Connect with us

Eveniment

𝐒𝐩𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐨𝐬𝐞𝐛𝐢𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐞𝐢𝐥𝐚𝐥ț𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐢𝐝𝐚ț𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐂𝐑, 𝐁𝐨𝐠𝐝𝐚𝐧 𝐋𝐢𝐜𝐮 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐮𝐫𝐮𝐥 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐮 ș𝐢-𝐚 𝐩𝐮𝐬 î𝐧 𝐝𝐨𝐬𝐚𝐫𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐏𝐚𝐫𝐥𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬𝐚𝐥𝐞, 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐢𝐮 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐠𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐢𝐝𝐚𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢 ș𝐢 𝐧𝐮𝐦𝐢𝐫𝐞𝐚 î𝐧 𝐟𝐮𝐧𝐜ț𝐢𝐞

Publicat

pe

„Dosarul de candidat” al lui Bogdan Licu pentru funcția de judecător al CCR, formal din partea Camerei Deputaților, dar practic – nominalizare a PSD, are doar 9 pagini.
Prima pagină a dosarului de candidat al lui Bogdan Licu pentru CCR reprezintă doar o adresă semnată de Alfred Simonis, liderul de grup al PSD, prin care acesta transmite Comisiei Juridice din Camera Deputaților, „propunerea nominală a Grupului PSD pentru numirea unui judecător CCR” în persoana lui Bogdan Licu.
Alfred Simonis susține în aceeași adresă că anexează CV-ul dar și „actele doveditoare” pentru numirea lui Licu și îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 143 din Constituția României.
Însă, ĂŽn ceea ce privește „actele doveditoare” se poate observa că o parte din acestea…lipsesc.
În dosarul de candidat al lui Bogdan Licu există doar un acord nominal al candidatului Licu, semnat pe 26 aprilie 2022, prin care să fie numit judecător al CCR pentru următorii 9 ani, însoțit de angajamentul că la data numirii la CCR va demisiona din funcția de procuror.
În același dosar de candidat mai există doar CV-ul lui Bogdan Licu întins pe 5 pagini, în care acesta susține că a urmat Facultatea de Drept de la Universitatea particulară „Spiru Haret” și posedă o diplomă de licență eliberată de „Babeș Bolyai”, iar pe alte 2 pagini Licu prezintă o adeverință cu traseul său profesional din perioada 1996 – 2022, eliberată de CSM, pe 19 aprilie 2022, Direcția de Resurse Umane și Organizare.
Și atât.
Bogdan Licu nu a prezentat Parlamentului proba studiilor sale, deși aceasta este, potrivit Constituției, criteriu de legalitate pentru numirea în funcție dar și pentru acceptarea candidaturii.
Legea fundamentală a României, Constituția, stipulează clar și exact la articolul 143 drept criterii de numire „pregătirea juridică superioară, înalta competență profesională și o vechime de cel puțin 18 ani în activitatea juridică sau în învățământul superior”.
Lipsa documentelor doveditoare din dosarul de candidat al lui Bogdan Licu ĂŽn ceea ce privește ĂŽndeplinirea criteriului legal – „pregătirea juridică superioară” – este cu atât mai bizară cu cât diploma de licență a lui Bogdan Licu de la „Babeș Bolyai”, cu aceeași serie și număr ca cea dată pierdută ĂŽn 2009 de la Spiru Haret, este deja publică.
Documentul a fost prezentat public în 2020 și recent de jurnalista Emilia Șercan din cauza instanței în care a fost parte și în care Bogdan Licu a scăpat de doctoratul plagiat de la Academia SRI.
Cu toate aceste „omisiuni” din dosarul de candidat în ceea ce privește îndeplinirea criteriului legal, Comisia juridică a Camerei Deputaților a acceptat candidatura lui Bogdan Licu pentru CCR, a avizat-o și pozitiv și a propus-o plenului Camerei Deputaților pentru vot săptămâna aceasta, pe 3 mai, dezvaluie Sorina Ruxandra Matei.
