Connect with us

Uncategorized

STAR STONE finalizează investiția de 350.000 de euro, începută anul trecut, și demarează producția de confecții metalice  

Publicat

pe

Cristian_Pop_Director_General_STAR_STONE

  • În noua categorie, companie produce elemente de gard standardizat, pe dimensiuni potrivite pentru garduri din bolțari Traverstone® Block
  • STAR STONE estimează venituri din această activitate de aproximativ 200.000 de euro până la finalul anului
  • Producătorii de confecții metalice din România vor continua, în 2023, automatizările în procesul de producție și vor prioritiza lansările de produse cu grad mare de finisare

București, 30 mai 2023 – STAR STONE, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial, finalizează investiția de 350.000 de euro, începută anul trecut, și începe, cu două luni mai devreme decât planul inițial, producția de confecții metalice, cea mai nouă categorie de produse din portofoliu.

Noile produse completează gama existentă, bolțari gata finisați pentru garduri Traverstone® Block,  produs unic pe piață, lansat la finalul anului 2021, sub patent. STAR STONE oferă acum toate accesoriile metalice necesare, alături de bolțari, pentru realizarea de garduri complete ce pot fi rapid montate în regim DIY.

„Am început cu producția de elemente de gard standardizat, 10 modele, pe dimensiuni potrivite pentru garduri Traverstone® Block by STAR STONE,  și vom continua cu elemente de gard și porți pe dimensiuni și modele solicitate de clienți. Pentru acest an, estimăm venituri de aproximativ 200.000 de euro din această activitate, bazată pe cererile clienților de a avea un gard <<la cheie>> atunci când cumpără bolțari de gard”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A.

Pentru acest an, planurile STAR STONE pentru categoria de confecții metalice vizează adresarea pieței din nord-vestul țării, în mod direct, urmând ca, de anul viitor, produsele să aibă acoperire națională, prin parteneriatele cu distribuitorii din țară.

În prezent, capacitatea de producție este astfel dimensionată încât să asigure livrarea de elemente metalice de gard pentru 40% din gardurile realizate din bolțarii Traverstone® Block.

Capacitatea de producție este dată și de personalul alocat acestei activități, ce va fi dimensionat în funcție de evoluția categoriei.

Cât privește piața de confecții metalice din România, în 2023, producătorii vor pune în continuare accent pe automatizare în procesul de producție și pe oferirea de produse cu grad mare de finisare.

Între tendințele pieței de confecții metalice, anul acesta se remarcă:

  • Tendința spre produse rezistente, care să ofere perioade de utilizare maxime, oferind garanția durabilității în timp;
  • Produse inovative care să urmeze tendințele moderne;
  • Pachete complete, funcționale în regim DIY;
  • Produse care să aducă un plus de imagine și valoare estetică;
  • Înlocuirea metalului cu alte componente/materiale mai ușoare, mai inovative și mai fiabile.

STAR STONE a încheiat anul 2022 cu vânzări de peste 7,1 milioane de euro, în creștere cu peste 30% față de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj și bolțarii au fost categoriile cu cele mai mari vânzări în 2022, cu ponderi în încasări de peste 20% fiecare. Compania estimează că va menține ritmul de creștere în 2023, când se așteaptă la o cifră de afaceri mai mare cu 30%.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Publicat

pe

De

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declarat Răzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Citeste in continuare

Uncategorized

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Publicat

pe

De

  • Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă pentru progres. În România, ambasadorii campaniei Footsteps of Progress sunt Simona Păun, Cristiana Oprea, Andreea Raicu, Maria Popovici, Șerban Pavlu și Ada Galeș.
  • Începând cu 20 septembrie, aplicația AR Keep Walking România va fi disponibilă publicului larg, iar acolo vor fi prezente poveștile inspiraționale ale ambasadorilor, iar iubitorii de Johnnie Walker vor avea posibilitatea de a înscrie și povestea lor personală.

București, 20 septembrie – Johnnie Walker dă drumul campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății. Johnnie Walker vrea să facă cunoscute poveștile celor care au o voce puternică și care luptă pentru susținerea femeilor, cu scopul de a inspira și alte persoane să susțină povestile femeilor. Campania va începe în data de 20 septembrie și se va lansa cu o aplicație AR (care va fi disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie) și va cuprinde poveștile ambasadorilor Johnnie Walker.

Scopul aplicației AR special dezvoltată de Johnnie Walker este de a a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv, având posibilitatea de a împărtăși și ei povestea lor.

Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere Johnnie Walker și pași în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care cu toții facem cunoscut contribuțiile femeilor la progresul colectiv.

Pentru mine, progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv. “a adăgat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker. 

„Pentru mine, egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial. “, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.

Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Este timpul să le facem vizibile. Campania Keep Walking România își propune să schimbe acest lucru și să le sprijine pe acestea pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.

“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv.”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.

