală pentru multe organizații care se confruntă cu această provocare”.

Despre Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange, cel mai important marketplace de cloud pentru întreprinderi la nivel global, oferă companiilor, dezvoltatorilor și antreprenorilor oportunitatea de a construi, promova și evolua prin metode noi și inovatoare. Cu peste 7,000 de listări, 11 milioane de instalări din partea clienților și 117,000 de recenzii din partea utilizatorilor experimentați, AppExchange realizează conexiuni între clienții de toate dimensiunile și din toate industriile, facilitându-le accesul la aplicații care pot fi instalate direct sau personalizate și la consultanți Salesforce certificați, pentru a soluționa orice fel de provocare din mediul de afaceri.

Informații suplimentare:

Salesforce, AppExchange, Government Cloud, Education Cloud, Field Service, CPQ, Person Accounts, pachetele gestionate și altele sunt mărci înregistrate ale salesforce.com, inc.

Despre Veeam Software

Veeam®, furnizorul #1 global de servicii de protecție și recuperare a datelor în caz de ransomware, are misiunea de a ajuta fiecare organizație nu doar să se recupereze după o întrerupere sau pierdere de date, ci și să evolueze. Cu ajutorul Veeam, organizațiile obțin o reziliență maximă prin securitatea, recuperarea și libertatea datelor în mediul lor cloud hibrid. Veeam Data Platform este o soluție unică pentru mediile cloud, virtuale, fizice, SaaS și Kubernetes, care oferă companiilor siguranța că aplicațiile și datele lor sunt protejate și disponibile în orice moment. Cu sediul central în Columbus, Ohio, și birouri în peste 30 de țări, Veeam protejează 450.000 de clienți din întreaga lume, inclusiv 73% din companiile din Global 2000. Reziliența crescută începe cu Veeam. Aflați mai mult despre Veeam, accesând www.veeam.com, sau urmăriți

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Anul acesta, Black Friday devine Red Friday la Allview, cu discounturi de până la 60%

Publicat

pe

De

Astăzi, 6 noiembrie 2023, Allview, brandul local lider în industria electronicelor, aduce un motiv de bucurie și entuziasm clienților, cu o ofertă spectaculoasă în cadrul campaniei „Red Friday”. Prin discounturi de până la 60%, campania oferă oportunitatea unică din acest an, de a beneficia de cele mai avantajoase prețuri.

Iată câteva informații și cifre-cheie despre campania „Red Friday” de la Allview:

  • Promoții în toate categoriile de produse, cu un stoc promo de peste 15.000 unități: televizoare, telefoane, tablete și laptopuri.
  • Discounturi de până la 60%, în valoare de 10 milioane de lei: cele mai mari reduceri din an.

Produse de top Allview din campania „Red Friday”

Allview Mini LED 65iPlay8000-U – Cele mai noi televizoare Allview iPlay Mini LED, seria 8000, utilizează aproximativ 3500 de mini LED-uri, pentru a oferi o strălucire mai mare, negru mai profund, adâncime și o gamă extinsă de culori. Cu tehnologia Dolby Audio și sistem de operare VIDAA, ce asigură acces la o gamă largă de aplicații populare și servicii de streaming, produsul poate fi achiziționat la un preț special de doar 4.499 RON, reprezentând un discount de aproximativ 36%.

Allview QLED ePlay6100-U – Cel mai accesibil QLED din piață la momentul lansării, cu o gamă de funcționalități impresionante, precum tehnologia Quantum Dot, Dolby Audio, Android TV™ și Google Assistant, disponibil în trei versiuni de diagonală, poate fi achiziționat începând cu 1.199 RON, având un discount de aproximativ 30%.

Allview Soul X10 – Primul telefon cu AVI GPT integrat, asistent AI vocalizat în limba română. Cu un design premium și caracteristici superioare, precum un sistem Triple Camera, procesor puternic și cadou 500 de credite în aplicația AVI GPT, acest smartphone poate fi achiziționat la doar 599 RON, cel mai mare discount acordat de la lansare.

Allview Viper V10 – Cel mai accesibil smartphone cu tehnologie NFC și AVI GPT, dotat cu un ecran generos IPS de 6.5 inch și sistem de operare Android™13, beneficiază de cel mai mare discount din categoria de telefoane, respectiv de o reducere de aproximativ 32%, având un preț de doar 479 RON.