𝐂𝐮 𝟐 𝐥𝐮𝐧𝐢 î𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐬ă 𝐟𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐮𝐬 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐂𝐑, 𝐒𝐑𝐈 𝐥-𝐚 𝐞𝐥𝐢𝐛𝐞𝐫𝐚𝐭 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐩𝐞 𝐁𝐨𝐠𝐝𝐚𝐧 𝐋𝐢𝐜𝐮 𝐝𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫𝐚𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐥𝐚𝐠𝐢𝐚𝐭. 𝐒𝐑𝐈 𝐚 𝐟ă𝐜𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐮𝐥 𝐩𝐞 𝐋𝐢𝐜𝐮 𝐥𝐚 „𝐩𝐢𝐞𝐫𝐝𝐞𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐞” î𝐧 𝐌𝐨𝐧𝐢𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐎𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥, î𝐧𝐬ă 𝐋𝐢𝐜𝐮 𝐦𝐚𝐢 𝐚𝐫𝐞 𝐮𝐧 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐚 𝐒𝐑𝐈 𝐟ă𝐜𝐮𝐭 𝐩𝐞 𝐯𝐫𝐞𝐦𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐢 𝐑𝐚𝐝𝐮 𝐓𝐢𝐦𝐨𝐟𝐭𝐞
 În 2015, când a fost descoperit plagiatul lui B. Licu de la Academia SRI, și Marcel Ciolacu urma de 2 ani școala doctorală a SRI
 Marcel Ciolacu a fost doctorand SRI timp de 6 ani până a ajuns șef peste PSD și a renunțat și el și SRI din cauza scandalurilor
 Licu este însă „veteran” în SRI: mai are un master făcut la SRI pe vremea lui Radu Timofte
Pe 2 februarie 2022, cu doar o lună înainte să apară informațiile privind iminenta propunere din partea PSD privind nominalizarea lui Bogdan Licu pentru un post de judecător al Curții Constituționale, Academia Națională de Informații a SRI azvârlea un anunț prin Monitorul Oficial.
„Academia Națională de Informații Mihai Viteazul, cu sediul ĂŽn București, șos. Odăi, nr 20, sector 1, aduce la cunoștință anularea diplomei de doctor seria H nr. 0004747/1023, eliberată la 13 decembrie 2011, de Academia Națională de Informații Mihai Viteazul, din București, pe numele lui Licu I. Dimitrie – Bogdan”.
Anunțul SRI este rătăcit în paginile unei zi de miercuri, prin partea a III-a a Monitorului Oficial al României, nr. 93, la capitolul „Pierderi de acte”, după Nelu Ababei din satul vasluian Poiana Pietrei care-și pierduse și el carnetul de muncă pe care-l avea din 1979.
Comunicarea importantă pe Bogdan Licu, nr 2 din Ministerul Public, poartă numărul 318.771. Ai zice că este o înștiințare ca oricare alta. Pentru că după el, și ieșeanul Dan Andriescu transmitea că un titlu de proprietate din 2008 pe numele rudei sale defuncte este pierdut.
Dar nu este deloc așa.
Academia SRI nu face publică vestea privindu-l pe Bogdan Licu pe site-ul său iar anularea diplomei de doctor SRI pentru Licu este una dintre puținele ocazii când SRI face acest gest. Probabil pentru deschiderea unui drum fără controverse legale către CCR. Un alt anunț asemănător mai făcuse SRI cu 5 zile de Crăciunul lui 2021, pe numele Loredana Radu, deși în acest caz instanța se pronunțase definitiv hăt, în 2019.
De altfel, pentru Bogdan Licu SRI a făcut și o excepție: în martie 2021, Academia SRI, prin comisia sa de etică, a decis în unanimitate să suspende verificarea doctoratului lui Licu cu tema „Corupția – risc major la adresa securității naționale”, coordonat de G.Oprea, până când Licu nu-și soluționează definitiv demersurile de oprire a verdictului de plagiat prin instanță.
Pe 15 noiembrie 2021, ministrul Educației din Guvernul Florin Cîțu, Sorin Cîmpeanu, emisese rapid ordinul nr 5586, prin care cerea SRI să ia act de decizia definitivă a Curții Supreme de Justiție, dată doar cu 2 săptămâni înainte – pe 4 noiembrie 2021 – și să anuleze doctoratul dat de SRI lui Bogdan Licu.
După demersuri aproape disperate în instanțe și pe mai multe fronturi, Bogdan Licu obținuse de la Curtea Supremă de Justiție a României – de la un complet din care a făcut parte fosta sa șefă – Alina Ghica – să scape în sfârșit de doctoratul fraudulos, după ce Curtea de Apel din București decisese contrariul cu 2 ani înainte, într-o luptă pe fondul cauzei care a durat și aceasta aproape 1 an.
