Connect with us

Administrație locală

Veeam lansează o nouă versiune pentru Veeam Backup for Salesforce pe cel mai important marketplace de soluții cloud pentru companii

Publicat

pe

Clienții Veeam se pot bucura acum de opțiuni extinse de securitate și restaurare disponibile pe Salesforce AppExchange pentru a se proteja împotriva pierderii sau coruperii datelor

București, 15 noiembrie 2023: – Veeam® Software, lider în protecția și recuperarea în urma atacurilor ransomware, a anunțat astăzi lansarea Veeam Backup for Salesforce v2, disponibil pe Salesforce AppExchange. Veeam Backup for Salesforce elimină riscurile de pierdere a datelor și metadatelor Salesforce cauzate de erori umane, de erori de integrare sau de corupere a datelor. Noua versiune oferită de Veeam extinde acoperirea pentru mai multe cloud-uri, oferă o securitate sporită prin intermediul autentificărilor unice (SSO) și autentificărilor multifactor (MFA), și furnizează un mediu sigur de testare și dezvoltare prin sandbox seeding. Organizațiile pot opta pentru implementarea fie la nivel local, fie în cloud. De asemenea, acestea își pot recupera cu exactitate datele de care au nevoie, atunci când au nevoie, și pot experimenta o soluție de backup proiectată special pentru datele și metadatele Salesforce.

Veeam Backup for Salesforce este în prezent disponibilă pe AppExchange: https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N4V00000FhrqeUAB.

Veeam Backup for Salesforce  

Pierderea datelor este foarte probabilă în cadrul unei organizații, motiv pentru care devine esențial ca acestea să se protejeze cu orice preț. În acest sens, noua versiune, având la bază iterația anterioară și de mare succes a Veeam Backup for Salesforce, aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește capacitățile de recuperare rapidă, fiind special concepută pentru a satisface cerințele departamentelor IT și ale administratorilor Salesforce. Veeam Backup for Salesforce subliniază importanța efectuării unui backup al datelor Salesforce pentru a preveni pierderile, asigurând conformitatea și facilitând recuperarea rapidă prin furnizarea unei soluții complete și specializate pentru backup Salesforce. În plus, oferă organizațiilor capacitatea de a-și recupera rapid și cu încredere datele pierdute din Salesforce.

Noile capabilități ale Veeam Backup for Salesforce includ:

  • Aplicații Salesforce pentru afaceri: Suportul extins pentru platforma Salesforce, alături de Salesforce Government și Education Clouds, Field Service, CPQ, Person Accounts și pachetele gestionate sunt acum incluse în oferta de backup pentru a garanta că datele critice din serviciul pe teren respectă reglementările și sunt protejate chiar și off-site.
  • Salesforce SSO și MFA: Accesul bazat pe roluri pentru operatorii de backup și restaurarea prin intermediul Salesforce sunt acum disponibile pentru a simplifica și îmbunătăți securitatea sistemelor. Jurnalul de audit va ține evidența tuturor operațiunilor sensibile.
  • Sandbox seeding și restaurările îmbunătățite:Datele pot fi restaurate în sandbox cu informații din producție sau dintr-un alt sandbox. Pot fi setate și chei alternative pentru un control mai bun asupra restaurărilor ierarhice. Capacitatea companiei de a testa, dezvolta și rezolva problemele poate fi îmbunătățită cu opțiunea de a restaura datele de producție în sandbox.

Veeam Backup for Salesforce este un produs separat și independent, disponibil contra cost, care a fost recent adăugat în oferta Veeam Data Platform. În prezent, poate fi achiziționat prin intermediul partenerilor tehnologici Veeam, iar licențele sunt disponibile sub formă de subscripții anuale, cu o durată cuprinsă între unu și cinci ani, licențierea fiind per utilizator. Până la data de 31 decembrie 2023, Veeam oferă pachete promoționale avantajoase pentru clienții existenți.

Ediția Community a Veeam Backup for Salesforce este de asemenea disponibilă. Aceasta oferă o soluție de backup și recuperare complet funcțională și gratuită pentru datele Salesforce, destinată organizațiilor cu 50 de licențe de utilizator Salesforce sau mai puțin.