Allview Viva C1004 –  Tableta cu AVI GPT, asistent AI vocalizat în limba română, a fost concepută special pentru a oferi un suport educațional inovator, prin creșterea nivelului de interacțiune și învățare pentru elevi. Produsul poate fi achiziționat cu un discount de 45%, la un preț de doar 499 RON. În plus, utilizatorii vor beneficia și de 500 de credite cadou în aplicația AVI GPT.

Cântar smart ERA Scale, la pachet cu versiunea premium a aplicației ERA Health – ERA Health este asistentul personal de nutriție dezvoltat de echipa Allview, cu scopul de a ajuta utilizatorii să aibă un stil de viață echilibrat. Prin intermediul sistemului inteligent de monitorizare, care urmărește datele de compoziție corporală de la cântarul ERA Scale și profilul utilizatorului, actualizează rețetele recomandate în funcție de necesarul de macro și micronutrienți. Pachetul este disponibil la un preț de 119 RON, cu un discount de 60%.

Pentru oferta completă, accesați site-ul companiei: https://www.allview.ro/blackfriday-2023.html. Campania se va desfășura până pe 30 noiembrie 2023, în limita stocurilor disponibile, exclusiv online.

Despre Visual Fan S.A.

Visual Fan S.A., deținătoarea brandului Allview (simbol bursier ALW), este o companie românească cu o vastă experiență în producția de dispozitive mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 în Brașov, Visual Fan a devenit cunoscută drept un vizionar și pionier în domeniul tehnologic, lansând produse inovatoare care aduc tehnologia la îndemâna utilizatorilor. Compania este recunoscută pentru lansarea celui mai complex sistem Smart Home din România în 2016, pentru crearea primului asistent vocal în limba română – AVI, în 2017, și pentru încheierea unui parteneriat direct cu Google Android TV™ în 2019. Allview a fost, de asemenea, primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED în 2020. În continuarea demersurilor sale de inovare, în 2022, compania a lansat conceptul Green by Allview, ce integrează noi domenii de activitate cu un obiectiv clar: construirea unui viitor sustenabil pentru creșterea calitații vieții în ansamblu și a grijii pentru generațiile viitoare. În 2023, aplicația Allview AVI ChatGPT a primit un update important prin adăugarea unui model de limbaj natural antrenat de inteligența artificială (AI). Allview continuă să investească în cercetare și dezvoltare și își propune să creeze un robot inteligent – asistent personal în viitor.

Citeste in continuare

Administrație locală

Maybelline New York lansează Brave Talk: instruire gratuită în sănătate mentală în universități

Publicat

pe

De

București, 16 Octombrie

Mergând pe urmele predecesorului său Brave Together, Brave Talk este un program global de instruire universitară creat în parteneriat cu experți în sănătate mentală, oferind studenților instrumentele necesare pentru a susține persoanele din jurul lor care experimentează anxietate sau depresie.

Mai mult de jumătate dintre studenți în primul lor an universitar (54%) au simțit frecvent anxietate încă de la începutul facultății, iar 60% dintr ei nu se adresează profesioniștilor pentru ajutor*. Ei se întorc către prietenii lor.

Pentru a încuraja conversațiile și pentru a asigura că suportul este accesibil tuturor, Maybelline New York s-a asociat cu Fundația JED pentru a crea Brave Talk, o instruire dezvoltată de experți și oferită gratuit, concepută pentru a oferi studenților abilitățile necesare pentru a susține colegii lor care ar putea avea dificultăți și pentru a-i ajuta să se conecteze cu serviciile de îngrijire.

La Maybelline credem că sănătatea mentală este sănătate, dar știm că atunci când oamenii au probleme, se întorc prima dată către cei în care au încredere. Am creat un program care pune suportul individual pentru sănătatea mentală în mâinile tuturor. Cu Brave Talk, credem că mai multe persoane se vor simți ascultate, susținute și conștiente de resursele disponibile pentru ei. Credem cu pasiune că nimeni nu ar trebui să lupte singur„, a declarat Trisha Ayyagari, Președintele Global al Brandului Maybelline New York.