Până la urmă, din poziția de nr. 2 în Ministerul Public, Bogdan Licu a reușit să scape doar prin Curtea Supremă de Justiție de declararea sa oficială ca „plagiator”, blocând astfel orice verificare oficială și certificată a „operelor” sale.
De altfel, Bogdan Licu și în prezent, în ciuda evidențelor, susține că nu și-a plagiat în teza de doctorat, însă același Bogdan Licu mai este suspectat de alte 2 plagiate.
În august 2015, când jurnalista Emilia Șercan publica pe Hotnews concluziile investigației sale privind plagiatul lui Bogdan Licu, care-și copiase fraudulos mai bine de jumătate din teza de doctorat coordonată de alt celebru plagiator al Academiei SRI, Gabriel Oprea, și Marcel Ciolacu, actualul președinte PSD, era doctorand al Academiei SRI „Mihai Viteazul” pentru anul universitar 2015-2016.
Marcel Ciolacu, alături de alte nume controversate din politică, afaceri, presă, se înscrisese la doctorat la SRI încă din anul 2013, pe vremea lui V. Ponta, când Ciolacu era doar președinte al organizației PSD Buzău și un simplu deputat al PSD în Comisia pentru tehnologia informației și comunicațiilor din Camera Deputaților, importantă și ea pentru SRI.
La finalul anului electoral 2019, după ce PSD a pierdut cursa pentru Palatul Cotroceni și după ce s-a înscăunat președinte PSD, Marcel Ciolacu și SRI n-au știut cum să scape de informațiile devenite între timp publice – privind cursurile doctorale, astfel că SRI a anunțat brusc în mai 2020 faptul că l-a exmatriculat pe Ciolacu abia în 2019, după 6 ani de la înscriere la școala sa doctorală și „studenție” SRI, iar Ciolacu a spus atunci că „doctoratul SRI nu mai este o urgență pentru mine”.
În aprilie 2022, Marcel Ciolacu l-a propus fără nicio justificare și în ciuda tuturor controverselor certificate din carieră, pe Bogdan Licu pentru un post de judecător al CCR, autoritate unică de jurisdicție constituțională în România care timp de 7 ani a scos legal SRI din Justiția din România.
CSM a decis din 2020 că Bogdan Licu, fostul său membru și nr. 2 din Ministerul Public vreme de 9 ani în România, nu îndeplinește criteriile de integritate pentru un magistrat.
Numai că și arhiva CSM este plină de surprize.
Un CV rătăcit al lui Bogdan Licu urcat pe siteul CSM în februarie 2009, când acesta ajunsese deja vicepreședinte CSM, arată că Licu a mai urmat în 2004 și Colegiul Superior de Siguranță Națională al SRI, tot prin Academia Națională de Informații a SRI.
În CV-u său de pe site-ul CSM, Licu scrie că a stat la cursuri pe siguranță națională la SRI timp de 3 luni (din martie până în iunie 2004) iar drept recompensă a primit un certificat de absolvire de la SRI pentru masterul urmat.
Când făcea primele cursuri la SRI, Bogdan Licu supraveghea în paralel și urmărirea penală în Parchetul de pe lângă Tribunalul București, din poziția Procuror Șef de Secție, numit în funcție în 2003 prin ordinul ministrului Justiției de la acea vreme, Rodica Stănoiu.
Același Bogdan Licu scrie că tot în 2003 „publica” și articolul „Corupția – Risc major la adresa siguranței naționale” – la Sesiunea de Comunicări științifice 2003, organizată de Academia Națională de Informații a SRI.
Teza de doctorat plagiată a lui Licu, pentru care acesta a obținut în fals titlul de doctor SRI în 2011, poartă în mod curios același nume.
Acum 19 ani, pe vremea lui Ion Iliescu – Adrian Năstase, la primele contacte cu SRI recunoscute oficial în documente chiar de Bogdan Licu, SRI era condus de defunctul Radu Timofte. (Cristina T.).

