Connect with us

Uncategorized

Campania ALCOOLUL NU TE FACE MARE din nou la start

Publicat

pe

Untitled

București, 2 octombrie 2019. Asociația Berarii României în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, Poliția Română și Consiliul Național al Audiovizualului lansează o nouă ediție a campaniei educaționale ALCOOLUL NU TE FACE MARE.

Campania este în desfășurare la nivel național încă din 2006 și are ca obiectiv informarea liceenilor asupra efectelor negative ale consumului de alcool.

Din 2019, campania Alcoolul nu te face mare capătă o noua amploare, cu obiectivul de a ajunge la un număr cât mai mare de adolescenți și este dezvoltată ca un program coerent care ia în calcul factorii-cheie predictivi ai consumului de alcool în rândul tinerilor și susține prevenția prin: participarea în activități organizate de timp liber, timpul petrecut cu părinții, activitățile de relaționare la școală, prezența acasă în timpul serii și implicarea autorităților locale, școlilor și părinților.

Ionel-Florian Lixandru, Secretar de Stat, Ministerul Educației Naționale declară: Colaborarea dintre Ministerul Educației și „Berarii României”, în cadrul campaniei „Alcoolul nu te face mare”, a debutat în 2007, avându-l ca personaj principal, pe lângă elevi, pe psihologul Cristian Andrei. Campania din 2019 urmărește aceeași rețetă de succes: materiale interesante pentru elevi și părinți, un psiholog specializat în lucrul cu adolescenții, întâlniri nonformale cu tinerii. Deși prevenirea consumului de alcool în rândul tinerilor presupune un efort constant, considerăm această campanie una dintre cele mai reușite inițiative din acest domeniu, atât datorită parteneriatului de succes public-privat, cât mai ales datorită materialelor foarte moderne, în spiritul generației actuale. Rămâne de acum datoria noastră și a dumneavoastră, să le facem cunoscute, să ajungă pe toate canalele la grupul-țintă și să atingem astfel scopul pentru care au fost create: conștientizarea tinerilor și a părinților referitor la consecințele consumului de alcool la vârste sub 18 ani și luarea unor decizii de viață sănătoase”.

Comisar de Poliţie Sorin Stănică, Director al Institutului de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, declară: „Suntem preocupaţi permanent de transmiterea către adolescenţi a reperelor necesare asigurării unor atitudini dezirabile social în rândul acestora. Apreciem ca binevenită reluarea colaborării cu Asociaţia „Berarii României”, întrucât se crează premisele unor acţiuni de succes, susţinute de echipe multidisciplinare, în cadrul cărora se vor disemina, către grupul ţintă vizat, date corecte şi pertinente, de natură să reducă riscul de victimizare ori de implicare a minorilor în comiterea de fapte penale. Astfel, poliţiştii structurilor de analiză şi prevenire a criminalităţii vor asigura suportul informaţional privind infracţionalitatea juvenilă, prin prisma legislaţiei în vigoare, dar şi a modalităţilor de diminuare a vulnerabilităţii”.

Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României, declară: Promovarea unui comportament responsabil față de consumul de alcool se află permanent în atenția noastră, producătorii locali de bere contribuind activ la implementarea strategiei Uniunii Europene de reducere a consecințelor consumului dăunător de alcool. Educația este cea care deține un rol cheie în schimbarea atitudinii față de consumul de alcool a adolescenților. De aceea considerăm că prin acțiunile comune ale industriei,  autorităților, profesorilor și părinților putem produce schimbările de comportament pe care ni le dorim. Le mulțumim partenerilor campaniei care au avut încredere în noi în tot acest timp și ne dorim ca prin acest efort comun să contribum eficient la reducerea consumului de alcool în rândul minorilor„.