Brave Talk se bazează pe programul Brave Together al mărcii, lansat în 2020, dedicat ajutării la eliminarea stigmatizării anxietății și depresiei la nivel mondial și de a face suportul individual accesibil pentru toți, în parteneriat cu organizații non-profit din domeniul sănătății mentale din întreaga lume. Brave Together este dedicat să ajungă la 1 milion de oameni cu suport individual și să doneze 10 milioane de dolari pentru cauze legate de sănătatea mentală până în 2025.

La nivel local, campania se derulează în perioada 1-31 Octombrie, în parteneriat cu organizația non-profit depreHUB, cu ocazia lunii internaționale a sănătății mentale, activată prin traininguri offline la Universitatea Politehnica din București, dar și prin traininguri online, printr-o platformă dedicată, susținută de specialiști depreHUB.

Când vine vorba de sănătate mentală, cu toții jucăm un rol esențial în sprijinirea și îngrijirea persoanelor apropiate care trec prin momente dificile. Este important să fim conștienți de semnele și simptomele depresiei și anxietății și să creăm un mediu în care persoana să se simtă în siguranță să vorbească despre ceea ce simte. Să nu uităm că prevenirea și gestionarea depresiei și anxietății necesită o abordare holistică, care să implice atât suportul din partea persoanelor apropiate, cât și intervențiile profesionale. Prin crearea unei rețele de susținere și prin încurajarea relaționării și comunicării deschise, putem contribui semnificativ la îmbunătățirea stării de sănătate mentală a comunității noastre. Este o muncă de echipă.” declară Yolanda Crețescu, fondator al asociației Happy Minds și al proiectului depreHUB.

CE ESTE BRAVE TALK?

Creat în parteneriat cu experții clinici ai JED, Brave Talk este o instruire gratuită bazată pe scenarii, cu o durată de 90 de minute, concepută pentru a fi livrată de personalul universității, care îi va învăța pe studenți cum să recunoască semnele cuiva care se confruntă cu dificultăți, cum să îi sprijine și cum să îi conecteze cu ajutorul potrivit. Scopul Brave Talk este de a crea o cultură în care studenții să se simtă ascultați și îngrijiți.

Brave Talk este creat cu un cadru memorabil și include „Cei 5 Pași B.R.A.V.E.” pentru a permite oricui să-și amintească cum să înceapă conversația cu un prieten.

Despre Maybelline New York

Maybelline New York este cea mai mare marcă de produse cosmetice din lume, disponibilă în peste 120 de țări. Prin combinarea formulelor tehnologic avansate cu expertiza la modă și cu energia orașului New York, misiunea Maybelline New York este de a oferi cosmetice inovatoare, accesibile și ușor de folosit pentru toți.

În 2020, Maybelline a lansat Brave Together, un program pe termen lung pentru combaterea anxietății și depresiei, cu scopul de a ajuta oamenii de pretutindendi să abordeze cu curaj aceste subiecte.

Brave Together oferă suport critic unu-la-unu, un centru de educație online, o varietate de programe pentru a ajuta la eliminarea stigmatizării discuțiilor despre sănătatea mentală și și-a angajat să doneze 10 milioane de dolari în următorii cinci ani organizațiilor globale și locale.

Despre depreHUB

depreHUB este primul hub antidepresie din România, un proiect al Asociației Happy Minds, care reunește totalitatea serviciilor de consiliere și terapie pentru prevenția, evaluarea, diagnosticarea și tratamentul depresiei.

Abordarea unică a tipologiei depresive, 360 grade, oferă beneficiarului accesul la specialiști prin două linii de helpline (0374.456.420 pentru adulți și vârstnici | 0374.461.461 pentru adolescenți), terapie gratuită, screening online si module de psihoeducație pe care proiectul le dezvoltă constant.

Cu ajutorul depreHUB, Brave Talk are în vedere crearea spațiului pentru conversații de o importanță imperativă pentru sănătatea mentală a tinerilor din cadrul universitar.

*Sursa: Healthy Minds Study Fall 2020 Data Report

Despre L’Oréal România

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Citeste in continuare

Administrație locală

Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Publicat

pe

De

Barometrul Realității Climatice Epson România

 Mai mult de jumătate dintre români cred că investițiile în tehnologii sustenabile sunt cele mai importante acțiuni pe care companiile le pot întreprinde împotriva schimbărilor climatice –

Într-o perioadă în care sustenabilitatea este un termen din în ce mai des folosit, România ia parte pentru prima oară, la studiul Barometrul Realității Climatice, inițiat de Epson. 