Articolul 𝐒𝐩𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐨𝐬𝐞𝐛𝐢𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐞𝐢𝐥𝐚𝐥ț𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐢𝐝𝐚ț𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐂𝐂𝐑, 𝐁𝐨𝐠𝐝𝐚𝐧 𝐋𝐢𝐜𝐮 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐮𝐫𝐮𝐥 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐮 ș𝐢-𝐚 𝐩𝐮𝐬 î𝐧 𝐝𝐨𝐬𝐚𝐫𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐏𝐚𝐫𝐥𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬𝐚𝐥𝐞, 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐢𝐮 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐠𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐢𝐝𝐚𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢 ș𝐢 𝐧𝐮𝐦𝐢𝐫𝐞𝐚 î𝐧 𝐟𝐮𝐧𝐜ț𝐢𝐞 apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Eveniment

Cineva are simtul umorului la magazinul din colt/A alaturat-o pe Veorica de Manole

Publicat

pe

La fix un an dupa ce ,,a spart stirile” faptul ca Veorica a devenit consilierul turnatorului, pentru ca deschidea usi si bea cafele pe la Bruxelles (cum ne spunea domnul Vasilescu). Manole ne-a asigurat ca nu e tocmai asa, ca e disciplinata, vine la birou si ca va prezenta si un raport cu ceva verde. Intre timp Veorica a plecat… neprezentand raportul pe perioada in care era platita cu minimum 4000 de Euro in calitate de consilier al turnatorului, nu a reusit sa imi inlature prima impresie, si anume ca a fost premiata de Manole pentru ca i-a asigurat inca un mandat si un milion de Euro bani albi, aferenti acestui nou mandat (pun in link articolul din urma cu fix un an). Revenind la magazin, pe langa alturarea faptica a Veoricai si a lui Manole, am observat si faptul ca, raionul de ceai de tei e neatins.

Ceea ce spune multe despre griparea mecanismului de politica monetara prin care Manole vrea sa trateze inflatia cu ceai de tei. Adica, pe partea economica…. Si nu in ultimul rand, in contrast cu raionul de ceai de tei (neatins), am observat ca lamai nu mai erau deloc, precizeaza analistul economic Radu Teodor Soviani… (Sava N.).

Articolul Cineva are simtul umorului la magazinul din colt/A alaturat-o pe Veorica de Manole apare prima dată În Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Eveniment

„Sper sa nu apuc vremurile când, la gura sobei, voi povesti nepotilor mei că au fost cândva judecători ĂŽn România…”

Publicat

pe

Toţi cei care lucrează în Ministerul Afacerilor Interne au simţit cel puţin o dată, pe pielea lor, că oricât de evident ar părea un drept recunoscut prin lege, e foarte posibil ca acesta să nu fie atât de clar pentru cei care decid la nivelul unităţilor centrale din MAI (DGF, DGMRU, DGJ ) și care emit directive pentru toate unităţile subordonate, dezvaluie sindicatul Europol.

Nu de puţine ori ne-a fost dat să aflăm că pe lângă legislaţia cunoscută, aflată la vedere și publicată în Monitorul Oficial, mai există acte normative nepublicate, deşi acestea nu conţin informaţii clasificate și nici alte aspecte care să justifice „secretizarea” lor.

În baza unei legislaţii care a permis emiterea unor astfel de acte normative nepublice până la un anumit moment, reprezentanţii Ministerul Afacerilor Interne le-au ţinut ascunse şi au abuzat de acestea de fiecare dată, pentru a priva poliţiştii de anumite drepturi recunoscute prin lege.

Un astfel de caz se referă la OMAI nr. 136/2004 pentru aprobarea “Normelor metodologice privind drepturile de transport, acordarea indemnizației de delegare, indemnizației de detașare și decontarea cheltuielilor de cazare polițiștilor, elevilor și studenților din instituțiile de învățământ pentru formarea polițiștilor”, cu modificările și completările ulterioare.