Campania se va derula pe parcursul a 3 ani. În prima etapă, în București (2 octombrie), Târgoviște (18 octombrie), Focșani (25 octombrie), Pitești (1 noiembrie) și Brașov (8 noiembrie) vor avea loc întâlniri cu elevii din clasele IX-X și Silviu Ioniță, psiholog și mental coach al Echipei Naționale de fotbal U21, cu o experiență de 20 de ani în proiecte cu adolescenți, reprezentanți ai organizației E-Civis, care vor prezenta adolescenților activități de timp liber (demonstrații cu roboți), precum și reprezentanți ai Ministerului Educației Naționale și ai Poliției Române.

Ghidul adolescentului, Ghidul pentru părinți, Ghidul profesorului cu sfaturi și recomandări vor fi disponibile pentru cei interesați și vor putea fi descărcate de pe platforma online www.alcoolulnutefacemare.ro.

Prin parteneriatul cu CNA, care a aprobat încadrarea campaniei în categoria campaniilor de interes social, spotul va fi difuzat pe posturile TV și radio naționale și locale, astfel mesajele campaniei vor ajunge la cât mai mulți tineri și părinți.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Grupul SGS își consolidează oferta de servicii de Încredere Digitală prin lansarea unui cadru global structurat

Publicat

pe

De

Geneva, 29 October 2025 –

Grupul SGS, lider mondial in domeniul testarii, inspectiei si certificarii, anunta noul cadru global care reuneste intr-o abordare coerenta si bine structurata serviciile dedicate Increderii Digitale – SGS DIGITAL TRUST: Across technologies, services and organizations

Bazat pe expertiza noastră globală recunoscută, acest cadru diversifică și consolidează soluțiile oferite, sprijinind organizațiile să navigheze în siguranță prin peisajul complex al Încrederii Digitale.

Încrederea digitală reprezintă de mult timp o prioritate strategică pentru Grupul SGS, fiind definită ca pilon esențial al Strategy 27: Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii, prezentată în cadrul Capital Markets Event 2024. Lansarea SGS DIGITAL TRUST, care coincide cu Luna conștientizării securității cibernetice, marchează o nouă etapă în sprijinul acordat organizațiilor pentru gestionarea riscurilor digitale contemporane.

De la inteligență artificială și tehnologii conectate până la infrastructuri complexe, acest cadru integrează serviciile noastre într-un mod clar și unitar, oferind clienților posibilitatea de a construi, demonstra și menține încrederea în întregul ecosistem digital.

La baza sa se află patru piloni strategici care acoperă toate dimensiunile Încrederii Digitale:

  • Produse și tehnologii conectate
  • Servicii și infrastructură digitală
  • Date și inteligență artificială
  • Organizații și oameni

Acest cadru abordează aspectele esențiale ale încrederii: siguranță, securitate cibernetică, confidențialitate, echitate, transparență și sustenabilitate. El sprijină industrii precum infrastructura critică, tehnologia medicală, mobilitatea, electronica de consum și tehnologia wireless, dar și domenii precum plățile, identitatea digitală, telecomunicațiile, spațiul și semiconductorii.

Indiferent că vorbim despre planificare sigură, audituri de conformitate, evaluări tehnice, testare sau monitorizare continuă, SGS rămâne partenerul de încredere pentru construirea și menținerea Încrederii Digitale.

Géraldine Picaud, CEO SGS, a declarat: „Ca parte a Strategy 27, Încrederea Digitală reprezintă un pilon cheie de creștere pentru SGS. Noul cadru duce expertiza noastră la un nivel superior, consolidându-ne rolul de partener independent în ecosistemul digital.”

Aflați mai multe la sgs.com/digital-trust.

Citeste in continuare

Uncategorized

Training de top pentru tehnicieni frigotehniști: DAAS Epta România lansează centrul din Ploiești

Publicat

pe

De

Investiție de peste 500.000 de euro în educație și tehnologie: mediul privat preia inițiativa formării tehnicienilor, după modelul centrelor din Germania și Italia.

DAAS Epta România, parte a grupului internațional Epta, anunță inaugurarea oficială a primului Training Center dedicat tehnicienilor frigotehniști din România și debutul primei serii de cursanți. Cu o investiție de peste 500.000 de euro, proiectul marchează o premieră pentru industria de refrigerare locală și poziționează România ca hub regional de excelență în formarea specialiștilor.