Anul 2023 marchează a treia ediție a Barometrului Realității Climatice Epson. Acesta prezintă actualizări și noi perspective asupra modului în care se schimbă atitudinile oamenilor pe măsură ce criza climatică se intensifică. Barometrul din acest an este extins semnificativ, ajungând acum la peste 30.000 de persoane (26.000 în 2022) în 39 de piețe globale (28 în 2022). Barometrul explorează şi opiniile celor născuți după prima conferință COP din 1995 – cunoscuți sub numele de Generația COP (Gen COP).

În ultimii ani, România a experimentat o creștere semnificativă a efectelor schimbărilor climatice asupra sistemelor sale naturale şi a societăţii, ceea ce a determinat o concentrare sporită asupra problemelor legate de climă.

Cu toate că românii se confruntă și cu alte consecințe ale situației globale, cum ar fi Războiul din Ucraina, creșterea prețurilor la energie sau inflația, aceștia cred în continuare că acțiunile lor în privința schimbărilor climatice contează și există o presiune pentru implicarea guvernului în promovarea unui comportament conștient despre schimbările climatice.

În realitate, oamenii chiar iau măsuri

Într-o eră în care schimbările climatice și conservarea mediului au devenit preocupări primordiale, are loc o schimbare remarcabilă. Acest sondaj dezvăluie că un procent semnificativ de oameni din România, nu doar că își exprimă îngrijorarea cu privire la viitorul planetei, ci caută activ modalități de a face o diferență în viața lor de zi cu zi. Încurajator, mulți oameni iau deja măsuri în ceea ce privește anumite aspecte pentru a atenua urgența climatică.

Astfel, 68,1% dintre respondenți folosesc mai multe obiecte reutilizabile, 57,6% şi-au îmbunătățit obiceiurile de reciclare și 55,8% merg pe jos sau cu bicicleta mai des.

Principalele acțiuni pe care respondenții plănuiesc să le adopte în viitor

Lumea se află în punctul în care acțiunile individuale devin forța motrică pentru un viitor durabil.

Aproape 60% dintre respondenți și-au declarat intenția de a trece la surse de energie regenerabilă, iar 53,7% au în plan să facă trecerea la vehicule electrice, anunțând astfel o revoluție în transportul personal. La fel de important este procentul de 46,5% ce reprezintă oamenii care sunt dispuși să convingă angajatorii să își reanalizeze strategiile pentru un viitor cu emisii nete zero. Aceste cifre nu sunt doar statistici, ci sunt o dovadă a unei conștientizări în creștere.

Un apel la acțiune pentru companii

Românii consideră important  ca organizațiile să întreprindă acțiuni în lupta împotriva schimbărilor climatice.

Rezultatele arată că 52% dintre respondenți pun un accent deosebit pe investițiile corporative în tehnologii sustenabile, 42,4% cer îmbunătățirea proceselor de reciclare și reutilizare a produselor și 25,9% aprobă necesitatea reducerii utilizării resurselor naturale în producție și transport.

Realitatea globală. Comparație între rezultatele globale și cele locale

  • România a fost una dintre cele 17 state (din totalul de 39 sondate) care au enumerat creșterea prețurilor drept cea mai importantă problemă. Țările care au expus același lucru sunt: Marea Britanie, SUA, Canada, Australia, Singapore, Maroc, Egipt, Olanda, Finlanda, Polonia, Africa de Sud, Republica Cehă, Ungaria, Grecia, Serbia și Lituania.
  • 60,9% dintre români consideră creşterea prețurilor una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă în prezent, clasând-o pe primul loc înaintea sărăciei (locul 2, 50,5%) și a schimbărilor climatice (locul 3, 45,3%)
  • 49,2% dintre persoanele din România sunt optimiste că vom evita o catastrofă climatică, un procent mai mare decât media globală (47%).
  • Generația COP din România a fost mai puțin optimistă decât eșantionul global în ceea ce privește evitarea unei catastrofe climatice (46,8% dintre români cu vârsta mai mică sau egală cu 29 de ani, față de 48,8% pentru acest grup de vârstă la nivel global). Cu toate acestea, România prezintă un nivel de optimism mai mare, în comparație cu ţări precum: Marea Britanie – 38.9%; Germania – 32.7%; Italia – 34.6%; Franta – 35.8%;  SUA – 43.1%;  Finlanda – 45.6%; Belgia – 35.9%, Polonia – 34.9%, Danemarca – 37.8%, Olanda 36.9%, Norvegia 35.9%.
  • Mai multe persoane din România plănuiesc să treacă la surse de energie regenerabilă (59,9%), față de media globală (50,6%).