Declarații cu privire la noua lansare:

  • Potrivit Veeam Data Protection Trends Report 2023, fiabilitatea și consecvența protejării datelor SaaS sunt considerate factori cheie pentru îmbunătățirea protecției datelor în 2023. Cu toate acestea, multe organizații încă nu sunt conștiente de necesitatea protejării datelor Salesforce și nu cred că datele lor, inclusiv metadatele, trebuie să fie securizate în mod corespunzător în mediul cloud. Atât Veeam, cât și Salesforce resping această percepție”, spune Danny Allan, CTO Veeam. În al treilea trimestru al anului 2023, rezervările pentru Veeam Backup for Salesforce au înregistrat o creștere de 195%. Odată cu lansarea celei de-a doua versiuni, suntem entuziasmați să ne sprijinim în continuare clienții și partenerii în această responsabilitate comună de a ne asigura că afacerile lor funcționează corespunzător și că datele critice sunt protejate și recuperabile rapid în cazul unei erori umane, erori de integrare sau corupere a datelor”.
  • Veeam Backup for Salesforce reprezintă o completare binevenită la AppExchange, contribuind la transformarea afacerilor pentru clienți prin facilitarea backup-ului rapid și a recuperării datelor și metadatelor Salesforce, atât în mediul cloud, cât și la nivel local”,spune Alice Steinglass, Vicepreședinte Executiv și Director General al Platformei Salesforce. AppExchange se dezvoltă constant pentru a conecta clienții cu aplicațiile și experții potriviți în funcție de nevoile lor de afaceri”.
  • Conform studiului nostru recent privind discrepanța în protecția datelor SaaS, constatăm că, deși majoritatea utilizatorilor finali recunosc importanța protejării mediilor și datelor Salesforce, aceștia întâmpină dificultăți în asigurarea securității acestor active împotriva riscului de pierdere”, explică Christophe Bertrand, Directorul Enterprise Strategy Group Practice. Veeam for Salesforce V2 furnizează funcții esențiale pentru a reduce acest risc și pentru a îmbunătăți protecția datelor și metadatelor la scară largă, transformându-l într-o soluție ideală pentru multe organizații care se confruntă cu această provocare”.

Despre Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange, cel mai important marketplace de cloud pentru întreprinderi la nivel global, oferă companiilor, dezvoltatorilor și antreprenorilor oportunitatea de a construi, promova și evolua prin metode noi și inovatoare. Cu peste 7,000 de listări, 11 milioane de instalări din partea clienților și 117,000 de recenzii din partea utilizatorilor experimentați, AppExchange realizează conexiuni între clienții de toate dimensiunile și din toate industriile, facilitându-le accesul la aplicații care pot fi instalate direct sau personalizate și la consultanți Salesforce certificați, pentru a soluționa orice fel de provocare din mediul de afaceri.

Informații suplimentare:

Salesforce, AppExchange, Government Cloud, Education Cloud, Field Service, CPQ, Person Accounts, pachetele gestionate și altele sunt mărci înregistrate ale salesforce.com, inc.

Despre Veeam Software

Veeam®, furnizorul #1 global de servicii de protecție și recuperare a datelor în caz de ransomware, are misiunea de a ajuta fiecare organizație nu doar să se recupereze după o întrerupere sau pierdere de date, ci și să evolueze. Cu ajutorul Veeam, organizațiile obțin o reziliență maximă prin securitatea, recuperarea și libertatea datelor în mediul lor cloud hibrid. Veeam Data Platform este o soluție unică pentru mediile cloud, virtuale, fizice, SaaS și Kubernetes, care oferă companiilor siguranța că aplicațiile și datele lor sunt protejate și disponibile în orice moment. Cu sediul central în Columbus, Ohio, și birouri în peste 30 de țări, Veeam protejează 450.000 de clienți din întreaga lume, inclusiv 73% din companiile din Global 2000. Reziliența crescută începe cu Veeam. Aflați mai mult despre Veeam, accesând www.veeam.com, sau urmăriți

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Rovinieta instituții publice – prin rovinieta.online și SEAP

Publicat

pe

De

roviniete

Rovinieta reprezintă taxa de drum aplicată în România tuturor vehiculelor care circulă în afara localităților, pe drumurile comunale, județene, naționale și autostrăzi.

Conducătorii auto sunt obligați prin Ordonanța de Guvern 15 din 2001 să-și cumpere rovinieta în momentul în care ies în afara localităților. Legea este valabilă atât pentru persoane fizice dar și pentru persoane juridice, inclusiv pentru instituțiile publice din România. Există și câteva instituții publice exceptate de la plata acestei taxe de drum, după cum urmează: vehiculele care aparțin de MAI, SRI, SIE, SPP, STS, ANP, ISU, CNADNR, ISCTR, Crucea Roșie România, și nu în ultimul rând, serviciile de ambulanță. Restul instituțiilor publice din România sunt obligate așadar să cumpere rovinieta prin SEAP.

