In zilele noastre, animalele de companie devin din ce în ce mai importante în viața gospodăriilor din intreaga lume – mai mult decat atat, acum chiar fac parte din familie. În 2021, 25% dintre proprietarii de câini și pisici și-au cumpărat un animal de companie nou și 15% dintre aceștia au spus că vor să-și răsfețe animalele, mai ales in contextul lucrului de acasă.
Drept urmare, alimentația lor devine foarte importantă și posesorii acestor mici ghemotoace de blană apelează acum la alimente cu ingrediente proaspete, bogate în proteine și cereale integrale. Ei caută, de asemenea, alimente din surse locale și responsabile și acordă multă atenție ambalajului, pe care îl preferă să fie sustenabil, trasabil și de origine responsabilă.
Dar mâncarea sănătoasă necesită și un recipient sănătos. Multe dintre recipientele în care proprietarii își hrănesc animalele de companie sunt din plastic sau oțel inoxidabil, materiale care pot transmite un miros alimentelor și conțin multe bacterii și impurități care se depozitează în caneluri atunci când recipientul este zgâriat. Solutia? Noi materiale sau schimbarea frecventa a acestor vase.
O mai mare atentie pe sănătatea animalelor de companie
In Europa de Vest si SUA, o treime dintre cumpărătorii de produse pentru animale de companie au raportat că acordă mai multă atenție sănătății acestora de la începutul pandemiei, potrivit datelor. Mare parte din acestia sunt de acord că este important să se ia măsuri preventive pentru a proteja sănătatea animalului de companie.
Astfel, hrana trebuie ….suplimentata. Asadar, pe langa mancare, proprietarii aleg si suplimente: oamenii considera ca acestea sunt cea mai eficientă modalitate de a oferi beneficii funcționale animalelor de companie. Trendul? De a alege produse ce pot calma anxietatea si care ajută la bunăstarea digestivă.
Comanda de aici hrana uscata pentru caini, cu livrare rapida!
În viitor, se consideră că mărcile de hrană pentru animale de companie trebuie să lase știința și datele să conducă directia de dezvoltare – toul în sprijinul proprietarilor de animale de companie, pentru ca acestia să ia decizii informate cu privire la sănătatea animalelor lor de companie.
Transparența – ingrediente din carne
Consumatorii, inclusiv proprietarii de animale de companie, cer durabilitate și transparență ecologică de la mărcile pe care le cumpără. Ce tip de carne si in ce procente este prezenta in hrana umeda sau uscata pentru caini? Acele “produse secundare” din ingredientele hranei pentru animale de companie trebuie să fie înlocuite cu „coproduse”, ceea ce poate spori acceptarea consumatorilor și înțelegerea faptului că utilizarea tuturor părților unui animal este mai durabilă. .
De ce? Proprietarii de animale de companie intervievați spun că si carnea de organe și cartilajul pot fi surse bune de nutrienți pentru caini ori pisici.
În timp ce studiile cred că producția de carne va continua în viitorul previzibil, acest lucru nu anulează sursele alternative de proteine pentru hrana pentru animale de companie – iar proteina de insecte este în mod categoric în creștere și câștigă atentieîn rândul consumatorilor.
Carnea cultivată în laborator se „apropie” de a deveni o realitate pentru hrana pentru animale de companie (și hrana pentru oameni). Cat va mai dura pana la popularizarea pe scara larga? Inca nu stim.
Premiumizarea hranei pentru animale de companie depășește hrana umană
Premiumizarea este o forță în domeniul mancarii de animale de companie de ceva vreme, iar pandemia nu a făcut decât să o accelereze. In ultimii cinci ani, produsele alimentare pentru animale de companie la nivel mondial au crescut cu 32%, mai mult decât majoritatea categoriilor de alimente pentru oameni.
Faptul că mulți proprietari de animale de companie sunt dispuși să plătească mai mult pentru hrana pentru animale de companie poate fi cel puțin parțial din cauza faptului că renunță la a avea copii și se concentrează în schimb pe animalele lor de companie. În SUA, de exemplu, 23% dintre cei care nu sunt părinți cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani spun că este foarte puțin probabil să aibă copii; în China, 32% dintre proprietarii de animale de companie își consideră cainii sau pisicile drept copii; iar în Regatul Unit, 56% dintre proprietarii de animale de companie au spus că ar prefera să reducă din banii pe care îi cheltuiesc pentru ei înșiși, mai degrabă decât cei pe care îi cheltuiesc pentru animalele lor de companie.