Deşi acest ordin este în mod evident perimat şi nu mai este aplicabil legislaţiei actuale (a fost abrogat doar parţial, dar este clar în neconcordanţă cu ultimele modificări legislative), fiind şi înlocuit cu OMAI nr. 51/2014 în ceea ce priveşte drepturile de transport, el este invocat de fiecare dată când un poliţist îşi schimbă domiciliul avut la momentul numirii în prima funcţie sau mutării în interes de serviciu, poliţiştii fiind privaţi de decontarea cheltuielilor de transport de la domiciliu la locul de muncă.

Aşadar, în interpretarea eronată şi aberantă a art. 19 lit.a, ultimul paragraf din OMAI nr. 136/2004 „nu beneficiază de aceste drepturi poliţiştii care sunt mutaţi la cerere sau care, din motive persoanele, îşi stabilesc domiciliul în altă localitate decât cea prevăzută în ordinul de mutare” un poliţist nu are voie să îşi schimbe domiciliul în tot cursul carierei, deoarece va pierde dreptul la decontarea cheltuielilor de transport.

Într-o situaţie similară s-a aflat şi un membru al organizației noastre din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Vâlcea care ne-a solicitat sprijinul, considerând pe bună dreptate că a fost privat de acest drept prin invocarea OMAI nr. 136/2004, act normativ ce nu este nici măcar amintit nominal poliţiştilor care solicită decontarea cheltuielilor de transport, mai precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

Astfel, prin Decizia Curţii de Apel Craiova a fost cofirmată soluţia pronunţată pe fond de Tribunalul Dolj, motivarea instanţei desfiinţând efectiv Ordinul MAI nr.136/2004, iar IPJ Vâlcea a fost obligată să îi deconteze membrului nostru de sindicat cheltuielile de transport de la noul domiciliu la locul de muncă. Având în vedere această decizie a instanței, vom solicita abrogarea în totalitate a acestui ordin de ministru vechi de aproape 20 de ani care nu face decât să limiteze drepturile polițiștilor.

 

Citeste in continuare

Eveniment

Pe lângă legislaţia cunoscută, aflată la vedere și publicată în Monitorul Oficial, mai există acte normative nepublicate

Publicat

pe

Toţi cei care lucrează în Ministerul Afacerilor Interne au simţit cel puţin o dată, pe pielea lor, că oricât de evident ar părea un drept recunoscut prin lege, e foarte posibil ca acesta să nu fie atât de clar pentru cei care decid la nivelul unităţilor centrale din MAI (DGF, DGMRU, DGJ ) și care emit directive pentru toate unităţile subordonate, dezvaluie sindicatul Europol.

Nu de puţine ori ne-a fost dat să aflăm că pe lângă legislaţia cunoscută, aflată la vedere și publicată în Monitorul Oficial, mai există acte normative nepublicate, deşi acestea nu conţin informaţii clasificate și nici alte aspecte care să justifice „secretizarea” lor.

În baza unei legislaţii care a permis emiterea unor astfel de acte normative nepublice până la un anumit moment, reprezentanţii Ministerul Afacerilor Interne le-au ţinut ascunse şi au abuzat de acestea de fiecare dată, pentru a priva poliţiştii de anumite drepturi recunoscute prin lege.

Un astfel de caz se referă la OMAI nr. 136/2004 pentru aprobarea “Normelor metodologice privind drepturile de transport, acordarea indemnizației de delegare, indemnizației de detașare și decontarea cheltuielilor de cazare polițiștilor, elevilor și studenților din instituțiile de învățământ pentru formarea polițiștilor”, cu modificările și completările ulterioare.

Deşi acest ordin este în mod evident perimat şi nu mai este aplicabil legislaţiei actuale (a fost abrogat doar parţial, dar este clar în neconcordanţă cu ultimele modificări legislative), fiind şi înlocuit cu OMAI nr. 51/2014 în ceea ce priveşte drepturile de transport, el este invocat de fiecare dată când un poliţist îşi schimbă domiciliul avut la momentul numirii în prima funcţie sau mutării în interes de serviciu, poliţiştii fiind privaţi de decontarea cheltuielilor de transport de la domiciliu la locul de muncă.