Citeste in continuare

Uncategorized

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

Publicat

pe

De

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România și în același timp un reper pentru toți cei pasionați de tehnologie, anunță o nouă ediție a campaniei Te echipăm gratuit. De data aceasta, campania desfășurată în perioada 18 septembrie – 8 octombrie 2023,  oferă cadou clienților săi un SSD Crucial P3 de 1TB PCIe 3.0 sau o sursă Thermaltake Smart RGB 80+ 700W. Conform tradiției, clienții pot primi cadou la alegere un premiu dacă achiziționează orice procesor impreuna cu orice placă de bază și orice placă video din categoriile procesoareplăci de bazăplăci video, cu o valoare minima de 2300 RON. Această campanie se adresează celor care vor să-și construiască un nou sistem de gaming, PC Garage oferind gratuit una dintre cele două componente.

SSD-urile sunt esențiale în sistemele moderne, de aceea ele sunt alese încă de la început atunci când se realizează o configurație nouă. Crucial P3 este un SSD cu o capacitate de 1TB și viteze foarte bune, ideal pentru sistemele entry sau mid-range. Cu viteze ce ating 3500MB/s la citire și 3000MB/s la scriere, utilizatorii vor simți imediat cum PC-ul lor se miscă mult mai rapid decât dacă ar folosi un HDD tradițional.De asemenea, cu un TBW de 220TB, acest SSD va putea rula în condiții optime o lungă perioadă de timp.

Cu un renume internațional în domeniul sursele, Thermaltake oferă și în prezent produse de calitate pentru o gamă largă de clienți, atât utilizatori casnici cât și utilizatori hard core. Modelul de sursă Smart RGB 80+ de 700W cu eficiență cuprinsă între 82% și 86% în funcție de nivelul de încărcare, este o opțiune foarte bună pentru cei care construiesc un sistem puternic. De asemenea, iluminarea RGB cu buton dedicat pentru controlul culorii, ajută utilizatorii să contruiască un build modern setat pe preferințele lor.

Considerată cea mai importantă piesă din sistem, sursa este responsabilă de buna funcționare a sistemului și de protejarea acestuia în cazul unor pene de curent sau în cazul în care există fluctuații ce pot deteriora componentele electornice. Datorită protecțiilor integrate la scurtcircuit sau supratensiune, sistemul vostru este protejat în permanență.

Pentru a putea realiza un sistem de gaming corespunzător, PC Garage vine cu trei recomandări de sisteme:

Campania este valabilă în limita stocului și nu poate fi aplicată produselor din gama Business sau Desigilate. Regulamentul campaniei poate fi găsit accesând ACEST LINK.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Administrație locală2 ore inainte

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro Teamshare are peste 500 de magazine...

Eveniment13 ore inainte

Cam atata se poate face, cand te confrunti cu rechini in roba de magistrat

Ce concluzii se pot trage din lectura acestui articol luju? .luju.ro/tentativa-de-compromitere-a-judecatorului-nicolescu-ij-a-finalizat-verificarile-in-cazul-politistului-dga-care-acuza-ca-ar-fi-fost-jignit-si-intimidat-de-judecatorul-iccj-alin-nicolescu-la-un-examen-atitudinea-necorespunzatoare-a-studentului-care-pentru-a?fbclid=IwAR0rNx0rRy2YsCSLC1z1PWvzCVdyGUXAliNodW-Z2l20htuTAS4kofJxVKg Pai una evidenta ar fi ca Inspectia Judiciara este...

Uncategorized16 ore inainte

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

București, 20 septembrie 2023 – În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal,...

Uncategorized16 ore inainte

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă...

Eveniment2 zile inainte

Ce impact vor avea măsurile de austeritate asupra polițiștilor? – Ziarul Incisiv de Prahova

Debandada din Penitenciarul Spital Rahova După ce tolerează tratamentele inumane și degradante, furturile, absențele de la serviciu și întârzierile repetate...

Eveniment2 zile inainte

Macromex și Horeca Culinary School pregătesc anul acesta 100 de specialiști în bucătăria preparatelor sous-vide

Fiecare curs de bucatar durează aproximativ 4 luni, iar modulul de produse sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații...

Eveniment3 zile inainte

Un nou scandal in IPJ Prahova a izbucnit si a ajuns pe masa ministrului si a organelor de cercetare penala – Ziarul Incisiv de Prahova

Debandada din Penitenciarul Spital Rahova După ce tolerează tratamentele inumane și degradante, furturile, absențele de la serviciu și întârzierile repetate...

Uncategorized3 zile inainte

PC Garage te echipează gratuit cu un SSD de 1TB sau o sursă de 700W

București, România – 18 septembrie 2023 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice...

Eveniment4 zile inainte

CCR continua seria amanarilor privind judecata exceptiei de neconstitutionalitate a OUG 59/2017 ( prin care s-a stabilit limitarea pensiei nete la nivelul mediei salariilor/soldelor nete)! – Ziarul Incisiv de Prahova

Mai tineti minte prima reactie (cu intarziere) a familiei criminalului de la 2 Mai, si ceea va scriam atunci –...

Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo
Afaceri5 zile inainte

Greselile pe care le faci in alegerea unei companii seo

În lumea digitală actuală, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este esențială pentru succesul online al unei afaceri. Cu toate...

Știrile Săptămânii