Cum se poate achiziționa rovinieta prin SEAP

SEAP reprezintă o platforma online pe care instituțiile publice din România sunt obligate să o folosească în momentul în care fac achiziții, în special achiziții directe fără licitație. Este o platformă menită să crească nivelul de transparență în ceea ce privește cheltuirea banului public. Așadar, instituțiile publice care au nevoie de roviniete, trebuie să folosească acest portal, în parteneriat cu rovinieta.online.

Rovinieta.Online reprezintă un partener oficial CNAIR, capabil să furnizeze aceleași prețuri pentru rovinietele comercializate precum cele afișate pe pagina oficială a Ministerului. Așadar, o instituție de stat care dorește roviniete va avea din start acces la cele mai bune prețuri de pe piață. Rovinieta.online nu percepe comisioane sau taxe suplimentare pentru rovinietele comercializate spre persoane fizice, persoane juridice sau instituții publice din România.

Rovinieta instituții publice – prin rovinieta.online și SEAP

Pentru ca o instituție publică să poată cumpăra roviniete prin intermediul rovinieta.online, aceasta trebuie să urmeze câțiva pași destul de simpli:

  • Instituția publică trebuie să inițieze achiziția directă prin SEAP și să caute rovinieta.online sub denumirea CASIER TOTAL – COD 22453000-0 Viniete de automobile (Rev.2). Casier Total SRL este compania care administrează portalul rovinieta.online.
  • online trimite către instituția publică un tabel de comandă care trebuie completat foarte simplu conform unor indicații, și trimis apoi către portal pe adresa de e-mail comanda@rovinieta.online
  • Online acceptă achiziția și trimite factura proformă către instituția publică pentru a fi achitată, iar după efectuarea plății, instituția publică primește pe e-mail factura fiscală în format e-Factura alături de toate rovinietele achiziționate conform tabelului de comandă.

Procedura de achiziție este una destul de simplă, iar instituțiile publice care colaborează cu rovinieta.online cu siguranță se vor bucura din plin de beneficiile pe care portalul le oferă. Discutăm aici de la alerte pentru rovinietele care urmează să expire, posibilitatea de a achiziționa un număr nelimitat de roviniete simultan, externalizarea completă a managementului de rovinietă – serviciu prin intermediul căruia portalul își asumă contractual și eventuale amenzi sosite la poșta instituției în cazul în care se constată faptul că a fost exclusiv vina lor. Cu alte cuvinte, o instituție publică nu are nimic de pierdut în cadrul unei colaborări cu portalul rovinieta.online. Se oferă chiar și un calculator rovinieta online pe care instituțiile publice îl pot folosi pentru estimări de costuri sau de bugete. Toate avantajele sunt de partea clientului.

De asemenea cei de la Rovinieta.Online mai colaborează cu succes cu diverse instituții publice, atât cu instituții publice de mari dimensiuni precum CFR sau Aeroportul Cluj-Napoca, dar și cu instituții publice de mici dimensiuni precum școli din zona rurală. Trecutul unei companii este crucial pentru existența unei colaborări de succes și din acest punct de vedere, rovinieta.online are în spate doar colaborări de succes atât cu instituții publice dar și cu companii private. Vechimea pe piață a unei companii este cel mai bun etalon al seriozității și al calității pentru serviciile oferite. Cu cât o companie este mai veche pe o piață atât de instabilă precum cea din România, cu atât avem de-a face cu un partener mai serios, care-și va da mereu interesul să-și facă treaba cât mai profesional cu putință.

Citeste in continuare

Administrație locală

Magazinul de Jante – Găsește Combinatia Perfectă de Stil și Performanță pentru Mașina Ta

Publicat

pe

Atunci când vine vorba de îmbunătățirea aspectului și performanței automobilului tău, alegerea jantelor potrivite este crucială. Cu o gamă largă de jante din aliaj și oțel, Vadrexim este locul perfect pentru a găsi jantele care vor aduce un plus de stil și eficiență vehiculului tău.

Un magazin de jante precum Vadrexim îți oferă nu doar varietatea și calitatea produselor, ci și expertiza necesară pentru a face cea mai bună alegere.