Aşadar, în interpretarea eronată şi aberantă a art. 19 lit.a, ultimul paragraf din OMAI nr. 136/2004 „nu beneficiază de aceste drepturi poliţiştii care sunt mutaţi la cerere sau care, din motive persoanele, îşi stabilesc domiciliul în altă localitate decât cea prevăzută în ordinul de mutare” un poliţist nu are voie să îşi schimbe domiciliul în tot cursul carierei, deoarece va pierde dreptul la decontarea cheltuielilor de transport.

Într-o situaţie similară s-a aflat şi un membru al organizației noastre din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Vâlcea care ne-a solicitat sprijinul, considerând pe bună dreptate că a fost privat de acest drept prin invocarea OMAI nr. 136/2004, act normativ ce nu este nici măcar amintit nominal poliţiştilor care solicită decontarea cheltuielilor de transport, mai precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

Astfel, prin Decizia Curţii de Apel Craiova a fost cofirmată soluţia pronunţată pe fond de Tribunalul Dolj, motivarea instanţei desfiinţând efectiv Ordinul MAI nr.136/2004, iar IPJ Vâlcea a fost obligată să îi deconteze membrului nostru de sindicat cheltuielile de transport de la noul domiciliu la locul de muncă. Având în vedere această decizie a instanței, vom solicita abrogarea în totalitate a acestui ordin de ministru vechi de aproape 20 de ani care nu face decât să limiteze drepturile polițiștilor.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment3 ore inainte

Cineva are simtul umorului la magazinul din colt/A alaturat-o pe Veorica de Manole

La fix un an dupa ce ,,a spart stirile” faptul ca Veorica a devenit consilierul turnatorului, pentru ca deschidea usi...

Social13 ore inainte

Ce sa luati in considerare cand cumparati o usa de intrare

Usa de intrare poate fi adesea neglijata atunci cand este vorba despre stilul, eficienta si securitatea casei, dar in realitate...

Social17 ore inainte

Tot ce trebuie sa ştii despre un motocultor

Alegerea unui motocultor potrivit poate fi una dificilă, asta deoarece trebuie să cumpăraţi motocultorul care se potriveşte cel mai bine...

EvenimentO zi inainte

„Sper sa nu apuc vremurile când, la gura sobei, voi povesti nepotilor mei că au fost cândva judecători ĂŽn România…”

Toţi cei care lucrează În Ministerul Afacerilor Interne au simţit cel puţin o dată, pe pielea lor, că oricât de...

Uncategorized2 zile inainte

Cele mai cunoscute 9 brand-uri de buldoexcavatoare

Buldoexcavatoarele sunt utilaje versatile și eficiente, care pot fi folosite pentru o gamă largă de lucrări, de la construcții, demolări,...

Eveniment2 zile inainte

Pe lângă legislaţia cunoscută, aflată la vedere și publicată în Monitorul Oficial, mai există acte normative nepublicate

Toţi cei care lucrează În Ministerul Afacerilor Interne au simţit cel puţin o dată, pe pielea lor, că oricât de...

Social3 zile inainte

Cornuleţe cu gem şi umplutură de fructe pentru orice pofticios

Milioane de români îşi petrec ziua onomastică în acest weekend cu ocazia zilei Sfinţilor Împăraţi Constantin şi Elena. Această mare...

Eveniment3 zile inainte

Contrar a ceea ce se credea pana acum, se pare ca cele mai periculoase functii de politie nu sunt cele din zona structurilor operative, ci functiile de la suport

Directorul Albu Catalin a oferit, în condiţiile „legii”, desigur, functii dintre cele mai fabuloase si banoase, menite să rotunjească veniturile...

Sport4 zile inainte

Demonstrație de tenis cu Andreea Prisăcariu la Dr. Oetker Junior Trophy

Jucătoarea Andreea Prisăcariu va face o demonstrație de tenis copiilor participanĹŁi la Dr. Oetker Junior Trophy.   Acțiunea va avea loc...

Eveniment4 zile inainte

„Asta e un text care ne avertizeaza ca ori avem de-a face cu niste escroci de mare anvergura ori cu niste prosti galonati care conduc dezastruos resursele, financiarul si juridicul”

„Dacă un polițist ar fi avut un salariu de funcție în cuantum brut mai mic cu 100 de lei decât...

Știrile Săptămânii