Connect with us

Uncategorized

Medicina digitală atinge un nou record în România: 1 milion de programări online

Publicat

pe

Medicina digitală atinge un nou record în România 1 milion de programări online

Cea mai complexă soluţie de telemedicină de pe piaţa locală, Clinica Virtuală, a înregistrat 1 milion de programări online

 

București, 8 mai 2023. Cel mai digitalizat furnizor de servicii medicale din România, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, a înregistrat 1 milion de programări online în Clinica Virtuală. Platforma de telemedicină numără în acest moment 563 de medici şi 46 de specialităti, la care pacienții au acces nemijlocit. Soluția de telemedicină adusă de Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, în colaborare cu Microsoft, reprezintă unul dintre progresele în plan medical din perioada pandemică, care au permis apropierea dintre pacienții români și medici specialiști, indiferent de proximitatea fizică, urmând modelul deja implementat în țările vestice.

Cea mai complexă soluţie de telemedicină de pe piaţa locală a fost implementată în timp record

În anul de debut al pandemiei, Clinica Virtuală a fost dezvoltată în doar 10 zile, fiind cel mai mai rapid proiect de o asemenea anvergură desfăşurat pe plan local. Platforma de telemedicină Clinica Virtuală reprezintă și astăzi o soluție pentru pacienții care au nevoie de consultații, de oriunde s-ar afla. Serviciul este util atât pentru interpretarea de analize, efectuarea consultațiilor obligatorii de medicina muncii pentru abonații corporate, dar și pentru abonații fizici sau pacienții care doresc să acceseze consultații la distanță, în țară sau peste hotare.  În plus, cu ajutorul Clinicii Virtuale, pacienții cu diverse boli cronice sau autoimune pot fi monitorizați de la distanță. La finalul consultației online, concluziile acesteia și recomandările sunt salvate în raportul medical al pacientului, la care are acces 24/24, oricând, prin intermediul Contului Meu pe site-ul reginamaria.ro sau în aplicația mobilă REGINA MARIA.

Ne-a fost demonstrat în repetate rânduri că digitalizarea este un instrument care ne ajută să progresăm, atât la nivel medical, cât și relațional. Telemedicina a devenit, așadar,  o soluție care ne ajută să rămânem aproape și să oferim sprijin pacienților români, indiferent de barierele fizice. Avantajele accesibilității online sunt multiple. Accesul la medici pentru controale medicale din diverse specialități sau interpretarea analizelor nu mai este îngreunată de obstacole care țin de proximitate sau timp. Aceste beneficii sunt astăzi confirmate şi de cele 1 milion de programări online, cu un scor de satisfacție de 9.5 înregistrat în platformă de către pacienții noștri.” – declară Fady Chreih, CEO Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Consultațiile online pentru medicina muncii, medicină generală şi internă, urmate de cele pe specialităţile pediatrie, endocrinologie şi obstetrică-ginecologie au fost cele mai accesate în Clinica Virtuală. Programarea se poate face din contul creat pe site-ul Regina Maria, în secțiunea dedicată, în câțiva pași simpli și durează în medie 2-3 minute. Pacienții își aleg medicul în funcție de specialitate și datele disponibile pentru consultație, iar întâlnirea se desfășoară prin Microsoft Teams, de oriunde se află, chiar și în 24 de ore de la realizarea programării. Contul Regina Maria oferă acces la programări, istoricul consultațiilor, cu diagnosticele primite, precum și rezultatele analizelor actuale sau trecute, cu acces la facturi și plăți. Prima consultație virtuală a avut loc pe 25 martie 2020, împreună cu dr. Carmen Andrei, Medic primar endocrinologie Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Distanţa și timpul de deplasare al pacientului până în cabinetului medicului pot limita accesul la îngrijire. Telemedicina depășeste barierele geografice ale asistenței medicale și este deosebit de valoroasă pentru pacienții din comunitățile subdimensionate din punct de vedere medical și pentru cei din locațiile geografice rurale unde există deficite de medici specialiști. Clinica Virtuală este o soluție actuală care permite continuitatea îngrijirii medicale, ce s-a implementat în timp record odată cu izbucnirea pandemiei, când accesul în spital era restricționat pentru vizitele față în față. Cunoşteam rezultatele consultaţiilor de telemedicină din ţări precum Australia, Canada, SUA sau Marea Britanie, respectiv ştiam cât de mult ajută consultaţiile de la distanţă pacienţii. Aveam, deci, aşteptări mari. M-am bucurat să văd că aşteptările s-au confirmat şi că prin telemedicină putem fi  şi mai aproape de pacienţii noştri.”, declară dr. Dan Dimitriu, Director Medical Policlinici.