Ce urmează în viitorul apropiat?

La Epson, acționăm în fața schimbărilor climatice.

Credem că niciun individ, comunitate, companie, tehnologie, guvern sau chiar emisferă nu poate aborda singur aceste provocări. Doar prin unirea forțelor putem evita dezastre.

Barometrul Realității Climatice Epson 2023 poate fi redus la un singur cuvant – progres. Lumea recunoaște în cele din urmă că schimbările climatice reprezintă provocarea noastră comună. Dacă vrem să facem față acestei probleme, ar trebui să fim optimiști că acțiunea va duce la schimbări pozitive.

„Barometrul Realității Climatice realizat anul acesta și pentru România, vine să confirme un lucru știut de noi. Există așteptări și din partea companiilor să preia conducerea tranziției verzi. Tehnologia Heat-Free dezvoltată de Epson se remarcă prin utilizarea redusă a resurselor în etapele de producție și exploatare, precum și prin consumabilele mai puțin solicitante. În consecință, costurile și necesarul de sesiuni de întreținere pentru echipamente se reduc semnificativ. Lucrând împreună, Epson crede că putem construi cu toții un viitor prosper și mai sustenabil.”

 Simona Decuseara – Country Manager Romania & Bulgaria 

Despre Epson

Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informaţiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ceasuri şi roboţi industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovaţiilor şi depăşirii aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, Grupul Epson are peste 81.000 de angajaţi în 85 de companii din întreaga lume şi se mândreşte cu contribuţiile aduse comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului.

https://global.epson.com

Metodologia de cercetare

Sondajul a fost realizat online, desfășurat în România, în perioada 13.07.2023 – 24.07.2023 pe un eșantion de 654 de respondenți, cu vârste egale sau mai mari cu 16 ani. În total, Barometrul Realității Climatice Epson a sondat 30.294 de consumatori din 39 de state din întreaga lume.

Pentru anul 2023, au fost efectuate câteva actualizări minore la formularea întrebărilor și la opțiunile de răspuns. Acest lucru asigură că sondajul continuă să reflecte subiectele globale de actualitate și facilitează alegerea răspunsurilor pentru consumatori.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment5 ore inainte

Mai poti sa respecti un grad de chestor, cand vezi ca un necunoscut e facut chestor, la 34 ani? – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

EvenimentO zi inainte

Cel mai mare secret al Mafiei din adevarata „mafie a gunoaielor din Prahova” va fi deconspirat, luni, 04.12.2023, orele 13.00/Politisti corupti cu functie de conducere din MAI si I.P.J. Prahova – complici la santajele gruparii de criminalitate economico-financiar organizata pe care o acopera in acest judet/DOCUMENTE SI INREGISTRARI AUDIO –  IN EXCXLUSIVITATE – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Social2 zile inainte

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta...

Eveniment2 zile inainte

Asta arată preocuparea mimată față de cea mai valoroasă resursă pe care MAI o are, resursa umană. – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme
Viața în Arad3 zile inainte

Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme

Iarna isi face simtita prezenta in mod diferit in diverse regiuni ale Romaniei, iar anumite municipii se disting prin faptul...

Eveniment3 zile inainte

VICTORIE ZDROBITOARE ÎN INSTANȚĂ, A POLIȚISTULUI CĂNĂRĂU ÎMPOTRIVA POLIȚIEI NEAMȚ. FIȘE DE EVALUARE ANULATE DE JUDECĂTORI pe bandă rulantă

Unul dintre cei mai cunoscuți (și cei mai hărțuiți) polițiști din Neamț, lider al Sindicatului Europol, Ioan Cănărău, a obținut...

Eveniment4 zile inainte

TRIBUNALUL VASLUI, ultima veriga de lupta impotriva coruptiei generalizate, inainte de Consiliul JAI – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Uncategorized5 zile inainte

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

  Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a...

Uncategorized5 zile inainte

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării –...

Uncategorized5 zile inainte

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și...

Știrile Săptămânii