DAAS Epta Training Center (DETC), situat în incinta sediului din Ploiești, reprezintă o inițiativă unică în mediul privat, dezvoltată după modelul academiilor Epta din Germania și Italia. Centrul răspunde unei nevoi critice de formare în sectorul instalațiilor frigorifice – un domeniu-cheie pentru retail, logistică și industria alimentară – și oferă cursuri practice și teoretice pe patru niveluri, de la începător la specialist, integrând atât competențe tehnice, cât și sesiuni de soft skills susținute cu sprijinul echipei de Resurse Umane.

Cursurile sunt hands-on, bazate pe echipamente de ultimă generație: instalații frigorifice funcționale cu agenți naturali, panouri electrice, pompe de căldură și vitrine „best in class” dezvoltate de Epta. Infrastructura centrului include un showroom dedicat tehnologiei Epta, o sală de training pentru ucenici unde se învață bazele refrigerării și săli de studiu teoretic moderne și complet echipate. Tehnologiile emergente, precum realitatea virtuală și inteligența artificială, vor fi integrate treptat în sesiunile de formare, oferind un mediu educațional complet și relevant pentru cerințele actuale ale industriei.

0R1A8308

Prima serie de cursanți și conceptul de formare
Prima serie este formată din angajați ai companiei DAAS, provenind din diverse departamente — telemonitorizare, service, montaj — și are rolul de a optimiza conținutul viitoarelor programe. Cursurile sunt predate de formatori interni cu experiență extinsă în domeniu, absolvenți ai programelor de certificare pentru formatori.

Fiecare zi de curs include sesiuni teoretice, practice și de soft skills, iar participanții sunt evaluați prin teste zilnice și evaluări săptămânale. În timpul sesiunilor practice se folosesc echipamente de ultimă generație: instalații frigorifice cu agenți naturali, centrale dotate cu sisteme ETE și FTE, soluții digitale de tip LineON și SwitchON, precum și platformele de telemonitorizare cele mai utilizate în industrie.

Centrul are o capacitate de 20–30 de participanți, dar se concentrează pe grupe restrânse de maximum 8 cursanți, pentru a asigura o formare reală și individualizată. Durata unui curs este de o săptămână pentru fiecare nivel, iar după perioada de practică pe teren, cursanții pot accesa nivelul următor pe baza unui test de evaluare. În prima etapă, toți cei peste 230 de angajați DAAS Epta România vor urma programele de training, urmând ca ulterior centrul să se deschidă și către elevi, studenți și parteneri din industrie.

0R1A8342

Educație aplicată și parteneriate strategice
DAAS colaborează cu Liceul „Elie Radu” din Ploiești, universități tehnice și cu Asociația Frigotehniștilor din România, pentru a atrage tineri către o carieră tehnică stabilă și modernă. În paralel, compania derulează programe de tip „porți deschise” și intenționează să obțină acreditare pentru emiterea certificărilor oficiale de frigotehnist.

„Prin acest centru, mediul privat face un pas concret în direcția formării profesionale — acolo unde sistemul public are încă un deficit major. Prima serie este doar începutul: ne dorim să construim o generație de specialiști în refrigerare, bine pregătiți tehnic și conectați la realitatea digitală a industriei. Investim în oameni, pentru că doar așa putem susține performanța și inovația pe termen lung”, declară Daniel Mocanu, Director General DAAS Epta România.

0R1A8362

România – centru regional de excelență pentru Epta Group
Odată cu deschiderea Training Center-ului, DAAS Epta România își consolidează statutul de centru regional de excelență pentru servicii de telemonitorizare (TLM), cu obiectivul de a gestiona peste 3.000 de locații monitorizate până la finalul anului 2025, atât în România, cât și pe piețele internaționale. 