În acest context, compania investește continuu în facilitarea accesului la servicii medicale de cea mai bună calitate și în dezvoltarea nivelului de user-friendliness pentru pacienți de pretutindeni. Odată cu înregistrarea creșterii substanţiale a programărilor prin Clinica Virtuală, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a inaugurat în iunie 2021 un hub medical fizic, pentru ca medicii care acordă consultații online să beneficieze de tot confortul necesar pentru un act medical similar celui din policlinică. Hubul medical este situat în incinta Iulius Mall din Timișoara și oferă un spațiu modern pentru 90 de medici care acordă consultații medicale online pacienților din întreaga țară.

Transformarea digitală în domeniul sănătății înseamnă adoptarea de noi tehnologii și utilizarea acestora pentru crearea de noi moduri de lucru, mai centrate pe pacient, mai colaborative și mai eficiente. La Microsoft, dorim să sprijinim furnizorii de asistență medicală să petreacă mai mult timp alături de pacienți și să le oferim pacienților oportunitatea de a beneficia rapid de îngrijire medicală de calitate și sfaturi valoroase, indiferent unde se află. Colaborarea noastră cu Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este o dovadă a acestui obiectiv și lucrăm împreună pentru a transforma experiența medicală pentru toți.” – Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România și Moldova.

Telemedicina îmbunătătește calitatea și siguranța îngrijirilor pacienților, chiar și acelora cu un istoric medical pentru boli cronice.  Conform studiilor, pacienții care au acces la acest tip de servicii pot avea cu 38% mai puține internări în spital, 31% mai puține reinternări în spital, dar și cu 63% mai multe șanse ca să petreacă mai puține zile în spital, dovedind mai multă implicare în propria asistență medicală.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

Publicat

pe

De

 

Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a bateriei nu mai este doar o caracteristică, ci devine fundamentul mobilității moderne. Cu toate acestea, pe măsură ce solicităm dispozitive mai elegante și mai bogate în funcții, efortul de a echilibra estetica cu rezistența bateriilor a generat atât noi provocări, cât și inovație. Utilizatorii își doresc confortul unui telefon care poate rezista toată ziua cu o singură încărcare și, în același timp, să aibă un design subțire, fără grosimea suplimentară care vine de obicei cu o baterie mai mare. Această dilemă reflectă o problemă actuală în care eleganța designului intră în conflict cu performanța bateriei.

HONOR Magic V2 este un smartphone care abordează direct această provocare. Lansarea dispozitivului marchează un moment important în evoluția designului smartphone-urilor, evidențiind o sinergie între estetică și funcționalitate. În acest context, Magic V2 reprezintă o dovadă a angajamentului HONOR față de inovație, aducând în prim-plan un dispozitiv care răspunde provocării de a avea un device cu o durată lungă a bateriei, fără a adăuga greutate sau volum suplimentar.

HONOR a reușit să răspundă acestei provocări prin realizarea unui design inovator de baterie care folosește un compozit de siliciu-carbon. Această alegere a materialului a permis obținerea unei baterii care nu este doar mai ușoară și mai subțire, ci și mai densă din punct de vedere energetic. Este o schimbare radicală față de bateriile convenționale cu litiu-ion, oferind performanțe îmbunătățite într-un spațiu mai mic. Rezultatul este un dispozitiv subțire și o baterie rezistentă.