Alegerea jantelor nu este doar o chestiune de estetică; ea influențează direct performanța mașinii. Jantele din aliaj ușor, de exemplu, reduc masa nesuspendată a vehiculului, îmbunătățind astfel manevrabilitatea și economia de combustibil. Pe de altă parte, jantele din oțel sunt recunoscute pentru durabilitatea lor, fiind o alegere excelentă pentru condițiile de drum dificile.

Un aspect esențial în alegerea jantelor este „compatibilitatea”. Este vital să alegi jante care se potrivesc nu doar cu anvelopele, dar și cu specificațiile tehnice ale vehiculului tău. La Vadrexim, vei găsi o gamă variată de dimensiuni și stiluri, ceea ce îți permite să alegi jantele care se potrivesc perfect cu mașina ta, asigurând în același timp siguranța și performanța.

Pe lângă diversitatea produselor, Vadrexim oferă și servicii profesionale de consultanță. Echipa lor de experți este întotdeauna gata să ofere sfaturi și recomandări, ajutându-te să navighezi prin variatele opțiuni și să găsești jantele care se potrivesc cel mai bine cu stilul și nevoile tale.

Un articol din Motor Trend evidențiază importanța alegerii unui magazin de jante care nu doar vinde produse, ci oferă și un nivel înalt de cunoștințe și servicii clienților săi. Acesta este un aspect în care Vadrexim excelează, oferind nu doar produse de înaltă calitate, dar și o experiență de cumpărare superioară.

În concluzie, fie că ești în căutarea unui nou set de jante pentru a îmbunătăți aspectul mașinii tale sau pentru a optimiza performanța acesteia, magazinul de jante Vadrexim este locul ideal pentru a găsi ceea ce ai nevoie. Cu o gamă largă de opțiuni, expertiză profesională și un serviciu clienți excepțional, Vadrexim îți asigură că fiecare alegere este cea mai bună pentru tine și vehiculul tău.

Citeste in continuare

Administrație locală

Rețeaua PENNY România a ajuns la 363 de magazine

Publicat

pe

De

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 363-lea magazin din România în comuna Florești-Stoenești, județul Giurgiu. Începând cu 16 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Situat pe strada 1 Decembrie 1918 nr. 128, comuna Florești-Stoenești, județul Giurgiu, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21.00, iar duminica între 8:00 – 20:00. Oferă 55 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități. Suprafața interioară de vânzare a magazinului este de 895.79 mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 363 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment3 ore inainte

România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132

Sindicatul Diamantul a anunțat recent clasamentul Global Peace Index (GPI), care măsoară liniștea globală la nivel mondial. Conform acestui raport,...

EvenimentO zi inainte

Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale – Ziarul Incisiv de Prahova

Forțarea unui polițist să facă parte dintr-un anumit sindicat pentru a obține un tratament favorizant din partea conducerii unității de...

Eveniment2 zile inainte

Situațiile în care polițistul poate refuza sau amâna executarea unui Ordin – Ziarul Incisiv de Prahova

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei,...

Uncategorized3 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Eveniment3 zile inainte

Ipocrizia Programului de sprijin pentru marea industrie din România/Ipocrizia lui Ciolacu (II) – Ziarul Incisiv de Prahova

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei,...

Eveniment4 zile inainte

Distrugerea Agriculturii Românești și impactul asupra fermierilor – Ziarul Incisiv de Prahova

Corupție și Comedie: Cum Andrei Volosevici a devenit bataia de joc a Statului Paralel în Salubritate Pe 20 septembrie 2024,...

Eveniment5 zile inainte

Critici asupra imaginei și echipamentelor Poliției Române – Ziarul Incisiv de Prahova

Aspecte ascunse din spatele stopării (fie ea pe un termen nedetrminat) a activității unui sistem menit să protejeze sectorele viticol,...

Eveniment6 zile inainte

cum Andrei Volosevici a permis corupția în salubritate – Ziarul Incisiv de Prahova

Aspecte ascunse din spatele stopării (fie ea pe un termen nedetrminat) a activității unui sistem menit să protejeze sectorele viticol,...

Viața în Arad7 zile inainte

Cum să optimizezi comunicarea pentru a maximiza impactul în media: Tendințe și sfaturi de la prcomunicare.ro

Într-o lume în continuă schimbare, comunicarea joacă un rol vital în orice industrie, iar relațiile publice (PR) devin din ce...

Viața în Arad7 zile inainte

Femei care inspiră: O doză zilnică de eleganță și motivație

Într-o lume agitată și mereu în schimbare, femeile au devenit adevărate surse de inspirație și motivație, fie că ne referim...

Știrile Săptămânii