Epta Group – lider global în refrigerare
Epta Group, lider european și al doilea la nivel mondial în refrigerare comercială, investește masiv în dezvoltare, cercetare și digitalizare. O mare parte din tehnologia de top a grupului este disponibilă în acest Training Center, oferind cursanților oportunitatea de a învăța într-un mediu care le garantează succesul.

Despre DAAS Epta România
Fondată în 1993, DAAS Epta România este lider în soluții integrate de refrigerare comercială, HVAC și food service. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă servicii de inginerie, mentenanță și project management pentru retail, logistică și HoReCa. Din 2015, face parte din Epta Group, jucător global cu o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de euro și operațiuni în peste 80 de țări.

Citeste in continuare

Uncategorized

ELKO Romania adaugă brandul ONKRON în portofoliu – soluții profesionale pentru montarea și suportul echipamentelor video și IT

Publicat

pe

De

București, 28 October 2025 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, anunță extinderea portofoliului său prin includerea brandului ONKRON, producător global de suporturi TV profesionale, sisteme reglabile pentru monitoare și videoproiectoare, standuri mobile și soluții VESA universale.

Prin acest parteneriat, ELKO Romania își consolidează oferta de produse destinate mediilor corporate, educaționale și rezidențiale, oferind partenerilor și clienților soluții flexibile, fiabile și ușor de integrat pentru gestionarea echipamentelor video și de afișaj.

Am observat din cererea partenerilor noștri o nevoie tot mai mare pentru soluții de mounting, corelat cu creșterea pe care o vedem în zona de digital signage. Prin extinderea portofoliului nostru, putem oferi acum o soluție completă pentru parteneri”, a declarat Marius-Beniamin Dumitrașcu, Product Manager @ELKO.

Portofoliul inițial include produse concepute pentru a răspunde cerințelor spațiilor moderne – de la birouri și săli de conferință, până la showroom-uri, spitale sau instituții de învățământ.

Adăugarea brandului ONKRON în portofoliul ELKO Romania completează direcția strategică a companiei de a livra soluții complete și moderne pentru orice tip de mediu tehnologic. Produsele ONKRON se remarcă prin versatilitate, design ergonomic și o calitate excelentă a fabricației – valori care se aliniază filozofiei de distribuție a ELKO Romania.

Produsele ONKRON vin să răspundă unei cereri tot mai mari pe piața românească, unde integrările audio-video, digital signage-ul, sălile de conferință, zonele comerciale și spațiile educaționale impun soluții profesionale, sigure și compatibile universal. Gama ONKRON acoperă diagonale variate – de la televizoare și monitoare standard până la panouri mari de până la 120” – oferind funcționalități avansate de montare (înclinare, rotație, braț extensibil, profil redus) și o instalare rapidă și sigură. Prin aceste caracteristici, ONKRON completează perfect portofoliul ELKO Romania și răspunde nevoilor tot mai complexe ale partenerilor și integratorilor din domeniu.

Cu o prezență globală și un portofoliu extins, ONKRON s-a impus ca unul dintre principalii producători de soluții de montare și mobilitate pentru ecrane, monitoare și videoproiectoare, oferind compatibilitate universală, stabilitate ridicată și un nivel înalt de siguranță în utilizare.

Mai multe informații despre produsele ONKRON sunt disponibile pe site-ul oficial: www.onkron.com.

Despre ELKO Group și ELKO Romania

ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, reprezentând peste 350 de producători. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de retaileri, producători de calculatoare, integratori de sisteme și companii din diferite domenii, în 13 țări din Europa și Asia Centrală. Cifra de afaceri a ELKO Group în 2024 s-a ridicat la 1.143 mil. USD (1.056 mil. EUR), cu o rată de profitabilitate brută de 7.8%. Aflați mai multe informații de pe site: www.elkogroup.com 