Inovația nu se oprește la baterie. HONOR a inovat design-ul smartphone-urilor pliabile, creând un dispozitiv care este impresionant de subțire ce are o grosime de 4,7 mm atunci când este deschis și de 9,9 mm atunci când este pliat. Aceste dimensiuni stabilesc un nou standard în materie de grosime, prezentând o formă la fel de plăcută ochiului pe cât este de confortabilă în mână. În interiorul bateriei se află o baterie puternică de 5000 mAh, care sfidează compromisul tradițional între eleganță și rezistență. Bateriile tradiționale de tip litiu-ion necesită adesea un compromis între greutate și putere; bateriile cu capacitate mare tind să adauge greutate dispozitivului. Cu toate acestea, datorită compozitului silicon-carbon, această baterie reușește să ofere o capacitate de încărcare mai mare, fiind în același timp mai ușoară. Această descoperire este crucială pentru designul Magic V2, permițându-i să rămână extrem de subțire și ușor de manevrat.

Echipa de design HONOR a pornit în misiunea de a crea un smartphone care să îmbine atât forma, cât și funcționalitate într-un design subțire, sfidând norma smartphone-urilor voluminoase cu baterii de mare capacitate. Procesul a implicat un amestec sinergetic de materiale inovatoare, o arhitectură internă reimaginată și o căutare neîncetată a miniaturizării.

  1. Selecția materialelor:
    Echipa HONOR a selectat materiale care să asigure un design subțire telefonului, fără să sacrifice durabilitatea bateriei. Utilizarea unui compozit siliciu-carbon pentru baterie a permis obținerea unei surse de energie mai subțire, dar cu o densitate de energie mai mare. Această alegere a fost completată de integrarea unei balamale din titan super ușoară, recunoscută pentru rezistența și ușurința sa, care a devenit baza reducerii grosimii totale a dispozitivului.
  2. Reproiectare arhitecturală:
    Dincolo de materiale, configurația internă a modelului Magic V2 a fost reproiectată meticulos. Fiecare componentă a fost analizată cu atenție pentru a se verifica eficiența spațiului, ceea ce a dus la arhitectura inovatoare „trei în unu”. Acest design a permis consolidarea mai multor funcții în componente unice, eliberând spațiu pentru o baterie mai mare.
  3. Miniaturizarea componentelor:
    Miniaturizarea componentelor interne a jucat un rol important în realizarea design-ului subțire pentru modelul Magic V2. Departamentul de cercetare și dezvoltare al HONOR s-a străduit să reducă dimensiunea tuturor elementelor, de la PCB la conectori, fără să afecteze performanța. Acest efort de miniaturizare a fost crucial pentru a menține design-ul elegant, încorporând în același timp toate caracteristicile necesare.
  4. Integrarea sistemului de răcire:
    Înțelegând importanța gestionării termice într-un astfel de design compact, HONOR a dezvoltat un sistem de răcire bionic ultra-subțire. Acest sistem este eficient, ocupă un spațiu minim, menținând un design subțire și asigurând în același timp performanța și longevitate.
  5. Abordarea centrată pe nevoile utilizatorilor:
    Pe tot parcursul procesului de proiectare, feedback-ul și așteptările utilizatorilor au rămas în prim-plan.Scopul a fost de a crea un dispozitiv care să nu doar îndeplinească, ci să depășească cerințele utilizatorilor. Prototipurile au fost testate în mod riguros și îmbunătățite pe baza scenariilor reale de utilizare pentru a se asigura că produsul final se aliniază cu nevoile consumatorilor.

Cu Magic V2, HONOR nu doar că a introdus o inovație tehnologică, ci a creat și un companion pentru utilizatorul modern, care se adaptează cu grație și vigoare cerințelor unui stil de viață dinamic. Acest dispozitiv marchează o evoluție către un viitor în care echilibrul între estetica elegantă și funcționalitatea solidă nu mai este doar un vis, ci o realitate palpabilă.

Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Publicat

pe

De

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării – Ardud (jud. Satu Mare), Kogălniceanu (jud. Constanța), Băleni (jud. Dâmbovița) și Râmnicu Vâlcea (jud. Vâlcea).  Vizitatorii noilor magazine PENNY vor experimenta un ambient modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

PENNY Baleni

Cele patru noi magazine PENNY sunt pregătite să își întâmpine clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Pe scurt, despre fiecare magazin:

  1. Magazinul PENNY din Ardud, județul Satu Mare, situat pe strada Ștefan cel Mare nr. 58, dispune de patru case de marcat, are o suprafață de vânzare de 853.48 mp și oferă 65 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și va funcționa de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00.
  2. Noul PENNY din Kogălniceanu, județul Constanța, situat pe strada Tudor Vladimirescu, nr. 16 A, are o suprafață de vânzare de 856.45 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și poate fi vizitat de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.
  3. Magazinul PENNY din comuna Băleni, județul Dâmbovița, deschis de luni până sâmbătă între 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00, este localizat pe Soseaua București – Târgoviște, nr. 66. Oferă 55 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii și are o suprafață de vânzare de 770.70 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie.
  4. Nu în ultimul rând, noul magazin PENNY din Râmnicu Vâlcea, de pe strada Posada, nr. 51, are o suprafață de vânzare de 826.87 mp și este deschis din 30 noiembrie. Magazinul va funcționa de luni până sâmbătă între 7:30 – 21:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Acest magazin nu dispune de locuri de parcare.

PENNY Kogalniceanu

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Citeste in continuare

Uncategorized

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Publicat

pe

De

  • Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și convertor audio
  • Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile Electronice, Casă și bucătărie, respectiv Frumusețe și igienă personală

București, 29 noiembrie Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că valoarea medie a comenzilor de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a fost de 265 de lei, în creștere față de cei 190 de lei din 2022, iar două treimi dintre cumpărători au optat pentru plata online a achizițiilor.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și convertor audio.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

  • Electronice, +124%
  • Casă și bucătărie, +106%
  • Frumusețe și îngrijire personală, +81%

Comparativ cu anul 2022, volumul de comenzi s-a dublat, iar datele sunt influențate și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate în acest an.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Brașov, Constanța, Prahova, Dolj, Sibiu, unde conceptul de Black Friday este deja popular și puterea de cumpărare este mai mare.

Surpriza a provenit din vânzările înregistrate în alte țări – 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales sunt din SUA, Ungaria, Bulgaria, Germania, și Anglia.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.

Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.

Despre easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment5 ore inainte

Mai poti sa respecti un grad de chestor, cand vezi ca un necunoscut e facut chestor, la 34 ani? – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

EvenimentO zi inainte

Cel mai mare secret al Mafiei din adevarata „mafie a gunoaielor din Prahova” va fi deconspirat, luni, 04.12.2023, orele 13.00/Politisti corupti cu functie de conducere din MAI si I.P.J. Prahova – complici la santajele gruparii de criminalitate economico-financiar organizata pe care o acopera in acest judet/DOCUMENTE SI INREGISTRARI AUDIO –  IN EXCXLUSIVITATE – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Social2 zile inainte

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta...

Eveniment2 zile inainte

Asta arată preocuparea mimată față de cea mai valoroasă resursă pe care MAI o are, resursa umană. – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme
Viața în Arad3 zile inainte

Lista municipiilor din Romania in care iarna vine mai devreme

Iarna isi face simtita prezenta in mod diferit in diverse regiuni ale Romaniei, iar anumite municipii se disting prin faptul...

Eveniment3 zile inainte

VICTORIE ZDROBITOARE ÎN INSTANȚĂ, A POLIȚISTULUI CĂNĂRĂU ÎMPOTRIVA POLIȚIEI NEAMȚ. FIȘE DE EVALUARE ANULATE DE JUDECĂTORI pe bandă rulantă

Unul dintre cei mai cunoscuți (și cei mai hărțuiți) polițiști din Neamț, lider al Sindicatului Europol, Ioan Cănărău, a obținut...

Eveniment4 zile inainte

TRIBUNALUL VASLUI, ultima veriga de lupta impotriva coruptiei generalizate, inainte de Consiliul JAI – Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa acuzele aduse de la nivelul conducerii aliantei Nord-Atlantice, prin pozitia ferm si autoritar exprimata de secretarul general adjunct NATO,...

Uncategorized5 zile inainte

HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh

  Într-o epocă în care smartphone-urile sunt elementele de legătură între lumea personală și cea profesională, durata de viață a...

Uncategorized5 zile inainte

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării –...

Uncategorized5 zile inainte

easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și...

Știrile Săptămânii