ELKO Romania face parte din Grupul ELKO și este specializată în distribuția unei game extinse de echipamente și soluții IT. Portofoliul său include PC-uri, componente hardware, electronice pentru uz casnic și de birou, telefoane mobile, software, infrastructură IT și soluții de stocare, soluții de securitate, echipamente industriale, sisteme de comunicații, precum și electronice de consum. ELKO Romania comercializează aceste produse exclusiv prin intermediul partenerilor săi: reselleri, retaileri, magazine online, companii specilalizate în proiectarea, instalarea și distribuția de soluții IT, sisteme de comunicații și de supraveghere video. Această abordare permite ELKO Romania să acopere toate canalele de distribuție IT & Telecom și să ofere soluții complete și adaptate pentru diversele nevoi ale clienților săi. Mai multe informații la: www.elko.ro 

Citeste in continuare

Ultimile stiri locale

Uncategorized22 de ore inainte

Grupul SGS își consolidează oferta de servicii de Încredere Digitală prin lansarea unui cadru global structurat

Geneva, 29 October 2025 – Grupul SGS, lider mondial in domeniul testarii, inspectiei si certificarii, anunta noul cadru global care reuneste intr-o...

Afaceri2 zile inainte

De Black Friday, dezvoltatorul lansează o ofertă de preț limitată, de 2.800 de euro/mp, pentru proiectul boutique Maison du Monde. În plus, unele apartamente sunt scutite de plata TVA

Cu ocazia Black Friday, dezvoltatorul proiectului boutique Maison du Monde, din nordul Capitalei, anunță lansarea unei perioade speciale de achiziție, între 21 octombrie...

Uncategorized2 zile inainte

Training de top pentru tehnicieni frigotehniști: DAAS Epta România lansează centrul din Ploiești

Investiție de peste 500.000 de euro în educație și tehnologie: mediul privat preia inițiativa formării tehnicienilor, după modelul centrelor din Germania și...

Uncategorized2 zile inainte

ELKO Romania adaugă brandul ONKRON în portofoliu – soluții profesionale pentru montarea și suportul echipamentelor video și IT

București, 28 October 2025 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT...

Uncategorized3 zile inainte

ZTE nubia Air este disponibil în România

nubia Air redefinește stilul ultra-slim, integrând o baterie de 5.000 mAh într-un design revoluționar cu o ramă de doar 5,9...

Uncategorized3 zile inainte

Axis anunță camerele bullet robuste, bazate pe inteligență artificială, ce oferă performanțe deosebite

București, 27 October 2025– Axis Communications anunță lansarea a patru camere bullet de nouă generație, bazate pe inteligență artificială (AI),...

curatare tapiterie saltele canapele cu aburi , spalare cu aburi tapiterie oradea, spalatorie curatatorie igienizare curatare tapiterie saltele canapele cu aburi , spalare cu aburi tapiterie oradea, spalatorie curatatorie igienizare
Știri din județ4 zile inainte

Spălare auto Oradea Curățare tapițerie auto rapidă și eficientă

Clean-Spot.ro – Curățare Auto și Detailing de Top în Oradea La Clean-Spot.ro din Oradea, îți aducem serviciile de curățare auto...

igienizare saltele oradea, spalare saltele oradea, igienizare saltele oradea, spalatorie saltea oradea,curatatorie saltea oradea igienizare saltele oradea, spalare saltele oradea, igienizare saltele oradea, spalatorie saltea oradea,curatatorie saltea oradea
Știri din județ5 zile inainte

Spălat saltele Oradea – redăm prospețimea somnului tău

Curățenie impecabilă pentru casa ta cu Clean-Spot.Ro Profesioniștii în curățare tapiterie în Oradea La Clean-Spot.Ro, știm cât de importantă este...

Servicii de curatenie ORADEA Servicii de curatenie ORADEA
Afaceri7 zile inainte

Echipa Perfectă pentru Curățenie la Domiciliu Oradea – Rapid și Eficient

✨ Clean-Spot.ro – Soluția ta profesională pentru o casă impecabilă în Oradea Cauți o firma de curatenie Oradea care să...

Uncategorizedo săptămână inainte

O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine...

Știrile Săptămânii